Dagboek van gebruiker: Shi-NaYne

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Shi-NaYne te bekijken (3 pagina's)
Start datum: Zondag 13 Januari 2008 11:21 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 25 Juli 2008 4:55 am
Dagboek en dit topic zijn 833 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Shi, van deze foto's kreeg ik kippenvel. Werd er echt wel wat stil van en tegelijk schoot ik dan weer in de lach als Tas ineens van achter die deur tevoorschijn kwam. Echt superleuke pagina, heb er heel zeker van genoten en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik ze bekijk, wat een mooie liefde is dat. Hartje
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 12:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

@ Sue; jou stuur ik de foto's wel prive op, zodat je niet hoeft lijden Mr. Green

@ Ann; alsof het hier zo makkelijk is Rolling Eyes je hebt een betere digi, meer modellen, en weinig vogels die zich in je gezicht proppen zodra ze zien dat je in hun richting kijkt (digi of niet). Dus Razz en die 'vanavond' is al een afgelopen avond geweest Twisted Evil

@ Sarah, dankje Smile ik ben blij dat je de foto's leuk vond.
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hulde! Hulde! Bedankt voor het ontzien van mijn arme arme fotobevredigingsgevoel. Laughing

Als Ann smoesjes heeft, camera stuk of whatever: Ik heb hier nog een oude dimage7 liggen. Kostte destijds een fortuin en wát een onding. Batterijen waren zó leeg maar hij doet het prima aan de lader. Mr. Green (Lees: lader + verlengsnoer!)
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Sue, ik heb helemaal geen smoesjes. De meeste foto's mislukken hier en dat is de pure waarheid Stom! Stom!
Shi, onze digi is helemaal niet beter, je zit dat ter plekke te verzinnen. Je stelt me hier onrechtvaardig in een heel verkeerd daglicht, dat is echt niet mooi van jou Crying or Very sad Crying or Very sad Waar heb ik dat in hemelsnaam aan verdiend Crying or Very sad

Na het weekend he, ga ik jullie overspoelen met foto's. Van de gaaitjes zelf, van de klimboom, van speeltjes, van de voli, al wat je kunt bedenken, maar kom dan niet klagen dat het te veel is of dat je meeste al gezien hebt Twisted Evil

(Ik geloof dat ik nog niet gezegd heb dat je foto's ontzettend leuk zijn Smile)
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 11:23 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Geen smoesjes? Waarom zou Shi zeggen dat jij een betere camera hebt? Nee! Nee! Laughing Ik geloof er niets van dat er zoveel foto's mislukken. Misschien heb je een hoge standaard? Laughing

Ik ben benieuwd of je ons echt gaat overspoelen óf dat je dadelijk weer met smoesjes aankomt. Nanaaa! Nanaaa! Nanaaa!
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 11:30 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
GIk geloof er niets van dat er zoveel foto's mislukken. Misschien heb je een hoge standaard? Laughing

Touche Mr. Green

(Aha! Na het weekend. Wie is hier voor de afwisseling aan het uitstellen)
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 11:39 am
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Zo met twee tegen één is wel heel amusant zeker Rolling Eyes Laughing

Sue, je hebt er geen idee van wat Shi allemaal zou zeggen als het in haar straatje past. Je moet er mee oppassen, geloof me Exclamation

Shi, ik stel niet uit, ik bereid voor. Foto's uitzoeken, nieuwe maken, verkleinen indien nodig, online zetten, .... Aha !

Daarbij, ik ben al een paar jaar bezig met vanalles proberen om je een beetje geduld bij te brengen, dus ik zou eindelijk wel eens wat resultaat daarvan willen zien Nanaaa!
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 12:44 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ann
Shi, ik stel niet uit, ik bereid voor. Foto's uitzoeken, nieuwe maken, verkleinen indien nodig, online zetten, ....

Verkleinen hoeft niet met je foto-album dus dat scheelt weer tijd! Twisted Evil Kijk hier ook maar: http://www.fluffies.org/nl/aan.....t9353.html

Moet ik zo oppassen met Shi? Ik geloof er niets van. Nanaaa!
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 1:00 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Moet ik zo oppassen met Shi? Ik geloof er niets van. Nanaaa!

quote:
Originally posted by Ann
Shi, ik stel niet uit, ik bereid voor.

Kijk Sue, dat bedoel ik nou Mr. Green Mr. Green Mr. Green ik geloof dat het ondertussen wel duidelijk is voor wie er opgepast moet worden
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 1:34 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ehm ehm.. Ik denk dat ik op moet passen voor Ann. (Die binnenkort toch foto's gaat plaatsen.. Toch? Mr. Green Mr. Green )
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:24 pm
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Pffff ....

Jullie zijn zo gemeen dat ik mooi dat zou kunnen gebruiken als excuus om toch geen foto's te plaatsen Twisted Evil

Maar goed, zo ben ik niet; ik ben compleet onschuldig, ik ben de goedheid zelf, ik heb alleen maar goede bedoelingen, ik houd woord, enzovoort ... zelfs al VERDIENEN JULLIE HET NIET !

(Maar wel pas na het weekend Nanaaa! )
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 5:19 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, ik was stiekem alles aan het volgen de hele tijd. Ik zou zeggen GROOT gelijk Ann, laat ze maar even sudderen, ook al wil ikzelf ook de foto's zien, ik zal geduld hebben en me niet laten meeslepen door de dames of toch proberen want ze zijn sterk. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:08 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Pfff. Voor mijn part hou je je foto's lekker voor jezelf in de la Rolling Eyes ik zeg alleen dat jij, Ann, geen foto's van mij ziet tot we foto's van jou hebben gezien Mr. Green
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 9:52 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Pas na het weekend?! Shocked Hoe kan je ons dat aandoen, ben je zooo harteloos? Laughing
Ik bied mijn excuses aan en smeek om foto's. Hulde!

Sarah: Wat gemeen zeg! Ik zal het onthouden! Nee! Nee! Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 9:56 am
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Aahhh Sarah Hulde! Toch iemand die aan mijn kant staat ! Lief van je. Gelukkig is niet de hele wereld zo harteloos als die twee.

Sue, kan je server zo'n 100 foto's erbij wel aan Question Mij niet de schuld geven als de hele site opeens plat gaat na het weekend ... Mr. Green

Ja Shi, jij bent ook mijn allerliefste schat Twisted Evil
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 11:43 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 11:14 pm
  Berichten van afgelopen: