|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Echt super om te horen hoe veel je om Titi geeft..
Als je hulp nodig hebt met de teachbox.. Geef maar een gil. De beschrijving die erbij zit werkt perfect!  |
Zondag 29 Juli 2007 9:32 pm |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Ik hoop dat het vandaag allemaal komt en dat Titi alles kan leren! (Niet binnen een dag natuurlijk) Ik kom voor mijn werk op veel plaatsen in steden en dorpen waar ik nog nooit ben geweest en steeds als ik afgewerkt ben voel ik de drang een winkelcentrum op te zoeken en te kijken of ze een dierenwinkel hebben met leuke spullen voor Titi. Vandaag reed ik ergens en voelde ik die bekende kriebel weer, toen realiseerde ik me dat pas. Maar zoals ik tegen mijn vriendinnen zei: Ik zou niet meer van Titi kunnen houden als ik hem zelf gebaard had. Klinkt vast dom...  |
Maandag 30 Juli 2007 1:22 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

hihi ik ken dat ik struin ook alle dierenwinkels af
tja je weet nooit of je iets leuks vind toch
we waren laats een dagje weg en ja hoor ik zag een dierenwinkel moest ff kijken haha |
Maandag 30 Juli 2007 1:27 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Klinkt helemaal niet dom. Vooral omdat ze niet kunnen "praten" wil je het super goed doen. Wanneer we ook maar denken dat ze iets te kort komen of dat ze pijn hebben dat staan wij direct klaar.
Ik zou er ook niet aan moeten denken dat er wat met Herman zou gebeuren. wij hebben dan geen kinderen en een vergelijk mag je niet maken maar toch...het is wel ons diertje waar we voor gekozen hebben en waar we veel mee bezig zijn en veel van houden. En daar wil je gewoon het beste voor. |
Maandag 30 Juli 2007 3:00 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

quote:
Originally posted by esjo
Klinkt helemaal niet dom. Vooral omdat ze niet kunnen "praten" wil je het super goed doen. Wanneer we ook maar denken dat ze iets te kort komen of dat ze pijn hebben dat staan wij direct klaar.
Ik zou er ook niet aan moeten denken dat er wat met Herman zou gebeuren. wij hebben dan geen kinderen en een vergelijk mag je niet maken maar toch...het is wel ons diertje waar we voor gekozen hebben en waar we veel mee bezig zijn en veel van houden. En daar wil je gewoon het beste voor.
weer eens helemaal gelijk
en mooi verwoordt
ik denk er het zelfde over ik heb ook geen kinderen
coco een bewuste keuze van me geweest en daar ga ik voor door het vuur |
Maandag 30 Juli 2007 3:11 pm |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Niets gekregen vandaag. Heb nog wel een mailtje gestuurd of dat het nog lang gaat duren, maar dat was pas net dus nog geen reactie. Nu heb ik tenminste wel steeds iets om naar uit te kijken na mijn werk. Ik had trouwens bij de dierenwinkel een rattentunnel gezien, van stof. Dit lijkt me geweldig voor Titi, want in en onder dingen klimmen is zijn grootste hobby. |
Maandag 30 Juli 2007 8:43 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Titi's mama
Maar zoals ik tegen mijn vriendinnen zei: Ik zou niet meer van Titi kunnen houden als ik hem zelf gebaard had. Klinkt vast dom...
Dat klinkt helemaal niet dom.. Titi is gewoon superbelangrijk voor je. Ik denk dat veel mensen kunnen beamen dat dit helemaal niet gek is.
Heb zelf dat idee ook.. En ik heb ook geen kids. |
Maandag 30 Juli 2007 10:50 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by Titi's mama
Niets gekregen vandaag. Heb nog wel een mailtje gestuurd of dat het nog lang gaat duren, maar dat was pas net dus nog geen reactie. Nu heb ik tenminste wel steeds iets om naar uit te kijken na mijn werk. Ik had trouwens bij de dierenwinkel een rattentunnel gezien, van stof. Dit lijkt me geweldig voor Titi, want in en onder dingen klimmen is zijn grootste hobby.
He wat jammer dat je het nog niet binnen hebt.. Het komt vast morgen! Maandag is niet zo'n superdag voor pakjes, tenminste hier niet. Pakjes komen vaak dinsdag. (Of de rest v/d week)
Die rattentunnel lijkt me ook super voor hem! Pas je op met metalen deeltjes? (Als die eraan zitten?) |
Maandag 30 Juli 2007 10:53 pm |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Hoera! Alles binnen! Hij is alleen nogal bang van zijn touwspeeltjes. Maar de speelplaats vindt hij tof en we gaan nu dat met die teachbox proberen. Stap 1: VOEL het speeltje... Ik ga ook kijken of ik ergens een redelijk goedkope digicam op de kop kan tikken, want nu ik steeds op mijn vader moet wachten... |
Dinsdag 31 Juli 2007 4:00 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Oh, leuk zeg. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Succes!!!! |
Dinsdag 31 Juli 2007 4:11 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Wat een leuke leer speeltjes heb jij voor Titi gekocht, ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden.
En heel herkenbaar hoor dat je daar ook zo mee bezig bent ik koop nu ook liever iets voor de gaaien als bv een paar leuke oorbellen voor mezelf. Eerst dook ik graag de sieraden winkel in en nu ook liever de dierenwinkels met veeeeeel speelgoed
Ik heb mezelf laatst nog een halve opgespaarde snorbrommer door de neus 'geboord' omdat de speelboom voor de gaaien toch voorrang kreeg ach ik kan nog wel weer ff wachten
Dus er zijn nog meer van die 'gekken'
(zoals sommige mensen dat overdreven vinden)
|
Dinsdag 31 Juli 2007 4:56 pm |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Ach, gekken. Van mij mogen mensen mij gek vinden, maar ik krijg zo veel liefde van dat kleine verenbolletje dat ik hem graag verwen. Hij is mijn liefste baby. |
Dinsdag 31 Juli 2007 6:29 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Vind ik ook hoor, boeit mij ook niet wat andere mensen ervan vinden  |
Dinsdag 31 Juli 2007 6:31 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by Wil
Ik heb mezelf laatst nog een halve opgespaarde snorbrommer door de neus 'geboord' omdat de speelboom voor de gaaien toch voorrang kreeg ach ik kan nog wel weer ff wachten
Dus er zijn nog meer van die 'gekken'
(zoals sommige mensen dat overdreven vinden)
Geweldig, stom is dat toch hé, dat je dan toch liever wat vor je dier koopt en zelf dan nog maar even wacht. Het is trouwens ook wel een heel gave boom. |
Dinsdag 31 Juli 2007 6:31 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Thnx Esjo, we de gaaien en >IK < zijn er ook allemaal heel blij mee.
Ach en weet je mensen hebben commentaar (terecht) als dieren niet goed verzorgd worden etc en als je er juist wel heel goed voor bent zoals een gaai lekker mee naar buiten nemen en de natuur wat nabootst om ze een speelboom te geven is er soms ook commentaar
Maar dat gooi ik maar weer op de onwetendheid van veel mensen die nog altijd denken dat een vogel enkel in een kooitje als gezelschapsdier thuis hoort  |
Dinsdag 31 Juli 2007 6:37 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 1:54 am
|
|
|
|
|