Dagboek van gebruiker: Kea009

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Kea009 te bekijken (11 pagina's)
Start datum: Maandag 12 November 2007 3:51 pm
Laatste bewerking: Zondag 20 Juli 2008 9:35 pm
Dagboek en dit topic zijn 2909 keer bekeken
Waardering     (5 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Kea009
De lieve is degene waar ik close ups van genomen heb. Ik vermoed 2 mannen (zeker die lieve) aangezien ik dat met het voederen ondervind. Van de lieve ben ik zeker. Ik heb geen nieuwe camera, maar probeer met zelfstudie mijn foto's te verbeteren.

Jaaaaa! Die vind ik zooo op Scuttle lijken. Grappig om te horen dat hij ook qua karakter het meeste van Scuttle wegheeft. Hartje

De zelfstudie gaat je goed af! Shocked Veertje
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 9:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Maar goed dat onze Berner net geopereerd is want de kriebels zouden TE groot worden om te weerstaan hoor Kea Nee! Nee! met al dat jong schoon. Ik denk dat onze Jos het mij niet in dank zou afnemen. Shocked Laughing Laughing
Bericht Donderdag 24 Juli 2008 8:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
quote:
Originally posted by Laura B
Wat een superleuke foto's weer...vooral die van de jardine natuurlijk!! Hartje Heeft die al een nieuwe baas??

Interesse, Laura?! Twisted Evil Laughing

hahaha, op die vraag weet je het antwoord al toch...natuurlijk heb ik interesse!! Als er nog een gaai komt, dan een jardine... Hartje
Bericht Donderdag 24 Juli 2008 10:05 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat weet ik wel maar misschien was er verder iets veranderd waardoor die interesse méér zou kunnen worden! Mr. Green
Bericht Vrijdag 25 Juli 2008 9:41 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eerst een nieuw huisje met hopelijk een tuin. Als we zijn verhuisd, dan komt er een maatje voor Cleo. Als het goed is horen we in augustus meer over de nieuwe huizen bij ons in het dorp...Maar eerlijk is eerlijk, als ik voor die tijd een jardine tegenkom, dan moet ik me wel inhouden.. Hartje
Bericht Zondag 27 Juli 2008 4:31 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh wat spannend zeg, Laura! Veertje Weet je al waar die nieuwe huizen gelegen zijn en wat voor soort huizen het zijn of is het nog afwachten?
Het wachten zal wel lastig zijn! Laughing
Bericht Dinsdag 29 Juli 2008 10:29 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is nieuwbouw, dus we hebben wel wat plaatjes van de huizen..we hopen echt dat we iets kunnen betalen in dat project, want onze huidige huizen worden over een paar jaar gesloopt...
Bericht Dinsdag 29 Juli 2008 12:01 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh spannend! Is het dan koop als ik vragen mag? Very Happy Ik hoop dat jullie daar iets kunnen vinden wat echt bij jullie (en de toekomstige Jardine) past. Twisted Evil
Bericht Woensdag 30 Juli 2008 9:32 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Idd het nieuwbouw is koop, we huren nu nog... Wink Het project heet tuindorp in ouderkerk als je eens wilt kijken Wink
Bericht Woensdag 30 Juli 2008 12:41 pm
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

snotverdrie... wat een schatjes!!!!
Bericht Woensdag 30 Juli 2008 2:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik ga snel kijken. (Hoop dat ik het kan vinden) Ben erg benieuwd! Mr. Green
Bericht Woensdag 30 Juli 2008 9:43 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 7 September 2008 10:03 pm
  Berichten van afgelopen: