|
|
|
pbrugge
Eitje
| dieca is ok |
|
|
ik heb nu 1,5 jaar een grijze roodstaart en begint nu soms te bijten .
ik wilde wel eens weten hoe dit zou komen ,en zag die website van dieca en
heb brutaal een email gestuurd met de vraag hoe of wat.
ik heb mijn coco niet bij hun gekocht ben er zelfs nog nooit geweest ,
maar kreeg binnen 1 dag een mail terug met hun telefoon nummer en of ik hun wilde bellen en dit kon gelijk en zelfs op zondag .dus direct gedaan.
ga er gauw een keer heen ...ben zeer tevreden over hun manier van doen .
nogmaals dieca ....bedankt. |
Woensdag 3 Januari 2007 10:10 pm |
|
|
pbrugge
Eitje
| Re: stom stom stom |
|
|
foutje twee keer is een beetje overdreven |
Woensdag 3 Januari 2007 10:12 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: dieca is ok |
|
|
Hoe was het bij Dieca? |
Woensdag 3 Januari 2007 11:00 pm |
|
|
|
|
shirley86
Kuikentje
Tazz van ons komt bij harreco vandaan. Wij hebben een goede uitleg gehad over hoe we hem moesten voeren. Hij had het alleen nog in de avond. Ook kregen we een certificaat dat hij pbfd vrij was. Ik heb niks te klagen over ze. Al is het voer soms op. Dus haal het nu ergens anders. |
Woensdag 10 Januari 2007 1:45 pm |
|
|
petronella-j
Eitje
| hareco |
|
|
Ik heb mijn bonte boertje Smokey bij hareco vandaan, hij is nu 3,5 jaar. Het is een mooie gezonde en lieve vogel en ik ben er prima voorgelicht moet ik zeggen
groetjes |
Dinsdag 12 Juni 2007 8:07 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
|
Troy, Daantje én Roosje komen bij Hareco vandaan! over Roosje heb ik nog in de rats gezeten omdat ik later pas hoorde dat parkieten niet getest worden!!! Uiteindelijk bleek ze kerngezond en ziektevrij, maar de voorlichting op dat gebied liet duidelijk te wensen over.
Hareco is goed voor z'n papegaaien maar is absoluut gericht op de handel! tref je een onervaren verkoper heb je pech zo lijkt het!
Dieca is een totaal ander verhaal, Sjaak heeft, samen met zijn Marleen, van zijn hobby zijn beroep gemaakt en dat is aan alles te merken, de papegaaien staan absoluut voorop en ze zijn nooit te beroerd om te helpen of om advies te geven, zo hebben ze Daantje gratis gewiekt en hebben ze mij met de nodige tips een eind op weggeholpen.
Palmnoten, rietstaven alles is altijd voorradig evenals junglevoer, 'snoep', cedernootjes, pellets (eigen merk) enfin teveel om op te noemen!
Zelf moet ik me altijd ernstig beheersen als ik bij ze ben.....voor je het week is je zakgeld op met al die leuke speeldingetjes!!
Mijn viertal heeft het maar getroffen met zo'n fantastische winkel!! Ze zijn schromelijk verwend de laatste tijd!! Zelfs het plafond hangt nu vol met klimtuigen en speeltjes!
Kortom:Bij Hareco weten ze echt wat ze doen maar ze zijn veel commercieler, Dieca is super, zoals anderen ook al schreven..... een aanrader!!  |
Zondag 17 Juni 2007 2:27 pm |
|
|
|
|
kira07
Beginnende vlieger
hoi allemaal |
Zaterdag 19 April 2008 3:13 pm |
|
|
kira07
Beginnende vlieger
hallo allemaal ging een beetje fout mijn vorige berichtje ik heb kira ook bij harreco vandaan maar vond het wel een goede uitleg enzo kreeg geen certificaat van dat ze pbfd vrij is dus ga haar binnenkort toch maar even laten testen voor de zekerheid als hier nog een gaaitje zou komen zou ik misschien toch liever naar dica gaan omdat je daarvan zoveel goede dingen hoort |
Zaterdag 19 April 2008 3:15 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Dieca is inderdaad hartstikke goed.. Maar ik blijf een winkel toch altijd een beetje riskant vinden.. Er kunnen ook mensen binnenlopen met (zieke) vogels. Jonge vogels met incomplete immuunsystemen zijn volgens mij extra vatbaar. |
Zondag 20 April 2008 7:58 am |
|
|
|
|
kira07
Beginnende vlieger
ja daar heb je natuurlijk gelijk in er is altijd een kans op besmetting natuurlijk
weet iemand misschien een hobbykweker in de buurt van alkmaar??
voor een grijze roodstaart of myerpapegaai |
Dinsdag 22 April 2008 8:10 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik meen dat Mart Pronk in het centrum van Alkmaar een winkel heeft. Hij is ook kweker. Je zou hem kunnen vragen of hij de vogel niet in de winkel wil zetten? |
Dinsdag 22 April 2008 8:49 am |
|
|
kira07
Beginnende vlieger
ik ga even kijken en wel een goed idee om te vragen of ie de vogel niet in de winkel wil doen  |
Dinsdag 22 April 2008 10:21 am |
|
|
|
|
fer
Vlieger
Voor meyer papegaaitjes kan je ook Diiana proberen zij heeft vaak meyertjes zitten haar website is jurdia.nl heb zelf 2 meyertjes van haar en ben echt heel erg tevereden over haar, je kan de vogels laten sexen en testen als je dat wilt |
Woensdag 23 April 2008 8:16 am |
|
|
kira07
Beginnende vlieger
ik ga gelijk even kijken |
Woensdag 23 April 2008 10:21 am |
|
|
Laura B
Moderator

Ben laatst ook voor het eerst bij Dieca geweest, erg leuke winkel. Heb een heleboel speeltjes voor Cleo gekocht, vooral de tiki take out was een groot succes! Heb ook palmnoten en ander spul van de vogeljungle meegenomen. En een pinata, een bel, barrel of fun geval...pffff was gelijk blut..  |
Woensdag 23 April 2008 10:48 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 28 Augustus 2008 7:47 am
|
|
|
|
|