Ik kwam laatst deze handpoppen tegen van Folkmanis. Ze zijn SUPERmooi. Hoewel de ara een beetje klungelig op de foto staat is 'ie in het echt een stuk mooier!
Normaal gesproken houd ik niet zo van papegaaienspulletjes, moet ik bekennen maar dit vond ik echt super. Alleen jammer dat ze geen bonte boertjes enzo hebben. Heb wel een verzoek gedaan.
oe die zijn leuk, vooral die amazone is goed gelukt.
en hoe komt het toch dat jij altijd de leuke sites vind en hoe goed ik ook kijk ik vind der nooit een leuke?
Woensdag 25 Juni 2008 5:05 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ik heb 'm niet gevonden hoor. Ik ben naar een winkel gegaan waar ze folkmanis verkochten. Had nog nooit zulke mooie knuffels gezien en heb de naam dus maar opgeschreven.
ja den enige keer dat ik met mijne neus tegen een ruit liep was dat tegen die van een buskotje dat ze juist aan het vervangen waren en toen viel die ruit daar nog eens uit ook zodat die ruit in een miljoen stukjes viel.
toen ben ik nog gaan mogen lopen ook omdat ik anders jefke of joske nooit gekocht omdat ik dan nu nog altijd die ruit aan het betalen was
Woensdag 25 Juni 2008 9:08 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ohhhhhh!!!! Is dat echt gebeurd? Het zal je maar gebeuren!
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Dat grommen, is dat vrij hoog en maakt ze haar nek dan lang? (Een beetje in een bocht?)
Pffoe, daar moet ik eens op letten. Ze heeft twee soorten grom, een gezellige en een boze..
Bij de gezellige zit ze normaal en gromt ze even en doet dan meestal iets van fietvieuw of een andere gezellig geluidje
Als ze boos/bang is gaat ze plat zitten en klaar voor de aanval...je vingers kun je dan maar beter uit de buurt houden
Donderdag 26 Juni 2008 10:13 am
Fluffy Sue Site Admin
Re: Handpoppen van Folkmanis: amazone & ara
Hahaha die laatste.. Haar oorlogshouding. Bonte boertjes kunnen hard bijten dus ik geloof je op je woord!