Dagboek van gebruiker: Shi-NaYne

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Shi-NaYne te bekijken (3 pagina's)
Start datum: Zondag 13 Januari 2008 11:21 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 25 Juli 2008 4:55 am
Dagboek en dit topic zijn 825 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sue, Nanaaa! Nanaaa! Nanaaa! Nanaaa!

Ann, ik snap het dat je hun wil laten sudderen, ze verdienen niet beter. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Twisted Evil Twisted Evil
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 11:58 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Sarahhhhh!!! Nee! Nee! Pas op he! Ik krijg het idee dat dit het Belgische kamp wordt. Laughing

Ann: Ik denk dat de server het wel aan kan hoor en anders.. Dan ben jij de eerste die de server laat crashen. Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Niet op letten Sue, ik deug gewoon weer ff niet. Gaat vanzelf wel weer voorbij. Morgen zal je van mij in elk geval geen last hebben want ga naar Izegem, familibezoek doen. Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 8:40 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh gezellig. Cool Dan kan je mij morgen niet plagen, gelukkig! Laughing
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 8:52 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, zijn terug hoor Sue, je rust is voorbij Twisted Evil Laughing
Bericht Zondag 29 Juni 2008 7:50 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

*bibbert en kruipt weg in een hoekje*
Je spaart me toch wel een BEETJE?! Cool
Bericht Zondag 29 Juni 2008 10:56 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Bericht Zondag 29 Juni 2008 4:23 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha wat een schitterende foto's zeg. Laughing Swaantje maakt echt zwanenlandingen: ook niet altijd even gracieus. Laughing (Of kies ik nu te veel partij voor Tas? Razz )

PS Wat zijn die inca'tjes toch mooi onder hun vleugels. Het deed destijds zeer om de schaar erin te zetten.. Embarassed
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:14 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Pfff, je zou moeten zien wat voor landingen Tas hier maakt. Maar die is helemaal gestoord met dat vliegen. Soms vliegt hij, en dan ineens beslist dat hij stopt en wel NU METEEN, en pakt met het pootje iets waar hij net langs vliegt, en stopt door eraan vast te houden. Meestal eindigt hij dan ondersteboven hangend aan een of twee teentjes Laughing (en perfect gelukkig, natuurlijk, met zo'n 'mama kijk mij !' uitdrukking).

Ja, dat roze ... ze hebben ECHT veel roze als je het zo bekijkt, je zou niet zeggen met de vleugels opgevouwen. Heb je al vleugels van Edels gezien van de bovenkant ? Of Amazonen, wow.

Ik hoop ook dat ik niet hoef te knippen; ik zou hier serieus janken. En niet alleen om het mooie Smile
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je hebt gelijk, het mooie is tot daar aan toe. Maarre.. Het deed wel zeer. Laughing
Ik heb wel eens edels gezien. De man is mooier dan de vrouw onder de vleugels. (Mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn Laughing ) Amazones zijn ook schitterend mooi. Hartje

Tas probeert je gewoon voor de gek te houden. Ze kunnen keurig landen maar hij wil bewijzen dat hij ook verschrikkelijk kan ehmmm 'landen' Laughing
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:24 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ik vind de mannetjes helemaal mooier dan de vrouwtjes, dus maak je geen zorgen Laughing maar je moet wel de bovenkant hebben; de onderkant van de slagpennen is gewoon zwart, maar de bovenkant hebben ze blauw met groene randjes... dat bijna fluorescerend blauw, geweldig mooi (ik was tot die tijd alleen de grijze gewend, dus je kun je voorstellen wat een ontploffing aan kleur dat ineens was. Moet zeggen dat ik de kleine groene waarschijnlijk de mooiste vind van de drie).

Ik denk dat Tas gewoon weigert iets serieus te nemen, dat zal het zijn Laughing
Bericht Maandag 14 Juli 2008 10:28 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wauw, dat is een prachtige pagina. Tas zijn uitdrukking op zijn kopje zegt al veel voor ie vertrekt. En inderdaad, prachtig zijn die vleugels. Hihi, die landing van Aswan, schitterend Veertje Veertje
Bericht Dinsdag 15 Juli 2008 7:59 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Mja ... dat was een experiment met straffen Stom! Stom! geniaal bedacht.

De kooien gebruiken als straf heeft weinig zin want daar gaan ze net zo vrolijk door, dus ik had d'r op de gang gezet met de deur toe, voor een time out. Ja, ze zat het even te bekijken en vloog toen op de kapstok.

Waar ze gevonden had hoe leuk het is, dus nu moet ik haar regelmatig van de kapstok wegjagen Stom! Stom! nee dankje geen straffen voor ons meer, we doen het wel op mijn manier Mr. Green
Bericht Dinsdag 15 Juli 2008 9:57 am
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wow, wat een gave vliegfoto's zeg. Helemaal super Veertje
Bericht Woensdag 16 Juli 2008 8:45 pm
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

En ik zie dit nu pas Confused

Mooie foto's. Ik vind die vleugeltjes opendoen iets aandoenlijks hebben (sentimentel bui)

Je ziet ook heel duidelijk verschil in lengte van de vleugelveren tussen Aswan en Tas.
Bericht Donderdag 17 Juli 2008 8:59 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 28 Augustus 2008 2:31 am
  Berichten van afgelopen: