|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Ach get, Linde. Wat triest zeg
Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Een zeer moedige beslissing, niet makkelijk maar wel in het belang van Vinnie.  |
Vrijdag 4 Juli 2008 10:21 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Heel mooi gezegd Sarah  |
Zaterdag 5 Juli 2008 3:41 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Probeer vooral de resterende tijd te genieten van Vinnie, moeilijk maar maak het haar prachtig.  |
Zaterdag 5 Juli 2008 3:46 pm |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
Ja, ik doe m'n best
Ik heb net nog een hele tijd met 'r in het zonnetje gezeten, vond ze erg lekker  |
Zaterdag 5 Juli 2008 3:48 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ooo, zo zalig. Kan goed geloven dat ze ervan genoten heeft. Dat bedoel ik nou. Ervan genieten, zolang het kan, is ook voor Vinnie prachtig hoor.  |
Zaterdag 5 Juli 2008 3:52 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
Arme Vinnie en arme Linde. Sterkte joh. Je hebt er waarschijnlijk niet veel aan, maar ik wij hebben onze grijze roodstaart moeten laten inslapen een half jaartje terug, dus ik weet hoe je je voelt  |
Zaterdag 5 Juli 2008 8:33 pm |
|
|
|
|
sabina/kippie
Vlieger
Heel veel sterkte  |
Maandag 7 Juli 2008 6:17 am |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
is een operatie niet mogelijk? ik weet dat het raar klinkt maar hier hebben we het gehad met ons kietje. de kans op overleven is klein, maar hij is er wel. moeilijk om dan een beslissing te maken. mocht hij de operatie overleven is er een kans dat de tumor helemaal weg is. dan kan hij nog jaren lang leven maar dan is het de vraag of dat wel een leuk leven is voor hem.
wat je ook beslist, heel veel sterkte. je denkt altijd in het belang van je kleintje en daar gaat het om. geef hem maar een dikke knuf van ons. |
Maandag 7 Juli 2008 7:52 am |
|
|
Sarah
Moderator

Heel veel sterkte vandaag Linde.  |
Maandag 7 Juli 2008 8:29 am |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
quote:
Originally posted by alexandraatje
is een operatie niet mogelijk? ik weet dat het raar klinkt maar hier hebben we het gehad met ons kietje. de kans op overleven is klein, maar hij is er wel. moeilijk om dan een beslissing te maken. mocht hij de operatie overleven is er een kans dat de tumor helemaal weg is. dan kan hij nog jaren lang leven maar dan is het de vraag of dat wel een leuk leven is voor hem.
wat je ook beslist, heel veel sterkte. je denkt altijd in het belang van je kleintje en daar gaat het om. geef hem maar een dikke knuf van ons.
Als het alleen in haar vleugel zit, had ik dat gedaan. Het probleem is dat het ook in haar ruggenmerg (die 2 mm breed is) zit, en in haar lever, dat is niet te opereren. En als het daar al zit, zal het ook meer verspreid zijn. Haar pootje wordt ook al wat dikker  |
Maandag 7 Juli 2008 8:58 am |
|
|
Linde
Vlieger
Iedereen bedankt voor de lieve woordjes, echt! Ik zie er wel erg tegenop, maar ik weet echt dat het voor haar beter is, om rust te hebben nou. Ze heeft het toch niet meer naar haar zin, behalve die kleine momentjes. Maar voor de rest heeft ze best veel pijn denk ik, dat is niet goed. |
Maandag 7 Juli 2008 9:01 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik denk dat je echt het beste doet voor Vinnie hoor. Haar laten wachten tot ze zelf helemaal niet meer kan lijkt me ook geen optie. Het is hard maar diervriendelijker dan haar te laten lijden. Kop op, je geeft Vinnie rust en zorgt dat ze niet hoeft te lijden. Vind ik knap hoor van je.  |
Maandag 7 Juli 2008 9:14 am |
|
|
|
|
ellenparrot
Vlieger
|
oh.. wat triest... maar het is zo geen leventje meer voor d'r hoor. Ik heb mijn aga Sweetie ook om die reden moeten laten inslapen, (26 december jl.) maar het blijft moeilijk. Veel sterkte. |
Maandag 7 Juli 2008 6:12 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Het is vanmiddag gebeurt.. was heel raar hoor. Weet niet zo goed wat ik er verder over moet zeggen. De dierenarts was wel heel lief trouwens.
We hebben haar weer mee genomen en in het bos begraven. Ben nou de kooien en speelboom maar aan het verbouwen, in de hoop dat de andere vogeltjes er niet te veel van merken.. maar ja, die hadden ook al lang wel door dat ze ziek was natuurlijk. |
Maandag 7 Juli 2008 7:18 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Linde, kan me goed voorstellen dat het raar was. Gelukkig heb je een lieve dierenarts die je gesteund heeft zo te horen. Weet dat je juist gehandeld hebt en dat Vinnie nu rust, zonder pijn. Sterkte meid  |
Maandag 7 Juli 2008 7:59 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 10:56 am
|
|
|
|
|