|
|
|
MariekevC
Vlieger
| 24 parrot, super snel en super goedkoop |
|
|
Afgelopen dinsdag heb ik bij 24parrot in Engeland 1 zak 25 pound harrisons Adult Life Time besteld en een zak powertreats.
De kosten incl verzenden 118.03 euro.
Als ik het bij de Hoogvliet precies het hetzelfde zou bestellen ben ik 174.31 euro.
En nog beter ik had het donderdag al binnen. is dat service of niet.
vorige keer heb ik bij de hoogvliet 3 weken moeten wachten omdat diegene die er over ging met vakantie was.
Een aanrader dus |
Zondag 17 Januari 2010 7:07 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wow - klasse zeg
Goedkoop en snel  |
Zondag 17 Januari 2010 7:19 pm |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
ik heb ook alleen nog maar positieve ervaringen met ze
(zie ouder topic)
ik bestel daar nu ook mn harrisons en leuke speeltjes  |
Zondag 17 Januari 2010 8:27 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dat is inderdaad heel erg handig en goedkoop. Alleen zou het handig zijn voor me mocht ik iemand hebben waar ik ze mee kan delen. |
Zondag 17 Januari 2010 8:37 pm |
|
|
|
|
MariekevC
Vlieger
Hebben ook kleine zakken hoor, maar je betaald 9.99 GBP verzendkosten. weet niet of het dan iets uitmaakt. Denk het wel. Zeker nu de pond zo laag staat |
Zondag 17 Januari 2010 10:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ja, dat wel. Wist dat ze kleinere zakken hadden maar vergeleken met die grote, het is nog een verschil natuurlijk. Maar ach, als ik niemand vind tegen de volgende bestelling dan bestel ik gewoon weer de 5 pound en bestel ik wat speelgoed bij  |
Zondag 17 Januari 2010 10:30 pm |
|
|
MariekevC
Vlieger
Dat zullen de gaaitjes vast niet erg vinden |
Zondag 17 Januari 2010 10:47 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahhaa, dat denk ik ook niet, alleen ga ik dringend aan het werk om al hun speelgoed eens grondig te onderzoeken en wat ik niet meer wil houden uiteen halen en iets leuks van maken want nu hebben ze echt TE veel die niet gebruikt wordt en heb geen plaats meer in hun grote koffer voor nog speelgoed  |
Zondag 17 Januari 2010 11:01 pm |
|
|
Windkracht13
Vlieger
|
|
|
Ik bestel er vrij geregeld, en veeeeel.
Eergisteren kwam er een pakket binnen, waar de tranen van in m'n ogen sprongen
Ik had wat spullen besteld, maar waarschijnlijk had degene van de inpak afdeling , die dag zijn bril of lenzen vergeten in te doen.
De African grey kalender zat dubbel gevouwen, met een ontzettend groot ezelsoor eraan.
Ook had ik een Rvs treat cage large besteld, nou deze was zeker niet van Rvs. Binnenkant was goed verroest
Ook een grote pot palm fruit extract zat niet goed dichtgedraaid, waardoor deze was gaan lekken. ((Wat een domper zeg))
Omdat deze winkel hoog in het vaandel bij me staat, heb ik een lachwekkende mail gestuurd, met foto's.
Ik kreeg een zeer uitgebreide reactie terug, op 1 ding na, krijg ik alles vergoed!!! ((Klasse hóór))
Gelukkig, want mijn vertrouwen in hun, had een deukje opgelopen...
Maar goed, ik zou wel eens willen weten, welke firma deze treat cage maakt, omdat ze beweren, het RVS is. Dat is het dus niet!!!!
Maakt deze gelijk onbruikbaar voor het aanbieden van groente & fruit.
http://www.24parrot.com/produc.....35d59386fb
Ook het traliewerk voelt erg ruw aan,is dit bij degene die deze treat cage ook hebben zo? |
Vrijdag 23 Juli 2010 7:50 am |
|
|
|
|
Rocco
Vlieger
ik heb ook 2x iets gehad waar ik ontevreden over was (gescheurde zak en een verroeste ketting van een speeltje), voor de een heb ik een kleine zak gratis nagestuurd gekregen en voor het ander mijn geld terug
super service al zouden ze verroeste spullen natuurlijk nooit mogen verzenden!  |
Vrijdag 23 Juli 2010 6:22 pm |
|
|
MariekevC
Vlieger
Houd er is een magneetje naast. Goed RVS voor papegaaien is namelijk niet magnetisch.
dat RVS niet zou roesten is een fabeltje. A4 kwaliteit is zeewaardige kwaliteit, maar zal op de duur gaan roesten indien bloedgesteld aan zeewind en zilte regen. Wordt vaak op schepen gebruikt
waarschijnlij kan je de oxidatie er gewoon af poesten. |
Gisteren om 11:06 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 1 Augustus 2010 1:36 am
|
|
|
|
|