wat kost een koppel Vasapapegaaien ongeveer?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Australische parkieten forum zoals de rosella

Auteur Onderwerp
Sandra~Yoko
Eitje

wat kost een koppel Vasapapegaaien ongeveer?  Reageer met quote  

iemand enig idee wat een geringt koppel vasapapegaaien kost?
Bericht Donderdag 5 Juni 2008 10:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: wat kost een koppel Vasapapegaaien ongeveer?  Reageer met quote  

Hoi Sandra.. Wat voor vasa's bedoel je? Je hebt grote en kleine. Ik heb de grote tekeer horen gaan. Ik dacht dat het Molukken kaketoes waren maar het bleken vasa's te zijn. Laughing
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 8:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sandra~Yoko
Eitje

Reageer met quote  

De Grote, deze schreeuwen niet verders.. ik zoek namelijk een plekje voor ze ben benieuwd wat ik ongeveer voor ze kan vragen
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 8:47 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik zal degene met de grote vasa's hierheen sturen. Misschien zijn ze mettertijd rustiger geworden..
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 9:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Kea009
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ik zal degene met de grote vasa's hierheen sturen. Misschien zijn ze mettertijd rustiger geworden..

Hoi,

ik heb inderdaad grote vasas. Ze zijn tamelijk rustig buiten de broedperiode. In de broedperiode kunnen ze harder lawaai maken dan een molukken kaketoe. De prijs? JA wat moet ik daar op zeggen. Tegenwoordig rijzen deze de pan uit. Normaal zou de prijs +/- 1500-2000 euro/paar zijn, maar het kan zijn dat ze ondertussen duurder geworden zijn. Probeer eerst maar een geïnteresseerde te vinden, want Vasas zijn niet bij elke liefhebber gewenst. De meeste vinden ze niet mooi.

Kea Wink
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 10:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sandra~Yoko
Eitje

Reageer met quote  

oke bedankt het heeft niet veel haast dat ze weggaan, maar begrijp nu dus wel dat het bod van 800 euro die ik heb gekregen erg weinig is
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 10:26 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Goedkoop is meestal duurkoop. Ik zou ze zeker laten testen op verschillende ziekten.
Bericht Zaterdag 7 Juni 2008 8:06 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 7:26 am
  Berichten van afgelopen: