Dagboek van gebruiker: Sarah

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Sarah te bekijken (111 pagina's)
Start datum: Maandag 12 November 2007 12:45 pm
Laatste bewerking: Vandaag om 10:30 am
Dagboek en dit topic zijn 17815 keer bekeken
Waardering     (5 uit 9 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haha, kwestie van de spanning erin te houden hé Sue. Hij is echt handig. Een aanwinst hoor. Veertje Laughing
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 9:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat snap ik! Hij ziet er ook handig uit! Ik zie 'm al vol met vogelkooien. Twisted Evil Laughing
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 9:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Shocked Shocked Dan moet ik er nog ene kopen voor de honden anders kunnen ze nog niet mee. Shocked Confused
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 7:20 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Tuuuuuurlijk wel! De vogelkooitjes zijn heel klein. Mr. Green
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 8:24 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahaha, je zou het wel regelen hé. Nee! Nee!
Bericht Zaterdag 21 Juni 2008 8:52 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik? Welnee! Laughing
Bericht Zondag 22 Juni 2008 11:33 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 22 Juni 2008 3:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jos heeft trouwens een nieuw spelletje uitgevonden. Kijk maar eens in ons dagboek, wie is nu de papegaai? Shocked
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 2:04 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha hij heeft je goed afgericht hoor, Sarah! Laughing Wat een leuk blokje is het trouwens, zo lief van formaat. Je kan er evt een touwtje aandoen zodat je niet telkens hoeft te bukken enzo. Wink
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 5:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jos heeft mij goed getraind hé Twisted Evil . Ach, ik zat toch op mijn gehurkt dus ik had maar mijn handen uit te steken. Dat blokje is eigenlijk ideaal fotmaat voor hem. Laughing Laughing
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 7:46 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heeeeee! Ik heb je dagboek al een tijdje niet meer ingekeken.. Embarassed Wat een gave pagina's zijn erbij gekomen. Ik heb het filmpje van poepende Jos een paar keer bekeken. Schitterend! Laughing Op één voetje.. Laughing

Hij heeft mooie nieuwe bakjes. Die donkere bakjes heb ik nog nooit gezien. Die lichte wel. Hebben die donkere ook andere bevestigingspuntjes?

Wat jammer dat je camera is gesneuveld.. De nieuwe doet het iig goed. Veertje
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 9:19 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je Sue, ja die blauwe bakje moet je inderdaad anders bevestigen maar die lichte zijn beter hoor want die blauwe had hij al voor de helft door na nog geen 24 uur. Je moet het bakje er eigenlijk van boven naar beneden inschuiven zeg maar en aan de bevestigingsarm zit een schuivertje die je dan over het bakje schuift, ik doe dat met 2 handen en Jos doet dat terug los in NO TIME, alleen zou hij dan nog onder zijn bakje moeten gaan en die omhoogduwen om er het bakje echt helemaal uit te kunnen duwen, dus voorlopig is het nog veilig maar indien niet meer dan komen er allemaal van die lichte.
Zijn poepen is wel schattig hé, die uitdrukking ook soms en dan ook nog soms zijn drukgeluidje erbij, super vind ik dat.

Ja, dat fototoestel is echt leuk om mee te werken, alleen jammer dat we er 2 hebben moeten kopen in plaats van 1 om er 1 te kunnen gebruiken, waarvoor dank je wel Spike. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 9:27 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Geeft niet hoor dat je niet kon kiezen... kan ik ook nooit, en het is een mooi kindje. Meer van het goede Smile
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 11:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je Shi Embarassed . Ik zit hier altijd zo naar die foto en filmpjes te zien en na een halfuur weet ik nog niet welke ik ga kiezen, zo duurt een pagina maken natuurlijk lang. Ondertussen heeft onze manneke ook beukensnippers op zijn bodem maar euh, nog geen succes ermee, komt vast nog. Gek hé, hoe hij nu ineens niet meer naar beneden tuimelt, hij moest maar eens tussen de snippers belanden Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 11:32 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Het is wel grappig. Dan heb je 5 foto's waarvan de buitenstaander zou zeggen dat ze precies hetzelfde zijn, maar je weet dat dat niet klopt; de hoek is net ietsje anders, of op de ene foto kijkt hij wat liever maar de belichting is weer minder mooi... en dan zit je daar en kan gewoon niet kiezen. Oh ik ken het zo goed Laughing
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 11:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 11:29 pm
  Berichten van afgelopen: