ik ken de papegaai zelf al byna 1 jaar
was meteen verliefd op der toen ik haar voor het eerst zag ..
ze heet lola..
ik weet hoe ze is en dat ze best een kennig kan worden
ze kan heel lief fluiten voor je
ze moet je eerst wel kennen anders is ze best wel bang en kan ze het op chrijzen zette
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ik hoop dat je haar snel thuis kan bewonderen en verwennen. Belangrijkste is dat ze lief is en jou ook vertrouwd, dan zal het best goedkomen volgens mij. Veel plezier alvast.
Hoi mimi, wat leuk zeg. Weet wel waar je aan begint hoor, amazones zijn niet de gemakkelijksten. Maar dat zal je zelf wel gemerkt hebben..
Had je haar in een winkel gezien?
Ben erg benieuwd naar foto's!
ik heb aan lola gekomen omdat zy was normaal van de eigennaar van de dierenwinkel hier maar toen die dierenwinkel hier net zat en open was zat ze ook in de winkel.. was meteen verliefd op der zo lief en mooi
hy wou der eerst nooit weg doen omdat ze zo lief beesje is ..
maar ze merkte al wel dat veel kinderen even lekker flauw wouden doen en even lola peste in de kooi..
toen is lola naar een goeie vriend van hem gegaan ..
zo dat ze alle aandacht kreeg wat het beesje verdiende lola had het daar heel erg naar haar zin ..
maar de eigennaa van lola .. had toch zo iets van ja .. ik wil der toch weg doen en die man wou der wel en niet hebben toen bedacht ie zich toch en wou lola niet hebben .. dus ik mocht lola kopen voor weinig geld en een grote kooi zat er bij ..
toen ik lola ging op halen vondt ze het wel raar .. maar nu is ze hier sins donderdag en begind al wat haar zelf teworden..
is probeerde vanavond toen ik lekker ships aan het eten was al de ships dief uit tehange
hellaas ben ik haar 3 baasje al
dat is ook de reden dat ze by my is omdat de eigennaar weet dat ik met heel veel liefde voor me vogels zorg en eigelijk hoe moeilijk het beesje ook is niet weg doe en dat ze hier zo lang blijft tot ze een jaar of 70 ..
zou der nooit weg doen
lola is 6 jaar en het is een vrouwtje ..
en ze is tam
met lola gaat alles goed gaat steed beter ,
ze moet alleen nog wat aankomen/dikker worden en aan de pellets wenne die ik haar geef en binne kort koop ik die dure ook en dan krijgt ze twee soorten maar ze moet eerst wat dikker worden voor dat ik haar helemaal over zet
jaa ze gaat hier echt niet meer weg alleen als ik verhuis gaat ze wel mee
ze wordt een deze dagen ook gekortwiekt of begin volgende week dus dan kan ze ook mee naar buiten als ze dan teminste al dikker is geworden
Wat leuk dat die lola bij jou is komen wonen Welke dierenwinkel zat ze ?
Maar...Is ze echt te dun? Hoe zwaar isze? Amazones zijn nml vaak eerder te dik
ze zat in een dierenwinkel bij mij in de buurt
waar ik heel veel kom
ze is toen ziek geweest
door een raam wat er uit is gerijden toen die net open was ..
en toen is er een nieuw raam er in gezet
maar is nooit goed gebuerd waar door ze op de tocht kwam testaan en toen is ze heel veel af gevallen hoeveel ze nu weeg weet ik zo niet toen ik haar net had weegde ze ongveer 370 vogels mij maar duur ik niet met zeker heid tezegge
want ze wil niet op de weeg schaal
dus kan niet pries zien heo zwaar ze is
maar ze is al wel wat dikker geworden
Zondag 27 April 2008 11:17 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 4:20 am