|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!!!
Inderdaad wel aan de jonge kant, maar met de beloofde ondersteuning gaat het hopelijk wel goed
Heel veel plezier met de gaaitjes  |
Woensdag 15 November 2006 12:01 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
Erg leuk! hebben ze al een eigen karraktertje? vertel vertel! PP |
Woensdag 15 November 2006 10:39 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hey Lonneke! Gefeliciteerd met je nieuwe kippetjes! Wat een scheetjes zeg! Ik kon het lange verhaal niet vinden, heb je dat weggehaald? |
Woensdag 15 November 2006 11:16 pm |
|
|
|
|
Lonneke
Kuikentje
|
|
|
Nou Sue ik denk dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt o.i.d. want het verhaal is idd verdwenen Had ik nog wel zo m'n best op gedaan...
Enne...Squeek heeft zeker al karakter En een heel eigen willetje ook! Ze is nog wat "veranderlijk" zal ik maar zeggen....Ze kan ontzettend lekker met je aan het kroelen zijn en opeens komt de duvel naar boven en HAP! Maar ik heb eigenlijk (al zeg ik het zelf) een methode gevonden om het bijten te "bestraffen", die voor ons ontzettend goed werkt! Ik blaas haar gewoon keihard in dr oor! Hihihihi Werkt geweldig! Ik ben na de eerste drie keer (tot bloedens toe) niet meer gebeten door Squeeky en mijn man doet hetzelfde met hetzelfde resultaat: geen nieuw bloed!
Ons BBtje heeft nog geen naam en dat heeft eigenlijk te maken met het feit dat we nog niet zo duidelijk een karaktertje kunnen ontdekken...Hij is ook nog erg jong natuurlijk! Het enige wat hij op dit moment op een dag doet is (goed) eten, veel slapen, af en toe z''n bak een beetje verkennen en zichzelf "poetsen". Dat laatste is wel erg grappig om te zien, zo'n waggelig wankel kuiken dat probeert de paar veren die die heeft in fatsoen te brengen....hihihihi |
Donderdag 16 November 2006 10:02 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
He wat jammer zeg. Heb je het nog ergens in txt staan ofzo?
Bijt ze echt zo hard?! Jeetje.. Kan je haar met iets anders afleiden? Nadat je hebt geblazen? En haar daarvoor belonen? |
Donderdag 16 November 2006 10:37 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
dat balzen moet ik ook eens proberen!  |
Vrijdag 17 November 2006 12:59 am |
|
|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
*Blazen
...veranderlijk>stemmingswisseling...klinkt me bekend in de oren  |
Vrijdag 17 November 2006 1:00 am |
|
|
millie
Kamikaze piloot
millie bijt niet ook nog nooit gedaan |
Vrijdag 17 November 2006 9:09 am |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
Wizzy beet ook niet hoor...maar nu soms wel..en hard..zonder reden!  |
Vrijdag 17 November 2006 11:35 am |
|
|
|
|
Lonneke
Kuikentje
Ik weet niet of ik hiermee een aantal dierenliefhebbers tegen de borst stuit, maar blazen helpt bij ons echt voortreffelijk! Alhoewel ik ook het idee heb dat Squeek misschien de eerste dagen wat moeite heeft gehad om te wennen.
Ik hoef nu nog maar af en toe te blazen...hahaha Maar bij ons werkt het echt en je doet het beestje er geen zeer mee ofzo en tja, je moet toch wat.... |
Vrijdag 17 November 2006 12:13 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
ja precies! ik begrijp het....ik ga er vandaag mee bezig! ..bedankt |
Vrijdag 17 November 2006 12:46 pm |
|
|
Lonneke
Kuikentje
Het is wel een kwestie van timing Hihihi Een seconde te laat en het bericht komt niet door zal ik maar zeggen! Je moet proberen in te schatten of Wizzy echt je echt "te grazen wil nemen" en het dan net voor zijn. EN het klinkt een beetje lullig maar je moet echt keihard blazen! En dan het liefst aan de zijkant van het koppie voor het meeste effect...Succes in elk geval! Hoop dat het net zo goed werkt als bij ons! |
Vrijdag 17 November 2006 12:53 pm |
|
|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
ja maar kijk: wizzy bijt alleen als ik em ergens vanaf wil halen (schouders, een bepaalde plaats, de grond)...dus het is best moeilijk..want als ik ga blazen hupt die snel weg en dan heeft ie nog gewonnen..  |
Vrijdag 17 November 2006 12:58 pm |
|
|
Lonneke
Kuikentje
Hmmm ja das lastiger idd! Squeek bijt juist als ze op je vinger zit! Ze heeft bijvoorbeeld je ring op het oog en denkt dan "dat vel daarnaast ziet er veel sappiger uit" (ofzoiets... ) Maar als je blaast en Wizzy hupt weg, associeert ze natuurlijk wel: bijten heeft een niet leuke consequentie namelijk blazen! En ik weet niet of je haar dan wel "laat winnen".
(Is Wizzy eigenlijk wel een ze?? Dat had ik nog niet meegekregen) |
Vrijdag 17 November 2006 1:09 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
ik heb geen idee maar ik noem hem een hem haha! en nana een vrouwtje...dat zegt mijn instinkt ahhaa |
Vrijdag 17 November 2006 1:17 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 4 December 2008 7:21 am
|
|
|
|
|