De advertentie van de Huisdiersuper

pyrrhura millie??

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

11 november is nog heel wat anders dan wachten tot ergens half januari volgend jaar........*zucht* (en een diepe ook)
Maar voor jou is het bijna zover! Wat ontzettend leuk! Hoe oud is ie precies als je hem krijgt of stond dat al ergens en heb ik er scheel overheen gekeken? Hoe oud wordt een pyrrhura eigenlijk?
Bericht Dinsdag 7 November 2006 1:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

he lonneke! krijg jij ook een pyrrhura...of een andere gaai? Pyrrhura's worden meestal tot 25 jaar oud....maar ze zijn er ook van 30! Wink
Bericht Dinsdag 7 November 2006 1:33 pm
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

Jazeker krijgen wij een nieuw gaaitje in het "assortiment" Laughing
Een Bonte Boertje. Maar die is vandaag precies een week oud, dus duurt nog wel heeeeeeel lang! Crying or Very sad En geduld is niet mijn sterkste kant..... En ik heb een Pionus menstruus op het oog van 15 weekies, maar ik woon niet alleen en moet mijn man nog zien "warm te draaien" zal ik maar zeggen..... En we hebben al een aanzienlijke veestapel, dus ik verwacht nog wel wat problemen wat dus de Pionus betreft...Maar het charme-offensief is van mijn kant wel geopend! Hihihi
Bericht Dinsdag 7 November 2006 2:13 pm
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Pionussen zijn ook heel mooi!
Bericht Dinsdag 7 November 2006 2:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kweker waar ik een pyrrhura haal heeft ook bbtjes Very Happy
Bericht Dinsdag 7 November 2006 2:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

Oh?! Serieus? Heb je ook enig idee hoe oud? En in welke plaats zou ik dan moeten denken?
Bericht Dinsdag 7 November 2006 2:40 pm
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

Hihihi ik wordt wel gelijk heel enthousiast, maar ik heb m'n baby al gereserveerd...Dus ik zit er aan vast als alles goed gaat (En dat vind ik errug.... Wink )
Maar een Pionus is idd ook wel heel erg mooi! Ik vond het alleen jammer dat er op internet zo weinig te vinden is over deze vogeltjes! Vooral aan ervaringen van mensen met een tamme Pionus kan ik erg moeilijk komen! Heb al wel met veel aandacht de gebruikerspagina van Joke en haar Sunny zitten bekijken en had een lekbakje nodig bij het zien van de fot's Very Happy Wat een prachtig dier!
Bericht Dinsdag 7 November 2006 2:53 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey Lonneke! Op het Engelse forum zitten ook mensen met een pionus. Fionam heeft er in ieder geval eentje!
http://www.fluffies.org/en/
Bericht Dinsdag 7 November 2006 4:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

weet niet of hij nu een nesje heeft hij doet vanf 5 weken aan handopfok
Bericht Dinsdag 7 November 2006 9:22 pm
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

Hi Millie!
Nou ja ik word ook al enthousiast, maar ik heb al een babytje uitgezocht...Alleen dat verdoriesedikkeme lange wachten word ik gek van Shocked Hihihi Maar ja de pret duurt zo'n 30 of 40 jaar daarna dus wat is 11 weken op een BB-leven zal ik maar zeggen! De mijne wordt ook met een week of 5 of 6 uit het nest gehaald en verder met de hand opgevoed. Heb een goed gevoel bij degene die dat gaat doen dus moet goedkomen allemaal dacht ik zo!
Alleen jammer maar helaas, ik geloof niet dat de Pionus er komt voor eerst...Heb er geen echtscheiding voor over en mijn dierbare husband zegt dat ie in een voliere gaat hokken als er NOG een vogel bij komt...Hahahaha Nou ja de "strijd" is nog niet gestreden hoor, maar de vooruitzichten zijn nog niet zo best zal ik maar zeggen Confused Dus dat wordt ECHT 11 weken wachten voor er wat komt! Man alsof je een echte baby krijgt.....
Bericht Dinsdag 7 November 2006 9:34 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Niet afzeggen hoor Lonneke Laughing Je baby zit daar goed...en dat is ook wat waard toch? Wink
Bericht Dinsdag 7 November 2006 9:54 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Owhhkee, ik kan dus geen berichten weghalen? Rolling Eyes Fluuuhhhuuuf? Wil je die 2 kloontjes van mn eigen bericht verwijderen??? Razz Laughing
Bericht Dinsdag 7 November 2006 9:57 pm
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

Neeeee joh Tommy ben je gek Razz Tuurlijk zeg ik hem niet af! Ik kijk wel uit...Alleen het wachten duurt zo lang Crying or Very sad Maar Millie had het over een kweker die ook BBtjes had en ik gelijk enthousiast natuurlijk...Maar niks hoor ik wacht gewoon op m'n eigen gereserveerde BBB! Kan ik geduld oefenen en al zeg ik het zelf ik heb best wel een paar goede eigenschappen maar geduld is daar niet eentje van helaas!
Bericht Dinsdag 7 November 2006 10:24 pm
Lonneke
Kuikentje

Reageer met quote  

Of moet ik nu ook 2x antwoord geven??? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 7 November 2006 10:25 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing hahaaa Ja! En dan moet je ook 2 bonte boertjes reserveren misschien? Mr. Green
Bericht Dinsdag 7 November 2006 10:59 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 20 November 2008 11:02 pm
  Berichten van afgelopen: