|
|
|
millie
Kamikaze piloot
| kortwieken millie |
|
|
Toen ik millie haalde kon hij nog vliegen ik vond dat niet verstandig in de auto en straks in mijn huis nieuwe omgeving dus de kweker ging hem wieken,
als ik wiek doe ik dat bij de eerste 7 pennen, hij begon achter aan toen ik thuis was had ie nog 4 lange pennen en kon nog vliegen. ik heb die er af geknip hoe het moet ziet er alleen neit uit op zijn rug want die andere zijn ook geknipt dood zonde maar goed komt wel weer goed met de rui.
nu is het probleem millie kan nu niet meer vliegen maar het was een hele goede vlieger en kon nog lang goed vliegen tot ik die andere erook af knipte, nu ben ik bang dat als ik naar buiten ga en hij de vrijheid ziet wel in eens weer kan vliegen ik weet het niet, met jade heb ik dat nooit gehad maar druf niet naar buiten met millie. omdat hij zulke sterke spieren heeft, hij vliegt in huis niet meer omhoog hoor.
wat zeggen jullie ervan? |
Vrijdag 17 November 2006 1:27 pm |
|
|
Ziya
Moderator

Ik had hetzelfde met Kiwi, die kon ook heeel goed vliegen!
Maar nu niet meer, ik maak me alleen zorgen om Ziya, die neem ik niet mee naar buiten, |
Vrijdag 17 November 2006 2:18 pm |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Ik denk dat ie buiten ook niet meer weg komt,hoor Millie!!!
Millie heeft totaatl toch geen veren meer aan de vleugels,dus ook niks om er wind onder te krijgen!! |
Vrijdag 17 November 2006 3:10 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
vind zo eng millie en een cadeautje van me vriend en hij is lief straks zo me mooie lieve cadeautje in de lucht |
Vrijdag 17 November 2006 4:01 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hey hoi, wat naar dat die kweker gewoon in zijn dekveren (?) heeft geknipt.. Ik hoop dat ze snel gaan ruien, die veren.
Kan je Millie testen door hem op het bed te gooien? |
Vrijdag 17 November 2006 4:45 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
in huis als ie ergers van af vliegt boom bijvoorbeeld dan valt ie zeg maar |
Vrijdag 17 November 2006 5:47 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik denk dat je je dan geen zorgen hoeft te maken hoor..  |
Vrijdag 17 November 2006 8:17 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
vandaag wel super weer om het uit te testen |
Zaterdag 18 November 2006 10:19 am |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
ik heb het uit getest millie werd helemaal lang van de nieuwsgierigheid hij d8 wat ik dit.
het ging goed hoor zo millie die is mooi buiten in de zon hij glimt er over die pellets doen hem ook goed denk ik zo ik keek er echt van op in huis glimt hij ook wel maar buiten,
millie heeft in zijn nek een beetje blauw en zijn broertje had daar rood maar dat blauw word al feller zo mooi en op zijn borst is hij beetje rood en als hij ouder word wordt dat ook al roder  |
Zaterdag 18 November 2006 6:27 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ahhh fijn dat het zo goed gaat.. Ik heb je filmpje ontvangen Millie. Ik ga 'm dadelijk evnetjes kleiner maken.  |
Zaterdag 18 November 2006 9:12 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 4 December 2008 7:08 am
|
|
|
|
|
|