|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
|
|
|
Ze is terug thuis testraks kreeg ik een telefoontje dat ik haar kon komen halen als ik wou, dus ik direct mijn oma op de pasagierstoel gezet, voor de gelegenheid zelf achter het stuur gaan zitten (mijn bomma heeft wel een rijbewijs maar rijdt niet graag in het donker en ouders waren niet thuis ) en in vaart naar de vogelarts. daar aangekomen zag hij me door het raam aankomen en is hij haar direct gaan halen (waren wel een paar klanten voor mij maar dan was ze al bij mij en dat vond hij kennelijk belangrijk ) na wat bewondering van het andere klieënteel dat ze gewoon bij mij op mijn schouder kwam zitten en knarsen als dat ze nog nooit niet heeft gedaan is ze gewoon in slaap gevallen toen ik aan de beurt kwam zei hij dat ze vitaminen slecht opneemt en daarom meer eivoer enzo moet krijgen ook ga ik wat vitaminen preparaten kopen, en de reden dat ze zich toen helemaal niet kon bewegen was dat ze een soort aanval gekregen had, niet aan haar hartje maar hij wist het zelf ook niet helemaal. voor de rest is ze daar wel wat beginnen plukken haar nekje was juist mooi terug gegroeid en nu is het weer een kaal plekje maar ja dat neem ik er graag bij. Ook zei hij trouwens dat ik juist op tijd thuis kwam, als ik miss 20 minuten later was aangekomen of haar niet direct warm in een bakje met doekjes had gelegd voor de kachel dat het miss wel te laat was geweest dus ik ben op dit moment nog half in de wolken hij zei trouwens ook dat zei een gevaar voor andere mensen zou kunnen zijn (al lachende ) een echte kleine pittbull, hij is zijn vinger meerdere malen bijna kwijt geraakt en zei zelfs dat hij met me mee leefde, alsof ik continu samenwoon met een vrouw die haar tijd van de maand heeft speedy was zo blij als iets toen ze terug bij hem in de kooi was, hij saltode spontaan 4 keer rond zijn zitstok en draaide rond van blijdschap  |
Donderdag 4 Februari 2010 10:55 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hahahhahahahaha, wat een vergelijking ( met een vrouw die continu haar tijd van de maand heeft, hihihihihiihi)
Blij dat ze terug thuis is Stephen. En pas maar op van die vrouwen hier want je begeeft je nu wel op gevaarlijk pad hoor
Nee, echt blij dat ze terug is en lekker zat te knarsen, dat is altijd een goed teken.  |
Donderdag 4 Februari 2010 11:02 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
wel, ik citeer ook maar wat hij zei hoor ik zit er voor niets tussen, en denk maar eens he, ik moet haar continu chocolade weigeren  |
Donderdag 4 Februari 2010 11:24 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

|
Vrijdag 5 Februari 2010 8:33 am |
|
|
Sarah
Moderator

Whahahahhhha. Hmm, bedenk ik me nu net, wat ben ik toch een makkelijke madam  |
Vrijdag 5 Februari 2010 8:45 am |
|
|
esjo
Moderator

Wat super dat ze weer thuis is. Echt fijn zeg.
Misschien ook een idee om haar regelmatig een stuikje noot te geven. Noten zijn ook erg gezond en bij vette noten zal ze ook wat sneller weer aankomen.
Wat een leuke arts met humor- hoewel alsof alle vrouwen rond die tijd van de maand zijn........  |
Vrijdag 5 Februari 2010 9:43 am |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ja humor heeft hij wel en het probleem van die noot, zij lust geen noojes ik heb er al veel geprobeerd en ze blijft ze naar buiten lanceren |
Vrijdag 5 Februari 2010 11:13 am |
|
|
Spetter
Vlieger
Fijn dat ze weer thuis is. Een spannende tijd geweest. Veel plezier samen. |
Vrijdag 5 Februari 2010 11:13 am |
|
|
esjo
Moderator

Lust geen nootjes
Niet te geloven - hier doen ze voor de meeste soorten hun snavel met liefde open  |
Vrijdag 5 Februari 2010 8:16 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
je weet het toch ik heb altijd de eenvoudigste etertjes ertussen uit  |
Vrijdag 5 Februari 2010 8:54 pm |
|
|
Woppy
Fladderaar
Gefeliciteerd met haar thuiskomst!
Wat fijn om haar weer bij je te hebben ofniet.
Ook echt goed dat je zo snel ingegrepen hebt en dat de arts zo goed voor dr gezorgd heeft.
Geniet lekker van je vogeltje! |
Vrijdag 5 Februari 2010 10:46 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ja ik heb nog geluk dat hij haar redelijk snel een vitaminen shot gegeven heeft, anders was het ook niet zo schoon afgelopen  |
Zaterdag 6 Februari 2010 2:08 am |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
ik wou haar gisteren terug naar de voliére brengen omdat ze een hele tijd op het broedblok gezeten had binnen en nu geen kuikentjes meer had. Dan kon ze rondvliegen etc. nu liet ik speedy eerst los en daarna haar. Ze vloog op en daalde daarna naar beneden zeg maar en zat oppeens op de grond. ik nam haar op en toen zag ik pas dat ze weer mager was. niet zoals de vorige keer maar toch wel veel magerder dan dat ze ervoor was. Ik heb haar dus terug mee naar binnen genomen en weer op hetzelfde dieet gezet. alleen het ik speedy in de voliére gelaten omdat ze terug aan het paren waren. zo heeft ze wat meer rust en kan ze beter aansterken. |
Woensdag 28 April 2010 10:28 am |
|
|
sweeth
Beginnende vlieger
Wat leuk dat ze weer thuis is
Gelukkig is alles weer goed gekomen.  |
Woensdag 28 April 2010 3:45 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by sweeth
Wat leuk dat ze weer thuis is
Gelukkig is alles weer goed gekomen.
ze is al een tijdje thuis, het probleem is enkel dat ze terug hervallen is, en terug mager is ondanks dat ik haar probeer zoveel mogenlijk vitaminerijke en energierijke dingen te geven |
Woensdag 28 April 2010 10:03 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 1 Augustus 2010 1:39 am
|
|
|
|
|