De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: sammiel

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van sammiel te bekijken (7 pagina's)
Start datum: Maandag 20 November 2006 6:33 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 12 Februari 2008 9:12 pm
Dagboek en dit topic zijn 2195 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
sammiel
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 12 Februari 2008 9:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Nog 2 nachtjes slapen en dan mag je Kiwi halen Very Happy
LEUK joh!! Very Happy
En wat een mooie fotos van de honden.....zo lief Very Happy
Bericht Vrijdag 1 December 2006 1:26 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is die lieff!!! Very Happy
Bericht Zondag 10 December 2006 11:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gaaf joh! die fotos van vliegende Kiwi!!!!
Echt mooi!! ik zou dat niet durven met mijn gaaitjes
Bericht Maandag 7 Mei 2007 11:43 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow! Ik begrijp nu waar Danny het over had met de buizerd. Wat een schitterende foto's heb je gemaakt zeg!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
Bericht Dinsdag 8 Mei 2007 8:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mirkip
Vlieger

Reageer met quote  

wow wat gaaf dat kiwi zo los kan vliegen!!
Ben je niet bang dat 'ie weg vliegt? Embarassed

Kiwi is een mooi ding zeg!!
Bericht Dinsdag 8 Mei 2007 10:38 am
sammiel
Kuikentje

Reageer met quote  

Dank je wel voor de leuke reacties!
Mijn vriend heeft zo'n proffessionele fotocamera, dus die weet precies hoe dat allemaal moet, ben t nu ook aan t leren, maar das best moeilijk al dat timen enzo!
Bericht Dinsdag 8 Mei 2007 3:58 pm
sammiel
Kuikentje

Reageer met quote  

Zo en weer een nieuwe dagboekpagina. Mijn vriend en ik zijn druk bezig geweest met touwen te knopen, we hebben er zere vingers van. Kijk in mijn dagboekpagina voor de resultaten. 1 knoop staat niet op de foto'das echt een mooie grote, maar die zijn we vergeten, dus die komen nog wel een keer!
Bericht Woensdag 11 Juli 2007 7:14 pm
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mooi gemaakt die touw
Bericht Woensdag 11 Juli 2007 7:22 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow wat gaaf gedaan zeg! Wat ziet dat er super uit! Ben erg benieuwd hoe die touwen eruit zien als ze gebruikt worden. (hint hint)
Bericht Woensdag 11 Juli 2007 9:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk gemaakt,zeg.
daar zal jullie gaaitje veel plezier aan beleven.
Bericht Woensdag 11 Juli 2007 9:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
sammiel
Kuikentje

Reageer met quote  

nou, dat dachten wij dus ook, Kiwi vind er echt helemaal niets aan, hij is er zelf hartstikke bang voor. Misschien vanwege de kleur dat het gewoon wit is. Baal er in ieder geval hgeel erg van. Iemand ideeën hoe ik dit leuker en aantrekkelijker kan maken voor me birdy?
Bericht Vrijdag 13 Juli 2007 9:15 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Pffffffffffff, ik krijg het hier Spaans benauwd van. Een niet gekortwiekte vogel mee naar buiten.

Ik zal je het verhaal van Bobbie vertellen.
Bobbie was mijn jardine papegaai, gekortwiekt.

Vorig jaar zat ik in de tuin en Bobbie en Dinky (ook jardine) zaten 's avonds bij ons op de tuintafel.

Toen ik Dinky pakte om terug te zetten in de kooi, rekte Bobbie zich net uit. Toen zag ik dat er al weer wat veren waren aangegroeid aan de vleugels. Ik zette snel Dinky in de kooi om daarna Bobbie te pakken. Bobbie vloog op de buitendeur, maar binnen een halve seconden vloog hij verder naar de hoge bomen een stuk verder.

Om een lang verhaal kort te maken: Bobbie is nu dood.
Bobbie ging steeds verder en verder. Hij is 4 dagen weggeweest.
Toen zag iemand hem ineens, hij werd aangevallen door een groep kraaien. Die meneer heeft de dierenambulance gebeld. Toen die arriveerde leefde Bobbie nog maar een minuut later was hij dood, door de stress.

Vandaar dat ik hartkloppingen krijg als ik jouw vogel zo rond zie vliegen.

Het zijn wel hele mooie foto's.

Geniet maar lekker van Kiwi, het is een prachtige vogel.

Groetjes, Nel
Bericht Vrijdag 13 Juli 2007 9:27 pm
sammiel
Kuikentje

Reageer met quote  

hoihoi, omdat er een tijdje een andere gaai bij hem is geweest, om te zien of dit hielp tegen het schreeuwen, hadden we die laten kortwieken, omdat die niet was gewent om buiten te komen, toen hebben we Kiwi toch ook maar meteen laten gekortwiekt, want ja, inderdaad, je weet het nooit. Nu was kiwi wel erg op ons gesteld, maar omdat die andere gaai erbij was, je weet het nooit!
en nu heb je toch iets meer zekerheid als je ze lekker meeneemt naar buiten, en zaorg goed ervoor dat die vleugels kortblijven hoor;)
Bericht Vrijdag 13 Juli 2007 9:50 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

He wat jammer dat Kiwi gekortwiekt is.. Ik kreeg echt kippenvel bij het zien van je kiekjes, vond ze zó mooi!
Maar ik kan het me heeeel goed voorstellen dat je het hebt laten doen. Er is sinds kort nog iemand die z'n vogel (pyrrhura) laat vliegen:
http://www.fluffies.org/nl/geb.....hp345.html
Bericht Zaterdag 14 Juli 2007 6:56 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 20 November 2008 10:48 pm
  Berichten van afgelopen: