Dagboek van gebruiker: Ann

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Ann te bekijken (7 pagina's)
Start datum: Maandag 30 Juni 2008 4:25 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 25 Juli 2008 2:27 pm
Dagboek en dit topic zijn 868 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik weet ook niet wat je kan doen en wat zou helpen ... . Afscheid nemen is normaal niet slecht, het helpt om verder te kunnen gaan.
We zouden iets samen moeten kunnen doen, misschien. Troosten

Maak de volgende keer dan ook die documentaire. Zou interessant zijn om te zien hoe beide geëvolueerd zijn en waar de verschillen zitten. Het is tenslotte nog altijd jouw recept Hulde! Ik moet eigenlijk heel binnenkort al weer maken. Amai, wat zal dit worden als er nog voli's bij zijn, dan krijg ik er nog een hoop werk bij Rolling Eyes (dat was dan ook één van mijn bedenkingen)
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 8:52 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hier worden zo te zien sneaky plannen gesmeed. Twisted Evil Laughing Ik hoop dat je vader niet op fora komt, Shi? Laughing

Ik denk dat een groentje erbij je verdriet niet minder zal maken.. Wat wil je daarmee bereiken? Ik heb zelf op het punt gestaan om een aga'tje erbij te nemen, precies zoals Flit, zelfde bouw etc. Toen ik nog een keer goed nadacht, zag ik in dat ik gewoon Flitje terug wilde, doen alsof het niet was gebeurd.. Het vergeten. Dat wilde ik dus ook niet, Flitje vergeten door een ander vogeltje. En wil je Wru vergeten? Embarassed
Ik zou willen dat ik iets zou kunnen zeggen in de trant van 'over twee jaar ben je je verdriet kwijt' maar dat kan ik niet.. Embarassed Sterkte..
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 10:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ann
Amai, wat zal dit worden als er nog voli's bij zijn, dan krijg ik er nog een hoop werk bij Rolling Eyes (dat was dan ook één van mijn bedenkingen)

Zwaar werk eh, die megalomania Razz als je het gewoon bij 2 zou houden als sommige andere mensen...

Wru is niet te vergeten. Waarom denk je dat ik dat uberhaupt zou willen, Sue?
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 5:44 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat een leuke pagina heb je ervan gemaakt zeg, vooral je helper zou ik hier graag ook hebben. Wellicht kan hij me de geheimen van de kokkin verklappen. Laughing
Ik zie nu goed hoe nat jouw deeg is. Mijn deeg was nogal blubberig, niet eens cakedeeg. Laughing Ik ga het nog een keer proberen. Hulde!

Trouwens, wat ik ganzemuur?
Bericht Vrijdag 25 Juli 2008 9:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Ganzemuur is vogelmuur, Sue, ken je dat ? Het bevat ijzer, calcium, magnesium, kalium, kiezelzuur en vitamine C.

Wel oppassen dat je de variant met witte bloempjes geeft. Die met rode bloempjes is giftig. Komt wel niet veel voor ook, ik heb er nog nooit gezien.
Bericht Zondag 27 Juli 2008 8:56 am
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

dat ziet er mjummie uit, maar pffff... wat een werk nog!! Laughing
Bericht Zondag 27 Juli 2008 10:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Die ken ik eerlijk gezegd niet. Ik had 'm wel eens op het lijstje van Hooimeijer gezien. Razz Heb jij 'm gekocht en in de tuin gezet?
Bericht Zondag 27 Juli 2008 10:33 am
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by ellenparrot
dat ziet er mjummie uit, maar pffff... wat een werk nog!! Laughing

Yep, het is een beetje werk maar na een paar keer krijg je er routine in en valt het best mee. En het is het bovendien waard als je je vogels ziet smullen Very Happy

@Sue, vogelmuur hoef je niet te kopen, het is onkruid. Google eens, je herkent het vast wel.
Bericht Zondag 27 Juli 2008 11:49 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ooooh super Ann. Van harte bedankt dat je dit even wou plaatsen. Ben ik je echt dankbaar voor.
Nog even een klein vraagje, kan je ook stukjes invriezen of is dit af te raden?

Wel super dat je het plaatste, nu heb ik een duidelijk zicht op hoe en wat.
Bericht Maandag 28 Juli 2008 2:15 pm
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Fijn dat je er iets aan hebt Sarah Very Happy

Ik vries ook porties in, geen probleem. s' Avonds voor ik ga slapen haal ik een portie voor de volgende dag uit te de diepvries en leg het in de koelkast. Tegen de volgende morgen is het ontdooid. Maar dat kan je natuurlijk ook anders doen Smile
Bericht Dinsdag 29 Juli 2008 9:35 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Neenee, dat was de bedoeling eigenlijk hoor. Bedankt. Nu mijn nieuw fornuis nog even uitdokteren en dan beginnen we er aan. Heb voor het eerst een gasfornuis in plaats van een elektrisch en dat is toch wel ff zoeken maar dat komt wel in orde. Laughing
Bericht Dinsdag 29 Juli 2008 9:45 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ehm ik herkende het plantje niet echt eerlijk gezegd. Ik vond wel een ander plantje maar dat blijkt 'm toch niet te zijn: http://www.onderde18.vrijescho.....ldkers.jpg
Is het niet mogelijk om een plantje bij een tuincentrum te kopen? Ik ben bang, met al die op elkaar lijkende plantjes, dat ik de verkeerde geef. Embarassed
Bericht Dinsdag 29 Juli 2008 10:14 am
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik vrees dat je het nergens kunt kopen, het is echt onkruid. Je vind het vaak in moestuinen. Misschien daar eens ergens zoeken en eentje in een pot overplanten. Het groeit heel makkelijk.

Het is een beetje ver, anders mocht je hier gerust komen halen Wink

(Sorry voor het late antwoord Embarassed , ik heb het druk gehad)
Bericht Zondag 3 Augustus 2008 12:17 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Maakt niet uit hoor.. Wink Je kan ook niet 24-7 achter de pc zitten!
Ik ga eens op zoek, desnoods vraag ik mijn nichtje of ze mij kan helpen. Zij heeft wat meer met biologie gedaan meen ik!
Bericht Zondag 3 Augustus 2008 9:53 pm
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Hmmm. Ziet er zelfs lekker uit. Razz
Bericht Zondag 3 Augustus 2008 10:21 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 11:43 pm
  Berichten van afgelopen: