hoe zwaar moet een forpus drwegpapegaaitje zyn?
ik heb er net twee gekocht die ik al eeder in huis heb gehad want was toen voor opvang omdat ze teweinig nog zelf aten heb ze toch na een tijdje weer terug mee naar huis genomen maar ik vraag me af hoe zwaar moetete ze zyn
fotos komen nog
Donderdag 24 Januari 2008 5:30 pm
WendyBroer Fladderaar
Mijn forpus was goed op gewicht en woog toen 32 gram...
Soms 31 gram. Het was een popje
oke de mijn wegen alleby 34 gram ..
weten iemand misschien ook nog leuke namen ze zyn byna helemaal groen en een beetje blauw .. fotos komen nog maar wil ze weer even laten wennen
whaha ja leuke naam maar meot er 2 hebben:P
deze heb ik hier al eeder in huis gehad:D en toen waren het echt krengen .. ze zaten namelijk in de dierenwinkel valk by me en ze aten nog niet genoeg zelf dus ha dik ze mee genomen en pap gegeven en ze waren echt krengen bijten en alles
en nu de laatste tijd kwamen we veel in de dierenwinkel en ze zater er nog en het lijk net of ze ons herkende want ze kamen voor aan zitten en knabbelen aan je vinger en toen hebben we ze maar weer mee tenemen .. en ze zy een stuk rustiger blijven lekker by je zitten echt geweldig.. maar nu heb ik dus weer twee vogels der by intottaal nu 10 whaha vogel gekte
Donderdag 24 Januari 2008 6:51 pm
WendyBroer Fladderaar
Ja het zijn hele leuke beesjes.. Weet je al of het poppen of mannen zijn? Kan je namelijk zien aan de kleuren. Als ze blauw in de vleugels hebben zijn het mannen en anders zijn het poppen...
hihih .. jaa ze hebben alleby blauw in de vleugels.. ze zijn niet by elkaar weg teslaan als de eene weg vliegt vliegt de andere der achter aan
hihi ze zitten nu samen by me:D
over de namen ga ik even na denken samen me me vriend:d
Donderdag 24 Januari 2008 7:02 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: hoe zwaar
Ik denk dat je je niet té veel moet vasthouden aan een standaard gewicht. Net als bij mensen zullen er grotere en kleinere vogels zijn.
ja dat is wel zo maar ik wou het weten zo dat ik het wel in de gaten kan houden dat ze niet ondergewicht kunnen krijge
ja klopt de eene valkje is hier 110 gram andere 80 gram hihih maar alllemaal zyn ze gezond en tam
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Ik denk dat je je niet té veel moet vasthouden aan een standaard gewicht. Net als bij mensen zullen er grotere en kleinere vogels zijn.
o ja die jolly ball vindt ik echt leuk die je hebt
heb er ook naar gekeken maar hier hebben ze hem nog niet in de dierenwinkels
Donderdag 24 Januari 2008 10:51 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: hoe zwaar
Jammer dat ze 'm hier niet hebben.. Ik heb het ook een tijdje geleden gevraagd hier maar niemand wist hoe of wat dus heb ik 'm maar besteld.
ja daar heb ik het niet zo op..
bang dat ik betaal en hem niet krijg..
dus ja ben der bang voor dat ik het nooit krijg .. en der wel voor betaald..
maar hy is echt stoer
is misschien beetje onbeelfd waar heb je hem besteld en hoe duur??
en moest je voor af betalen of ?
Donderdag 24 Januari 2008 11:26 pm
Fluffy Sue Site Admin
Nou daar zou ik maar niet al te bang voor zijn hoor.. Ik heb dat nog nooit gehad. Wel is de service bij de één beter dan bij de ander! En met een creditcard zit je altijd wel safe.
De prijs staat op de site daar. Da's de standaard versie. Ik meen dat die van mij iets van 80 dollar was? Dat is omdat hij custom made is. Ik moest alles vooruit betalen maar ik heb 'm netjes gekregen! Ik kon zelfs het pakketje volgen met een nummer wat ze me had gegeven. Ik kon dus zien wanneer het pakketje in het vliegtuig zat enzo.