Dagboek van gebruiker: roxyenace

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van roxyenace te bekijken (17 pagina's)
Start datum: Zondag 18 Mei 2008 10:44 am
Laatste bewerking: Donderdag 24 Juli 2008 7:03 pm
Dagboek en dit topic zijn 1730 keer bekeken
Waardering     (5 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ja dat denk ik ook
maar ze kunnen ni same slapen
Bericht Zondag 15 Juni 2008 3:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Oohh melo Very Happy
en voelt hij zich al thuis?? Smile
maar kga nu verder studeren....pfff....geen zin Confused Sad

Veel succes hé bij t'lere Veertje

-xXx-
hvj Hartje
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 2:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Baby_brusseltje
Oohh melo Very Happy
en voelt hij zich al thuis?? Smile
maar kga nu verder studeren....pfff....geen zin Confused Sad

Veel succes hé bij t'lere Veertje

-xXx-
hvj Hartje

uhu
melo is nu baas van clio Mr. Green

studere wa is da???? Nanaaa!

-xXx-
hvj Hartje
Bericht Donderdag 19 Juni 2008 4:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Foto'tjes zijn getrokken door mij Razz Very Happy

-xXx-
hvj Hartje Hartje
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 2:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ow ja vergeten te vermelden Nanaaa!
komt er nu aan Nanaaa!
Bericht Vrijdag 20 Juni 2008 3:12 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een knapperd ook die ouders. Hartje Zo, Melo heeft zijn studies er al op zitten, de basis dan toch. Laughing Laughing Laughing Nu het hoger onderwijs nog en dan is het helemaal goed. Twisted Evil Twisted Evil

Hoe gaat het met de examens of hoe zeggen jullie dat? Ach, je zal wel weten wat ik bedoel. Heb medelijden met deze Belg Hulde! Hulde!
Bericht Zondag 22 Juni 2008 6:56 am
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Wat een knapperd ook die ouders. Hartje Zo, Melo heeft zijn studies er al op zitten, de basis dan toch. Laughing Laughing Laughing Nu het hoger onderwijs nog en dan is het helemaal goed. Twisted Evil Twisted Evil

Hoe gaat het met de examens of hoe zeggen jullie dat? Ach, je zal wel weten wat ik bedoel. Heb medelijden met deze Belg Hulde! Hulde!

examens zijn van vrijdag gedaan... gelukkig Laughing
eindelijk vakantie Hulde! Hulde! Veertje Nanaaa! Razz Very Happy
Bericht Zondag 22 Juni 2008 2:08 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! Crying or Very sad Crying or Very sad Ik moet nog een paar weken werken vooraleer ik verlof heb. Maar euh... geniet van je vakantie. Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 22 Juni 2008 4:41 pm
Baby_brusseltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! Crying or Very sad Crying or Very sad Ik moet nog een paar weken werken vooraleer ik verlof heb. Maar euh... geniet van je vakantie. Laughing Laughing Laughing Laughing

Thx Very Happy
Bericht Zondag 22 Juni 2008 5:03 pm
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Baby_brusseltje
quote:

examens zijn van vrijdag gedaan... gelukkig Laughing
eindelijk vakantie Hulde! Hulde! Veertje Nanaaa! Razz Very Happy

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Veertje Veertje Nanaaa!
Bericht Zondag 22 Juni 2008 9:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, wat leuk zeg. Hahahaha, geniet er maar van, na al het harde studeren mag je nu lekker uitrusten en genieten. Het zal goed doen. Ik ga nog een paar weekjes werken en dan ga ik er ook serieus van genieten.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 23 Juni 2008 9:26 am
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Ow, wat leuk zeg. Hahahaha, geniet er maar van, na al het harde studeren mag je nu lekker uitrusten en genieten. Het zal goed doen. Ik ga nog een paar weekjes werken en dan ga ik er ook serieus van genieten.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

doe dat zal ik zo zegge Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 23 Juni 2008 10:52 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zullen we zeker doen, dat genieten bedoel ik hé. Ja, dat werken zal ook wel moeten maar ja, dat hoort er nu ook éénmaal bij Evil or Very Mad
Bericht Maandag 23 Juni 2008 11:48 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat heb jij een lieve broer zeg dat ie dat allemaal maakt voor je. Ik heb er 2 en heb nooit zoiets gehad Evil or Very Mad . Leuke foto ook van Clio in de vlucht. Laughing
Bericht Woensdag 2 Juli 2008 8:46 pm
roxyenace
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Wat heb jij een lieve broer zeg dat ie dat allemaal maakt voor je. Ik heb er 2 en heb nooit zoiets gehad Evil or Very Mad . Leuke foto ook van Clio in de vlucht. Laughing

thx Veertje
Bericht Donderdag 3 Juli 2008 4:09 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 6 September 2008 7:24 pm
  Berichten van afgelopen: