|
|
|
blackfox
Net uit het ei
| prijs :O |
|
|
ik was in de stad, en zag daar caiques zitten(zwartkop).
en meteen toen ik thuis kwam , ging ik kijken naar de prijs, nou daar schrok ik best wel van, de prijzen van 400 euro 500 euro etc kwam ik tegen, zijn deze vogels echt zo duur? |
Dinsdag 19 Februari 2008 3:34 pm |
|
|
rem
Eitje
|
hey hallo
Wil je ook graag een zwartkop caique? Ik heb er ook een daar heb ik toen 525 euro voor betaald. Dus de prijs klopt wel degelijk.
Verder heb ik nog 2 bonte boeren.
Als je een zwartkopcaique wil denk er dan goed over na deze vogel is erg pittig en actief maar je verveelt je er nooit mee
groetjes remco |
Dinsdag 19 Februari 2008 7:08 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: prijs :O |
|
|
Volgens mij zijn zwartkopcaiques wel vrij prijzig. Ik heb een tijd geleden geïnformeerd (voordat Flit hier kwam) en toen waren zwartkopjes al vrij prijzig. (Volgens mij iets van 275-300 euro?)
In een winkel is trouwens ALLES duurder. De winkel maakt nl ook kosten voor de winkelruimte etc etc.  |
Dinsdag 19 Februari 2008 10:31 pm |
|
|
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Nou ik heb gisteren een zwartkop caique gekocht voor die prijs. Maar ik zou wel even goed nadenken voordat je zo'n vogel aanschaft, want ik heb hem overgenomen van mensen met zeer veel huiskamerpapegaaien en ze deden deze niet voor niets weg. Ze hebben een zeer moeilijk, speels karakter. En die van mij kan af en toe flink bijten, ook slacht hij al m'n andere vogels... |
Donderdag 21 Februari 2008 2:15 pm |
|
|
joël
Kuikentje
mijn caipue was ook ongeveer die prijs.
ik vind ze helemaal geweldig ik hou wel van een vogeltje met een karakter en dat hebbn caique's zeker. mijn caique kan ook goed met andere gaaien samen soms wil hij wel iets te ruig spelen maar niks geen agresief gedrag. en hij heeft ook nog nooit iemand gebeten het is echt een allemans vriendje. komt bij iedereen kroelen en kriebelen. maar hij is vooral natuurlijk helemaal stapel gek. |
Donderdag 21 Februari 2008 3:17 pm |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Hoe oud is die caique? Mijne is 5 jaar en heeft net mn vader aangevallen hij houd dus niet zo van mannen.. maar mn vriend kon er gisteren ook alles mee, dus misschien alleen niet van 'oudere' mannen  |
Donderdag 21 Februari 2008 3:30 pm |
|
|
|
|
joël
Kuikentje
quote:
Originally posted by Diiana
Hoe oud is die caique? Mijne is 5 jaar en heeft net mn vader aangevallen hij houd dus niet zo van mannen.. maar mn vriend kon er gisteren ook alles mee, dus misschien alleen niet van 'oudere' mannen
mijn caipue ( bimbo ) is nu anderhalf jaar oud
hoe heet je caipue?? |
Donderdag 21 Februari 2008 4:00 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Joël, heb jij je vogel bij een kweker gekocht of bij een dierenwinkel?
Diiana: Gefeliciteerd met je caique! Hoe heet 'ie?  |
Donderdag 21 Februari 2008 4:06 pm |
|
|
joël
Kuikentje
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Joël, heb jij je vogel bij een kweker gekocht of bij een dierenwinkel?
Diiana: Gefeliciteerd met je caique! Hoe heet 'ie?
beetje fout meschien wel meer als een beetje fout. hij komt bij dennis pappegaai vandaan. ik heb daar 6 weken stage gelopen. bimbo was samen met zijn broertje of zusje daar binnen gekomen, een pariculier kwam ze brengen. ik heb ze daar toen 3 weken van maandag tot vrijdag verzorgd. en toen ik klaar met mn stage was mocht ik hem gratis menemen maar bo zn zusje is wel voor de prijs verkocht en naar belgie gegaan. |
Donderdag 21 Februari 2008 4:10 pm |
|
|
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
De caique heet Dodger. We gaan morgen even langs de dierenarts even zn longen laten onderzoeken. Hopelijk is de dierenarts morgen geen man, want daar heeft hij echt een gruwelijke hekel aan  |
Donderdag 21 Februari 2008 5:34 pm |
|
|
joël
Kuikentje
meschien is wat bijteriger omdat hij nog even moet wennen aan de nieuwe omgeving en alle nieuwe mensen.
hopelijk gaat het beter als hij helemaal goed gewent is. |
Donderdag 21 Februari 2008 5:37 pm |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Ach is verder ook niet erg! Ik vind het echt een schatje , maar echt heel anders dat boertjes en meyers Ik had eerst 2 baby caiques, die waren al ondeugend en slim, maar deze slaat echt alles  |
Donderdag 21 Februari 2008 6:33 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een stoere naam, Diiana. Dodger! Misschien maakt hij voor de dierenarts wel een uitzondering.
Joël: Tja, misschien wel, maar ik denk dat je Bimbo voor geen goud meer kwijt wil! En Bimbo kan er ook niets aan doen dat ze daar nu juist zat. Ze zal er niet minder om worden, maar ik snap wat je bedoelt hoor.  |
Donderdag 21 Februari 2008 9:39 pm |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
We zullen het zo zien, moeten er half 4 zijn.  |
Vrijdag 22 Februari 2008 1:43 pm |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Dodger is echt een stoere naam!
Veel succes bij de DA vanmiddag.
(Bob heeft door de mannelijke VA nu een hekel aan mannen, dus ik snap het probleem ) |
Vrijdag 22 Februari 2008 1:48 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 7 September 2008 9:56 pm
|
|
|
|
|