Foraging Units voor papegaaien

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, van die bedoel ik ja. Was het zo erg? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 9:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja behoorlijk! Iago heeft het nu ook door. Laughing Hij is heel erg druk bezig om de pitjes uit de gaatjes te wurmen. Scuttle en Wheezy begrijpen er nog niets van. Zazu wurmt het ding in no time leeg. De pellets blijven alleen af en toe klem zitten. Erg sneu. Sad Nu heb ik de kleine pelletjes erin gedaan maar die vallen op de grond. Ook geen succes.
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 8:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

En als je de grote pellets nu eens in een theedoek doet en er een tik op geeft met een hamer? Niet zo hard kloppen natuurlijk dat je moes hebt maar dan kan je misschien wel grotere stukken hebben als de kleine pellets en kleinere stukken hebben dan de grote pellets. Wat werk natuurlijk maar kan misschien lukken. En wat te klein is kan je misschien nog altijd onder het fruit of zo mengen, maak je toch geen verlies. Rolling Eyes
Bericht Zondag 8 Juni 2008 7:36 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat is wel een idee. Ik doe ze normaal in de keukenmachine voor de kleintjes omdat ze anders heel erg knoeien.
Ga kijken of de hamer wat beter gaat dan de keukenmachine. Laughing
Bericht Zondag 8 Juni 2008 9:50 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zolang je maar niet te hard gaat meppen, anders heb je hetzelfde resultaat. Ze breken nogal makkelijk onder die hamer. Laughing Laughing
Bericht Zondag 8 Juni 2008 10:57 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Whahaha ik heb geloof ik wel een houten hamer. Cool
Bericht Zondag 8 Juni 2008 5:14 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat zal beter zijn.
Bericht Maandag 9 Juni 2008 9:34 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 7:46 am
  Berichten van afgelopen: