Dagboek van gebruiker: mispatty

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van mispatty te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Vrijdag 6 Juni 2008 11:16 pm
Laatste bewerking: Zondag 20 Juli 2008 7:53 pm
Dagboek en dit topic zijn 704 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
mispatty
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 20 Juli 2008 7:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
babe
Fladderaar

Reageer met quote  

wat geweldig dat je man haar/hem gelijk mee genomen heeft.
ik zou het ook doen.
het is een echt schatje hoor ik wel...

heel veel plezier met lola.

groetjes
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 2:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat een plaatje zeg. Heel veel plezier met Lola Very Happy
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 7:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, dat is een leuk speelrek. Lola zit er precies wel graag op. Leuk gemaakt Veertje
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 7:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat gaaf zeg, zo'n speelrek! Very Happy Ze heeft het er wel naar haar zin he?

Ik wil niet vervelend doen maar.. Is de plaat van multiplex? Embarassed Multiplex is niet echt goed. Het zijn laagjes hout met lijm ertussen.. Embarassed
Bericht Zondag 8 Juni 2008 9:16 am
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Het is nog niet echt een knager, we zullen er op letten, en het plaatje wordt weer erg snel vervangen door het poepen wat ze doet natuurlijk. Bedankt voor de tip. Smile
Bericht Zondag 8 Juni 2008 11:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh gelukkig, want dat spul is echt troep.. Embarassed
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 9:37 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Zal voor je duimen dat er dit jaar een grijsje bij jullie komt wonen. Mr. Green

Fijn om te lezen dat het goed gaat met Lola en dat ze zo dol is op fruit. Probeer ook eens iets van broccoli, wortel etc. Papegaaien hebben vaak een tekort aan vitamine A. Wink

Ik zag dat je in de buurt van Leiden woont. Misschien is het een idee om naar Diane de Rooij te gaan voor de testen? Zij is geloof ik niet zo duur. Hedwig is erg goedkoop, maar zij zit in Veldhoven.
Bericht Zaterdag 14 Juni 2008 12:11 pm
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Wie is Diane de Rooij, kan ik die hier vinden op het forum, of heb je een e-mail adres voor mij? Alvast bedankt voor de info, en het is zeker dat er een grijsje gaat komen hoor Mr. Green
Bericht Zaterdag 14 Juni 2008 12:49 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lola is wel echt een schatje. Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 14 Juni 2008 9:33 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat goed dat Lola zo ingeburgerd is! Veertje Heb je Diana de Rooij inmiddels gevonden?
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Dierenkliniek DuinoordGroot Hertoginnelaan 229
2517ET 's-Gravenhage
070 3655666
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 8:12 am
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Was dat die uit Belgie? Daar heb ik contact mee gehad, maar ik heb toch besloten om een wat ouder gaaitje te nemen zo rond de 11 a 12 weken bij die kweker waar ik het eerder over had. Ik heb daar lang mee gebeld. Hij handvoed de gaaitjes tot 11 a 12 weken en dan gaan ze naar de nieuwe eigenaar en de prijs maakt hij dan ook niet hoger, en dat vindt ik toch beter omdat ik nog geen ervaring heb met een grijze roodstaart.
Het is wel een stukje bij ons vandaan maar toch nog in Nederland, dus dat is ook wel mooi.

Ik moet er alleen ietje langer op wachten maar dat heb ik er zeker voor over, half augustus mag ik mijn gaaitje ophalen, en ik krijg snel foto's toegestuurd, dus ik ben reuze nieuwsgierig.
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 8:27 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat een supergave volieres zeg! Very Happy Je man kan wel klussen zeg! Veertje
Lola's speelplekje is ook supergaaf geworden!

Heb je het gaas afgenomen met azijn? (Zodat het wit wordt?) Doe dit aub wel anders loop je de kans op new wire disease. (Ofzo)
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:13 am
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nee nog niet gedaan, ga het gelijk even doen. Wat moet ik nog veel leren zeg. Bedankt. Smile
Bericht Maandag 7 Juli 2008 10:49 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Maak je geen zorgen hoor, ik wist dit ook niet en we zijn hier toch allemaal om nog dingen te leren dus, dat is juist goed. Wink
Bericht Maandag 7 Juli 2008 11:09 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 11 Oktober 2008 9:45 pm
  Berichten van afgelopen: