Dagboek van gebruiker: mispatty

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van mispatty te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Vrijdag 6 Juni 2008 11:16 pm
Laatste bewerking: Zondag 20 Juli 2008 7:53 pm
Dagboek en dit topic zijn 577 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik ben enorm blij met dit forum, voor Lola, en straks mijn grijsje, dan zal ik ook nog zat vragen hebben.
Bericht Maandag 7 Juli 2008 11:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat kan geen kwaad, je vuurt je vragen maar af, zolang we kunnen antwoorden zullen we dat met plezier doen. Wink We leren hier allemaal nog elke dag bij, daarom net dat ik hier ook zo graag kom.
Bericht Maandag 7 Juli 2008 12:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zijn inderdaad alledrie schatjes. Super dat je weet dat Grijsje ziektevrij is en dat onderzoek zal heel waarschijnlijk ook wel helemaal in orde zijn hoor. Maar dan ben je natuurlijk zeker. Nog even wachten dus en dan heb je je lieverd thuis. Ach, half augustus komt snel dichterbij hoor. Laughing Laughing
Bericht Zondag 20 Juli 2008 7:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja het zijn zeker alle drie schatjes, maar je moet toch een keuze maken, en dat is ontzettend moeilijk. Het is denk ik een gevoel waar ik op af gegaan ben.
Ja het zal vast goed zijn, maar ik ben toch blij als ik het mailtje krijg en dat ik het dan ook zeker weet. Inderdaad tijd gaat enorm snel en het is zo augustus, ik moet nog even geduld hebben. Very Happy
Bericht Maandag 21 Juli 2008 12:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met je nieuw vriendje, en complimenten voor jou & de kweker met de beslissing om hem pas in huis te nemen als hij zelfstandig eet Veertje
Bericht Maandag 21 Juli 2008 10:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Het was een bewuste keus, ik wilde geen risico's nemen en ook al mag het met de hand voeren niet moeilijk zijn, als je het nog niet eerder gedaan hebt wilde ik dat ook niet doen.

De fokker waar we onze grijsje gaan halen, die doet zijn gaaitjes ook niet eerder weg voordat ze allemaal zelfstandig kunnen eten. We hebben een tijd gepraat aan de telefoon en hij vindt het een risico en dat kan ik gewoon goed begrijpen. Hij geeft enorm veel om zijn vogels en wil dat ze een goede start maken. En hij vraagt er ook geen honderden euro's meer voor, gewoon de normale prijs, dus dan kan je echt zeggen dit is een goede hobby fokker.
Bericht Maandag 21 Juli 2008 10:59 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Uiteraard Hulde! zo zien we het graag. Voorkomt ook teleurstellingen en leed aan alle kanten.
Bericht Maandag 21 Juli 2008 11:08 am
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Klinkt goed allemaal zeg! Heb je ook al helemaal de kriebels? Razz Nog 2 / 3 weekjes... en van zo'n schatje hoop ik wel meer foto's te zien dan Hartje Die eerste foto ook.. Hartje Net of ze een bontkraagje hebben Razz
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 6:44 pm
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja enorm de kriebels, kan niet wachten tot het zover is. En ik ga heel erg veel foto's maken. Moet ook nog een naam verzinnen, en dat vindt ik zo ontzettend moeilijk. Ik weet niet wat het wordt een pop of een man, dus het moet een naam zijn die voor allebei kan. Misschien nog sites waar ik namen kan vinden, speciaal voor papegaaien.
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 8:45 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Er zijn vrij weinig sites die veel namen hebben.. En een naam zoeken? Ik vind dat altijd zo lastig. Je ziet echt heel erg veel namen staan, en dan moet je er de juiste uit kiezen. Erg lastig.
Wat voor naam wil je hebben? Een grappige? Leuke? Mooie? Pittige?
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 9:51 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Er is ergens zo'n site met namen voor valkparkietjes geloof ik..? Ik zal even kijken Smile Heb em:

http://www.valkparkiet.com/nl/files/namen.htm

Het zijn er heel veel, dus je moet wel even geduld hebben Smile
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 11:16 pm
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja het liefste een naam met toch wel een betekenis, maar het moet ook weer niet zo een ontzettend lange naam worden, dat is lastig met roepen.
Dus toch wel een mooie naam, maar wat wel bij een papegaai past, ik maak het er niet gemakkelijk op he Laughing

Ik ben zelf ook al de namen lijst afgegaan, maar dat is inderdaad ontzettend moeilijk. Ik hoopte dat eigenlijk dat ik iets tegen zou komen, zo van, via tv, of van een persoon, en dat ik ineens had van, dat wordt mijn naam voor mijn grijsje, maar dat is nog niet gebeurd. Ik heb natuurlijk nog een paar weekjes.
Bericht Donderdag 24 Juli 2008 7:35 am
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, als je die lijst door leest, worden ze wat betekenisloos had ik. Eigenlijk zou je goed moeten denken bij iedere naam, maar dan ben je ook 3 jaar bezig ofzo. We hebben ook geen van de namen van hier uit die lijst, allemaal beetje zelf bedacht, is wel leuker vind ik. Ik heb alleen geen leuke boeiende idee-en voor een nieuwe naam Confused
Bericht Donderdag 24 Juli 2008 8:32 am
mispatty
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nou ik denk dat ik toch nog even wacht op het moment dat er ineens een naam bij me op komt, of van de anderen in het gezin, want dan heeft het toch veel meer een betekenis. We zijn er hier allemaal mee bezig, dus het zal best wel goed gaan komen.
Bericht Donderdag 24 Juli 2008 11:31 am
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ja dat lijkt me ook wel Smile Succes ermee, en ik ben wel benieuwd wat het wordt Very Happy
Bericht Donderdag 24 Juli 2008 11:33 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 28 Augustus 2008 5:15 pm
  Berichten van afgelopen: