Update van mijn Pip

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
Marlies R
Vlieger

Update van mijn Pip  Reageer met quote  

Hoi Hoi,

Even een update hoe het met onze Pip gaat. Ik ben nog steeds helemaal weg van hem, ondanks het feit dat hij niet echt tam is, haha. Hij was al goede maatjes met Tweety, maar nu hebben ze elkaar echt helemaal gevonden. Het zijn echt partners in crime. Waar Tweety is, is Pip en omgekeerd. Zo leuk! Ze zitten inmiddels lekker samen in één kooi. Had elke keer dat als het wat later was dat ze dan samen in één kooi gingen zitten slapen. In de eerste instantie vond ik het een beetje eng om ze echt samen te zetten inverband met het grote verschil, maar ze vonden het zo fijn samen dat ik het er toch maar op heb gewaagd. En dat gaat super goed! Elke ochtend als ik beneden kom zitten ze helemaal stijf tegen elkaar aan te slapen. Zooooo lief! Ik zal binnenkort even proberen om er een foto van te maken.

Aangehaald worden wil hij nog steeds niet, maar dat vind ik ook niet zo erg. Heb nog drie witte jongens die het liefst de hele dag knuffelen en heb van Pip gewoon zoveel lol van zijn gekke capriolen. En heb hem natuurlijk vooral gekocht als maatje voor Tweety. Nou, een betere match had ik niet op kunnen hopen! En als het moet luistert hij wel. Hij stapt netjes op comando op, en als ik hem vraag in de kooi te gaan, loopt hij netjes naar binnen. Zolang dat maar het geval is is het niet erg als hij verder niet graag in handen komt!
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 10:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dat is echt een gaaf gezicht, Zo'n grote witte en dan zo gekleurde kleine. hoewel, hij zal nu helemaal wel elke keer onder het stof zitten van Tweety Laughing Laughing Weet je nog wel hoe hij er precies uit ziet van kleur Laughing Laughing Laughing
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, af en toe is het met een klein uitgevallen grijsje! hahaha
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 10:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hihi een grijze caique!
maar dat lijkt me wel heel lief om te zien zo strak tegen elkaar aan om te slapen Hartje
hoop dat je er snel een foto van kan maken!
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 1:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Update van mijn Pip  Reageer met quote  

Wat leuk dat Tweet & Pip het zo goed met elkaar kunnen vinden. Very Happy Heb in het andere topic al gelezen dat Pip niet echt bijdraagt aan het kapsel van Tweet. Wink
Ik ben erg benieuwd naar de kiekjes: Zowel van hoe ze tegen elkaar aan slapen als van Tweety's in de war gegooide verenpakje.
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 7:22 pm
TaraDW
Fladderaar

Reageer met quote  

Hartje Wat een knappe Caique is Pip zeg, vind die moeilijk te vinden in België, toen ik er zocht helaas gene gevonden Crying or Very sad Maarja nu heb ik mijn Grijze... Dat terzijde, wat een prachtige vogels zeg, en idd, fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden Very Happy

Groetjes, Tara
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 7:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 7:41 am
  Berichten van afgelopen: