|
|
|
| Klik hier om het dagboek van oranjekuif te bekijken (2 pagina's) |
| Start datum: Vrijdag 19 September 2008 8:41 pm |
| Laatste bewerking: Zondag 21 September 2008 12:34 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 268 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
oranjekuif
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zondag 21 September 2008 12:34 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hé, dat is een interessant verhaal zeg. Zowel de goede als minder goede ervaringen komen aan bod, kan ik alleen maar waarderen. En, ja natuurlijk mag je het vervolg schrijven (typen), mij heb je in elk geval al nieuwsgierig gemaakt, vast nog anderen ook.
Ik vind het echt knap hoe het begonnen is, onwetend eigenlijk maar jullie hebben veel geleerd, opgezocht en blijven informeren.
Ik kijk al uit naar je volgende pagina.  |
Zaterdag 20 September 2008 7:37 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat leuk om te lezen hoe jullie bij de oranje kuif kaketoe uitkwamen zeg! (Wees maar blij dat je geen Molukken kaketoe hebt gekozen, die kunnen echt superhard schreeuwen!)
Wat jammer trouwens dat jullie eerste baby zo snel is overleden. Is er nog een oorzaak vastgesteld?  |
Zaterdag 20 September 2008 7:45 am |
|
|
|
|
oranjekuif
Eitje
ja we zijn blij dat we voor de oranjekuif zijn gegaan.
nee geen oorzaak van het overlijden van de oranjekuif. waarschijnlijk gewoon niet sterk genoeg. |
Zaterdag 20 September 2008 12:22 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Merk je nog veel verschil qua karakter?  |
Zaterdag 20 September 2008 5:43 pm |
|
|
oranjekuif
Eitje
bedoel je tussen de man en de vrouw? |
Zaterdag 20 September 2008 7:39 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja, dat bedoelde ik..  |
Zondag 21 September 2008 9:17 am |
|
|
oranjekuif
Eitje
ja duidelijk verschil tussen de 2. het mannetje is dominanter. Die moet je soms duidelijker laten weten wie de baas is. Vooral tegen rita kon hij dominanter zijn en dat heeft wel een tijdje geduurd voordat hij door had dat rita ook de baas is. Bij mij is hij vanaf het begin onderdaniger geweest.
het popje is veel onderdaniger, zowel naar mij als naar rita. zij is echt een scheetje. wel speelser dan baby, maar veel meer een kroeler.
baby kan naar kira soms ook wel onaardig doen, dus dan moeten we even ingrijpen.
als we tegen baby nee zeggen dan zal hij toch proberen om zijn zin te krijgen, terwijl als we tegen kira nee zeggen dan snap ze dat meteen. |
Zondag 21 September 2008 11:46 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat grappig dat er zoveel verschil in zit. Wat jammer dat Baby naar Kira af en toe ook een beetje vervelend kan doen. Is dat vooral als hij erg opgewonden is?
Kaketoes zijn inderdaad superslim, vaak iets té slim. (Als je er geen erg in hebt!) Heb je ook van die schroefspeeltjes? Da's volgens mij echt iets voor die kuifjes!  |
Donderdag 25 September 2008 9:08 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 2:23 pm
|
|
|
|
|
|