|
|
|
| Klik hier om het dagboek van irene te bekijken (2 pagina's) |
| Start datum: Dinsdag 2 September 2008 6:27 pm |
| Laatste bewerking: Donderdag 9 Oktober 2008 2:02 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 349 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
irene
Fladderaar
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Donderdag 9 Oktober 2008 2:02 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Jeetje wat een verhaal zeg! Het zit je geloof ik niet mee. Hopelijk komt het met je voer nog goed, want dat is wel heel erg raar allemaal!  |
Dinsdag 7 Oktober 2008 5:07 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat fijn dat de luchtreiniger inmiddels binnen is! Hoe bevalt 'ie? |
Dinsdag 7 Oktober 2008 7:17 pm |
|
|
|
|
irene
Fladderaar
Ik ben zelf op me werk, en ben vrijdag pas weer thuis . Volgens mijn vriend mertk hij het wel, het ruikt allemaal wat frisser Ik ben benieuwd hoe het gaat met me moeder haar allergie! Chico staat inmiddels met kooi en al in de huiskamer! Ik hoop dat het goedkomt
|
Dinsdag 7 Oktober 2008 7:22 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik ben erg benieuwd!
Vrijdag pas weer thuis? Werk je ver van huis? |
Woensdag 8 Oktober 2008 8:56 am |
|
|
irene
Fladderaar
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ik ben erg benieuwd!
Vrijdag pas weer thuis? Werk je ver van huis?
Ik werk in Nieuw milligen ( bij apeldoorn) bij de Luchtmacht, vorige week woonde ik nog in Apeldoorn op kamers maar het werdt allemaal te duur ( huur ging veel omhoog; ik huurde bij zo'n 'huisjes melker' ) en we willen een huurhuis in Leeuwarden hebben ( dat is toch mien stadsje en me vriend heeft daar een vaste baan) Dus ik woon nu door de weeks op de vliegbasis waar
geen
huisdieren mogen komen, dus is chico naar me ouders! ( me vriend woont tijdelijk ook bij me ouders, tot we een huisje hebben in Leeuwarden, dan gaan chico mee met me vriend). Chico is vanacht ook beneden gebleven en dat ging prima! Me moeder is nog niet ziek geworden
|
Woensdag 8 Oktober 2008 9:06 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Irene, wat een verhaal zeg. Wat naar hoe dat verloopt van dat voer. Gelukkig is de firma van de luchtreiniger wel correct, die zijn dan wel zo eerlijk en hun service is dan wel optimaal. Heel fijn om te horen trouwens.
Hé, nog een luchtmachtertje. Ik ben ermee gestopt maar heb 3 jaar vliegveldbewaking gedaan hier op de basis van Kleine Brogel in België  |
Woensdag 8 Oktober 2008 9:14 am |
|
|
irene
Fladderaar
quote:
Originally posted by Sarah
Irene, wat een verhaal zeg. Wat naar hoe dat verloopt van dat voer. Gelukkig is de firma van de luchtreiniger wel correct, die zijn dan wel zo eerlijk en hun service is dan wel optimaal. Heel fijn om te horen trouwens.
Hé, nog een luchtmachtertje. Ik ben ermee gestopt maar heb 3 jaar vliegveldbewaking gedaan hier op de basis van Kleine Brogel in België
Ooh, ik deed eerst bewaking ( honden bewaking) maar door een ongeval zit in nu in de Logistiek wat niet mijn ding is! Ik hoop februarie of het nieuwe schooljaar weer naar school te kunnen
Ja, bij die firma (cso- ho
c
a )ga ik vaker bestellen. Ze hebben daaa ook probeer verpakkig van senic pellets, een 'noten-bar' & nog veel dingen voor je gaai maar bij ho
nk
a dierevoordeelshop niet
|
Woensdag 8 Oktober 2008 9:23 am |
|
|
|
|
yvon1968
Net uit het ei
|
ikzelf werkt bij een groothandel en daar komt ook altijd de dpd spullen langsbrengen
onze ervaring met de dpd is niet echt goed.
als ze je niet kunnen vindne of we hebben lunchpauze dan zetten ze gewoon zelf een handtekening
ik hoop dat je je voer nog krijgt |
Donderdag 9 Oktober 2008 4:27 pm |
|
|
irene
Fladderaar
|
|
|
quote:
Originally posted by yvon1968
ikzelf werkt bij een groothandel en daar komt ook altijd de dpd spullen langsbrengen
onze ervaring met de dpd is niet echt goed.
als ze je niet kunnen vindne of we hebben lunchpauze dan zetten ze gewoon zelf een handtekening
ik hoop dat je je voer nog krijgt
Ik had ook al zo'n gevoel dat dpd niet geweldig is. Ik wist ook niet vantevoren wie de koeriers bedrijf zou zijn. Waar het DPD om draait; het zijn allemaal koeriers die
per pakje
krijgen betaald, dus ze willen zo snel mogelijk na aflevering pakje weer weg. En ze balen als iemand er niet is, dus het is mogelijk dat hij gewoon een naam van de bordjes afhaalde en zelf een handtekening namaakte.
Ik werkt op een expeditie waar we ook vaak koeriers van DPD ontvangen. Hun wagen is gewoon volgegooit met pakjes, niet netjes opgestapeld.. nee echt alles ligt door elkaar. Ze hebben een computer waarin staat hoeveel pakketjes er moet worden geleverd en dan moeten ze die vaak nog tussen de andere zoeken. En ze gooien er echt mee!
Ik hoop echt dat ik me voer nog krijg!
|
Donderdag 9 Oktober 2008 9:31 pm |
|
|
TaraDW
Beginnende vlieger
Hoi Irene,
fijn dat je je luchtreiniger al hebt.... Nu nog hopen op dat voer
Die link met die pagina's van dat speelgoed heb ik, is van "gitties" volgens mij dat je bedoelt
Was idd een heel leerrijke pagina, hier heb je even de url naar de pagina;
http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4221.html
Groetjes, Tara |
Vrijdag 10 Oktober 2008 10:26 am |
|
|
|
|
irene
Fladderaar
quote:
Originally posted by TaraDW
Hoi Irene,
fijn dat je je luchtreiniger al hebt.... Nu nog hopen op dat voer
Die link met die pagina's van dat speelgoed heb ik, is van "gitties" volgens mij dat je bedoelt
Was idd een heel leerrijke pagina, hier heb je even de url naar de pagina;
http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4221.html
Groetjes, Tara
Je bent geweldig! Die zocht ik ja!
Ik ben namelijk druk aan het doe-het-zelf 'en , ben nu bezig met een douche stok!
|
Vrijdag 10 Oktober 2008 10:29 am |
|
|
TaraDW
Beginnende vlieger
Graag gedaan hoor
Veel geluk iig! Lukt de douchestok?
Het is zeker beter als je de dingen zelf kunt maken dan ze altijd te moeten kopen, het scheelt een hoop en vaak zijn ze er doller op als je je zelf maakt
Groetjes, Tara |
Vrijdag 10 Oktober 2008 10:31 am |
|
|
irene
Fladderaar
quote:
Originally posted by TaraDW
Graag gedaan hoor
Veel geluk iig! Lukt de douchestok?
Het is zeker beter als je de dingen zelf kunt maken dan ze altijd te moeten kopen, het scheelt een hoop en vaak zijn ze er doller op als je je zelf maakt
Groetjes, Tara
Ik ga vanmiddag mee verder! Het scheelt echt veel geld & het is leuk om te doen Ik zal wel foto's plaatsen als ie klaar is in me fotoalbum! Want zo moeilijk is het helemaal niet, zo'n stok maken
|
Vrijdag 10 Oktober 2008 10:39 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 3:11 pm
|
|
|
|
|