poepoe terug van weggeweest

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Ara forum, voor alle ara's

Auteur Onderwerp
evilparrots
Beginnende vlieger

poepoe terug van weggeweest  Reageer met quote  

hey peeps,

sorry dat ik een tijdje niet online ben geweest, heb t erg druk gehad, operatie aan mn been (eindelijk na 1.5 jaar hebben ze me dan toch geholpen)

met loki(kiki) gaat alles oke, tot gister helaas...
ze zat op mn schouder in de tuin, ineens sprong ze op mn hoofd, nagelde zich vast, ik pissig want die nagels gingen dwars door mn hoofdhuid( 2 gaten in me kop lol). dus ik buig voorover en kiki valt op de grond... liep meteen kreupel met een pootje.... boh ik helemaal in de stress. maarja na 15 minuten liep ze weer normaal dus ik dacht: gekke kip, idiote clown en maar aandacht trekken.

kom ik vanmorgen onder en zie dat ze haar pootje niet gebruikt om op de steunen, wel om te kroelen, eten, pootje geven en high five(four) te doen...

gelukkig issie niet gebrouken, ik mag er gewoon aanzitten maar niet onder de voetzool duwen, dus ik denk dat ze dr pootje verstuikt heeft....

maarja ik ga ff nieuwe pics uploaden voor jullie, want t is alweer een tijdje geleden dat kiki in de picture heeft gestaan hihi..

groetjes suzanne, kiki en dana t franse bulleke
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 7:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: poepoe terug van weggeweest  Reageer met quote  

Hoihoi, welkom terug. Hopelijk gaat het weer wat beter met je na de operatie. Hoop dat het verder niets ernstigs was?

Misschien is het verstandig om eventjes langs de vogelarts te gaan om haar toch even te laten onderzoeken? Better safe than sorry! Wink
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 10:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hey sue,

nah was niet echt ernstig maar had er al zo lang last van.... en wat bleek: na mijn val van de trap vorig jaar januari heeft mijn onderbeen een verdikking gehouden, nu blijkt echter dat mijn grote huidzenuw bekneld zat in die verdikking ( stug littekenweefsel), dus die hebben ze losgepulkt en verbonden ( met een divider-matje/ soort onoplosbaar gatenkaasplakje om verkleving opnieuw te voorkomen), dichtgenaait en thats it.

met kiki gaat t langzaam beter, ze staat alweer een klein beetje meer op dr pootje. vogelarts heeft erna gekeken maar kon geen rare afwijking vinden ( iniedergeval geen breuk). waarschijnlijk een verstuiking idd wat ik zelf ook al dacht. als het over 1 week niet weg is mot ik ff terug komen...
Bericht Zondag 29 Juni 2008 8:35 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

That's it zegt ze doodleuk. Het klinkt toch wel ehm ingrijpend. Embarassed

Probeer niet te veel aandacht (zichtbare) aandacht aan haar pootje te geven. Zo is bij Zazu het plukken enzo ontstaan. Nu is een ara HEEL iets anders dan een kaketoe maar toch. Dit gun ik niemand! Wink
Bericht Zondag 29 Juni 2008 8:43 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi, welkom terug. Ja, ik moest ook ff slikken dat je het allemaal zo "gewoon" omschrijft wat ze hebben gedaan in je been maar waarschijnlijk ben je vooral opgelucht dat het achter de rug is.

Hopelijk is het met Kiki snel terug beter en inderdaad niet teveel aandacht geven aan dat pootje want kunnen ze van gaan profiteren en in het slechtste geval wel eens plukgedrag krijgen. Hopelijk is het niet meer dan een verstuiking, al is dat al pijnlijk genoeg, maar kan het verder zo genezen. Wink
Bericht Maandag 30 Juni 2008 2:27 pm
evilparrots
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

tja ik ben idd gewoon blij dat ze eindelijk na 1.5 jaar hebben ingegrepen..... boh het duurde een eeuwigheid. maarja langzaam gaat t beter, ook met kiki trouwens.
ze gebruikt beide pootjes weer om op te zitten maar t pijnlijke pootje belast ze niet helemaal.
en idd ik had er al extra geen aandacht aan gegeven, kiki is altijd al dol op aandacht.... t enige wat ik haar vroeg is: kiki welk pootje doet auw? lol en toen kreeg ik t pijnlijke pootje op mn hand gelegd( gekke kip is t toch).
mja ik ga nog ff knutselen in mn fotoalbum..... euhm hoop dat t lukt.
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 9:38 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 28 Augustus 2008 2:33 am
  Berichten van afgelopen: