Voeding e.d

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Ara forum, voor alle ara's

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Haha deed Tas ook vroeger, nu wordt het al minder maar ik denk dat dat komt omdat hij er uitgroeit, hoe hij langzaam maar zeker naar zijn eerste verjaardag toewerkt. Toen hij er net was, was hij een moment wild aan het spelen, en dan ineens zo goed als halverwege een beweging uitgaan en in slaap vallen Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 11:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja dat zei je.. Dat klinkt zooo schattig! Dat had Scut nog net niet. Hij kon nog wel z'n tent inkruipen. Laughing
Wordt het minder bij Tas? Sad Jammer hoor, het is zo schattig. Ik ga eventjes kijken hoe oud hij precies is. Staat dat in je profiel?
Bericht Zondag 20 Januari 2008 12:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ik weet het niet precies op een dag (Cor wist het niet zo uit zijn hoofd en zou dus nog eerst opzoeken in zijn administratie ... moet er nog wat meer achtergaan, wil hem niet te erg lastigvallen maar dat soort dingen irriteren mij wel Embarassed ben nogal een perfectionist, kan niet even een datum prikken als er wel iemand is die weet wanneer hij precies geboren is, en het ook kan opzoeken), maar hij is in ieder geval van Mei 2007.

Hij heeft wel weer andere schattige dingen Wink hij doet bvb. het kusgeluidje als ze met Aswan snavelen, of als ik hem een kusje geef (om te smelten; doen we het geluidje allebei tegelijkertijd), of als Aswan haar koppie geeft voor koppiekrauw krijgt ze een kus op d'r hoofd Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 12:26 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh dat is jammer zeg. Ik zag dat er geen datum was toegevoegd.. Sad Weet hij wel de precieze datum? Heeft hij ook foto's van papa & mama aan je gestuurd? Uit een nestje van hoeveel kwam Tas eigenlijk?
Ik zou het gewoon even vragen hoor. De prijs van Tas was niet niks.. Vind dat je dan op z'n minst daarop recht hebt. Embarassed

Klinkt dat kusgeluidje ook zo lekker 'munchy' (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.. Ik zal anders wel eens Zazu's kusjes opnemen en dan kan je het vergelijken)
Wat lief dat Aswan een kusje op d'r hoofd krijgt!
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ik denk dat hij het wel weet; Cor is niet een kweker die even in de achtertuin een koppeltje zou hebben dus gezien de grootte van de onderneming moet hij haast wel weten om de overzicht te houden. Ik ben er gewoon niet echt achteraan gegaan Embarassed hebben een mailtje uitgewisseld sinds hij hier is, maar ik moet zowiezo nog bellen om te vragen of het geld is aangekomen (zou een beetje zonde zijn om zo'n groot bedrag te verliezen) en dan zet ik er ook een beetje vaart achter.

Ik heb geen foto's gehad van pa en ma want de advertentie was in november geplaatst, toen was hij dus al ruim zelfstandig en kreeg ik alleen foto's van hem in de kooi met de andere Kaketoe kids. Maar ik ben natuurlijk meteen de week daarna op bezoek gekomen, en toen zag ik ze in het echt Smile

Hij was enig kindje, volgens mij.

Doe maar Zazu opnemen, altijd leuk Laughing ik vind dat Tas zijn kusgeluidje net zo klinkt als hoe ik het doe, eerlijk gezegd ... met woordjes heeft hij wel een eigen stemmetje, nix nadoen zoals Aswan dat je niet kan uitmaken of zij het zei of de persoon die ze nadoet.
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:17 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oohhh je bent er zelf niet achteraan gegaan.. Da's een heel ander verhaal, hahaha! Heeft Cor toevallig geen foto's meer van pa & ma? Smile Lijkt me leuk als je kan zien of ze een beetje hun genen hebben doorgegeven. Very Happy

Volgens mij heeft hij niet het karakter van een enigst kind hahaha. Hoewel Zazu uit een nest van vier komt zou hij daar beter voor door kunnen gaan. De aso.

Ik zal Zazu proberen op te nemen. Het kusgeluidje doet hij niet altijd. Kan jij Tas opnemen? Of moet ik nu eerst met iets over de brug komen? Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:23 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Het scheelt denk ik ook dat ze bij Cor samen zitten als ze zelfstandig zijn. Hij zat in de kids-kooi met nog twee Oranjekuifjes en een Witkuif baby. En hij is ook gewoon lief Laughing

Ik kijk of ik strax wat geluidjes kan opnemen, eerst uitvogelen of de microfoon niet wonderbaarlijk de kabel heeft verloren Rolling Eyes

(Tot op heden heeft Tas ons naast het oorspronkelijk bedrag enkel een toetsenbord, twee muizen, een muiswieltje en een webcam gekost Embarassed mama moet meer opletten)
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:31 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat zal het zijn! Dat hij lief is! Very Happy Ik denk dat het ook per individu erg uitmaakt. Scuttle kan goed opschieten met de gaaitjes die hij kent maar nieuw grut moet hij eerst niet zo.. Rolling Eyes Af en toe vindt hij Zazu ook niet zo. 't Zal z'n kleurtje zijn. (ook onder vogels komt discriminatie voor.. Laughing )

Ik hoop dat je microfoon nog heel is!

PS Ik heb gisteren geprobeerd om wat kiekjes van Zaaz te schieten maar hij wilde niet echt in z'n tentje.. Rolling Eyes
Bericht Maandag 21 Januari 2008 10:16 am
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ik neem voorlopig andere foto's ook voor lief hoor Laughing vind het gewoon interessant om foto's van nog zo eentje te zien ... beetje dat 'ooo nog een Inka !' zoals jij had toen ik het bekend had gemaakt Smile

Je ziet ze helemaal iet zo vaak foto's, en de Inkatjes zijn te mooi om de wereld niet met hun foto's te bespammen Wink
Bericht Maandag 21 Januari 2008 10:19 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Whahaha! Ja ze zijn mooi. Al moet ik zeggen dat ik Tas echt hartstikke mooi vind. Hier valt het af en toe nauwelijks meer op. Het wordt zo gewoon. De eerste tijd had ik echt zoiets van: Wow, wat is 'ie mooi. Ik vergeet het af en toe. Soms op foto's zie ik het nog wel. Laughing

Kijken of Zazu mee wil werken vanmiddag. Very Happy Het waait ook zo hard he? Durf ze ook niet buiten te zetten ofzo. Embarassed
Bericht Maandag 21 Januari 2008 11:36 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 7:33 am
  Berichten van afgelopen: