Vorige week was het zover, Robbie mocht mee naar de camping!
Hij heeft zich daar erg vermaakt!
En wat een aandacht trok hij bij de andere mensen!
Veel vragen gehad van vliegt hij niet weg?
En wat is dat dan voor een ding hihi!
Robbie ging overal mee naartoe! Wandelen in het bos, winkelen, afwassen enz.
Over 3 weken gaan we weer en misschien gaat hij dan wel weer mee!
Ook natuurlijk weer wat foto`s zodat jullie mee kunnen genieten en kunnen zien hoe hij weer veranderd is van kleur. (hij begint in zijn eerste rui te komen vandaar iets lossere veren op zijn borst.)
Hey, wat leuk te horen dat het zo goed ging op de camping. Robbie ziet er stralend uit. Zo te horen heeft ie ervan genoten ook.
Toen ik de foto's aan het kijken was moest ik toch echt ff lachen met die eerste foto, ik dacht: "mooie poort en toen zag ik hem ineens zitten" Had ik nog niet direct gezien.
Die foto op het "verboden toegang" bordje is ook schitterend.
Wel mooie kiekjes hoor. Fijn dat je ervan genoten hebt en blijkbaar heeft Robbie heel veel aandacht getrokken.
Bedankt voor je leuke reactie!
Het was ook de bedoeling dat het een zoekplaatje werd hihi!
De foto waar hij in de D zit (alle 2 van veraf en dichtbij) hebben we ingestuurd voor de foto wedstrijd op de camping!
quote:Originally posted by Debbuzzz
Bedankt voor je leuke reactie!
Het was ook de bedoeling dat het een zoekplaatje werd hihi!
De foto waar hij in de D zit (alle 2 van veraf en dichtbij) hebben we ingestuurd voor de foto wedstrijd op de camping!
Dan is het je toch aardig gelukt om er een "zoek Robbie wedstrijd" van te maken, hahaha. En volgens mij maakt Robbie een goede kans hoor want het zijn gewoon leuke foto's. Hou ons zeker op de hoogte hé als Robbie met de prijs gaat lopen. Succes alvast.
Maandag 21 Juli 2008 12:58 pm
ellenparrot Beginnende vlieger
Re: Robbie op de camping!!!
wat een geweldig leuke foto's!!
Maandag 21 Juli 2008 4:32 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 21 Augustus 2008 10:37 pm