|
|
|
Lonneke
Kuikentje
11 november is nog heel wat anders dan wachten tot ergens half januari volgend jaar........*zucht* (en een diepe ook)
Maar voor jou is het bijna zover! Wat ontzettend leuk! Hoe oud is ie precies als je hem krijgt of stond dat al ergens en heb ik er scheel overheen gekeken? Hoe oud wordt een pyrrhura eigenlijk? |
Dinsdag 7 November 2006 1:10 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
he lonneke! krijg jij ook een pyrrhura...of een andere gaai? Pyrrhura's worden meestal tot 25 jaar oud....maar ze zijn er ook van 30!  |
Dinsdag 7 November 2006 1:33 pm |
|
|
Lonneke
Kuikentje
Jazeker krijgen wij een nieuw gaaitje in het "assortiment"
Een Bonte Boertje. Maar die is vandaag precies een week oud, dus duurt nog wel heeeeeeel lang! En geduld is niet mijn sterkste kant..... En ik heb een Pionus menstruus op het oog van 15 weekies, maar ik woon niet alleen en moet mijn man nog zien "warm te draaien" zal ik maar zeggen..... En we hebben al een aanzienlijke veestapel, dus ik verwacht nog wel wat problemen wat dus de Pionus betreft...Maar het charme-offensief is van mijn kant wel geopend! Hihihi |
Dinsdag 7 November 2006 2:13 pm |
|
|
|
|
Ziya
Moderator

Pionussen zijn ook heel mooi! |
Dinsdag 7 November 2006 2:25 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
kweker waar ik een pyrrhura haal heeft ook bbtjes  |
Dinsdag 7 November 2006 2:36 pm |
|
|
Lonneke
Kuikentje
Oh?! Serieus? Heb je ook enig idee hoe oud? En in welke plaats zou ik dan moeten denken? |
Dinsdag 7 November 2006 2:40 pm |
|
|
|
|
Lonneke
Kuikentje
Hihihi ik wordt wel gelijk heel enthousiast, maar ik heb m'n baby al gereserveerd...Dus ik zit er aan vast als alles goed gaat (En dat vind ik errug.... )
Maar een Pionus is idd ook wel heel erg mooi! Ik vond het alleen jammer dat er op internet zo weinig te vinden is over deze vogeltjes! Vooral aan ervaringen van mensen met een tamme Pionus kan ik erg moeilijk komen! Heb al wel met veel aandacht de gebruikerspagina van Joke en haar Sunny zitten bekijken en had een lekbakje nodig bij het zien van de fot's Wat een prachtig dier! |
Dinsdag 7 November 2006 2:53 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hey Lonneke! Op het Engelse forum zitten ook mensen met een pionus. Fionam heeft er in ieder geval eentje!
http://www.fluffies.org/en/ |
Dinsdag 7 November 2006 4:43 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
weet niet of hij nu een nesje heeft hij doet vanf 5 weken aan handopfok |
Dinsdag 7 November 2006 9:22 pm |
|
|
|
|
Lonneke
Kuikentje
Hi Millie!
Nou ja ik word ook al enthousiast, maar ik heb al een babytje uitgezocht...Alleen dat verdoriesedikkeme lange wachten word ik gek van Hihihi Maar ja de pret duurt zo'n 30 of 40 jaar daarna dus wat is 11 weken op een BB-leven zal ik maar zeggen! De mijne wordt ook met een week of 5 of 6 uit het nest gehaald en verder met de hand opgevoed. Heb een goed gevoel bij degene die dat gaat doen dus moet goedkomen allemaal dacht ik zo!
Alleen jammer maar helaas, ik geloof niet dat de Pionus er komt voor eerst...Heb er geen echtscheiding voor over en mijn dierbare husband zegt dat ie in een voliere gaat hokken als er NOG een vogel bij komt...Hahahaha Nou ja de "strijd" is nog niet gestreden hoor, maar de vooruitzichten zijn nog niet zo best zal ik maar zeggen Dus dat wordt ECHT 11 weken wachten voor er wat komt! Man alsof je een echte baby krijgt..... |
Dinsdag 7 November 2006 9:34 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Niet afzeggen hoor Lonneke Je baby zit daar goed...en dat is ook wat waard toch?  |
Dinsdag 7 November 2006 9:54 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Owhhkee, ik kan dus geen berichten weghalen? Fluuuhhhuuuf? Wil je die 2 kloontjes van mn eigen bericht verwijderen???  |
Dinsdag 7 November 2006 9:57 pm |
|
|
|
|
Lonneke
Kuikentje
Neeeee joh Tommy ben je gek Tuurlijk zeg ik hem niet af! Ik kijk wel uit...Alleen het wachten duurt zo lang Maar Millie had het over een kweker die ook BBtjes had en ik gelijk enthousiast natuurlijk...Maar niks hoor ik wacht gewoon op m'n eigen gereserveerde BBB! Kan ik geduld oefenen en al zeg ik het zelf ik heb best wel een paar goede eigenschappen maar geduld is daar niet eentje van helaas! |
Dinsdag 7 November 2006 10:24 pm |
|
|
Lonneke
Kuikentje
Of moet ik nu ook 2x antwoord geven???  |
Dinsdag 7 November 2006 10:25 pm |
|
|
Tommy
Moderator

hahaaa Ja! En dan moet je ook 2 bonte boertjes reserveren misschien?  |