hahaha jij met je Bob.
saaie naman??? Ik vond deze juist zo leuk, heb ik me kamer naampjes nog hardop gezegd om te horen hoe het klinkt hahahaha, saai vind ik ze niet hoor!
...mijn parkieten heten onder andere: minouchka belle en mijn valkje beb! haaahahah...maargoed achter elke naam schuilt een betekenis...nana vind ik prachtig maar ik denk niet dat meer mensen hun gaaitje zo zullen noemen ...ach maar goed ook!
Donderdag 16 November 2006 4:20 pm
Lonneke Kuikentje
Hai Sammiel! Ik bedoelde niet dat ik de namen saai vind Alleen misschien een beetje saai dat ik net als Millie dezelfde namen het leukst vond...Ik hoopte dat je dat niet saai van mij vond
Donderdag 16 November 2006 5:04 pm
Lonneke Kuikentje
Alhoewel KWiwi ook wel wat heeft
Donderdag 16 November 2006 5:05 pm
Lonneke Kuikentje
Nou bonteboertje ik vond Nana wel een heel bijzonder mooie naam moet ik zeggen hoor! Ik probeer zelf toch ook wel met de namen van mijn dieren wat verder te komen dan bijv. Fifi voor de hond of Lorre voor je gaai...Alhoewel ik dat ook wel grappige namen vind en niks op tegen, zou ik daar zelf niet zo gauw voor kiezen.
Alleen als ik een valkje heb dan heet het arme beestje ALTIJD Rico... hahaha Das een tik van vroeger denk ik
ahahah rico! opzich een leuke vogelnaam ...mensen gaan dan gauw over tot: rrrrrrico! ahahah! maarja zelf moet ik het niet hebben van die standaard naampjes! ookal is er niks mis mee hoor! ..nana zal t vast leuk vinden dat je haar naam leuk vind ...de meeste mensen vragen altijd:
hoe heet ie?
dan zeg ik: nana (naanaa)
hoe???
: nana
en dan is het stil....
vette belediging dat ze geen leuke reactie geven eigenlijk maaaargoed!
..ik ben trouwens toch maar op zoek naar de langsnavelparkiet..eigenlijk zou ik er even mee wachtten maar zodra ik er een vind neem ik die kans...er schijnen vrij weinig kwekers te zijn met langsnavels..dus ik kan maar beter vast zoeken...
(want als ik over 1of2 jaar pas begin met zoeken naar een kweker is de kans er natuurlijk wanneer ik er een vind dat het nog lang kan duren voordat er jongen zijn...snappie???)
De aratinga kwekerij in Borne had er geen!! ....terwijl ze toch alle soorten proberen te hebben....maargoedd...ik ga even een paar mensen erover mailen