De advertentie van de Huisdiersuper

Wiske terug gekortwiekt

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Bie
Vliegende acrobaat

Wiske terug gekortwiekt  Reageer met quote  

Vandaag ben ik met Wiske naar de dierenwinkel geweest waar ze haar terug hebben geknipt. Mevrouwtje Wissewis kon namelijk al serieus wat metertjes vliegen Twisted Evil het was blijkbaar enkel nodig die langste terug bij te knippen. normaal was het 3 euro, maar ik moest maar 1 omdat het weinig werk was.

ze waren met 2 maar ik heb toch gevraagd of ik haar mocht vasthouden, voelde me er zo wat beter bij (alle beter, mijn vingers liggen nu wel helemaal open Razz ) maar in de dierenwinkel zeiden ze dat ze het er flink vanaf had gebracht.

Het leek wel dat ze het wist, want normaal is ze vrij rustig in de auto, maar nu, aiaiai, en maar draaien en keren, dus heb ik effe ter plekke een liedje verzonnen voor haar Laughing dat kalmeerde haar, het ging zo:
Onze kleine Wissewis boem boem boem (2x)
We trekken het ons niet aan, we trekken het ons niet aan
Wij zijn samen op de baan,
we trekken het ons niet aan

hahaha (de zin van: we trekken het ons niet aan, was vooral omdat er ne kerel met zijn auto in mijn gat aant boren was Evil or Very Mad )

en nu? heb ik haar effe omgekocht met trosgierst zodat ze het terug vergeet hahaha
goede opvoeding he? Wink
Bericht Vrijdag 24 Maart 2006 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Ik zie jullie al helemaal zitten in die auto ! Prachtig he? zo samen met je diertje een beetje liedjes zingend Very Happy

Wat een fijne winkel dat ze t voor zo weinig doen. t Is immers ook helemaal niet veel werk Wink Valkjes vliegen echt heel snel weer als hun veren iets terug gegroeid zijn he? Shocked Fieuw ...wel iets om goed in de gaten te houden. Smile
Bericht Vrijdag 24 Maart 2006 10:44 am
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ja ik verschoot er echt van, ik had wel gezien dat haar veertjes wat bijgegroeid waren maar ik had haar van de week op mijn hand en ik stond naast de tafel en ze vloog echt rond de tafel. een beetje later stond ik op ongeveer 3 meter van haar boom en hop ze vloog naar haar boom, wel wat stuntelig maar toch... we hebben lang getwijfeld of we haar terug zouden laten kortwieken, we gunnen haar het vliegen ook wel, maar ik vind het toch veel makkelijker zo en zeker als we met haar eens buiten willen. alle ik hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten, want je krijgt er soms nogal commentaar op hoor. Mad

mss maar goed dat jullie me niet zo in de auto hebben zien zitten, er keken af en toe mensen als ik voor het rode licht stond, de radio stond niet op en ik was zo flink aant zingen, en ze zagen niemand ander in de auto zitten, moet nogal een zicht geweest zijn. Laughing
Bericht Vrijdag 24 Maart 2006 10:49 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing De mensen die je wel zagen werden er vast vrolijk van. Ik zit vaak als een idioot te bleren in de auto en zie dan vaak lachende gezichten langskomen bij de stoplichten Embarassed Laughing

commentaar omdat je wiekt??? nou hier niet hoor. Op een valkjes forum misschien? Wink Ik wiek Chico ons valkje ook en als je dat goed bijhoudt, dan is t juist geweldig dat ze mee naar buiten kunnen toch Very Happy
Bericht Vrijdag 24 Maart 2006 11:03 am
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ja idd op zo'n sites. maar we hebben de keuze gemaakt het bij wiske toch te doen, ze is namelijk al redelijk tam zodat ze gewoon eens mee buiten kan.
de grasjes vinden we niet zo erg dat die rondvliegen, maakt niet zoveel uit. en ook, niet te vergeten, als wiske poept, is het vaak nat, en als dat op je zetel en zo is, niet dat het onoverkomelijk is, maar toch... bij artuur en nero is het vaak harde ontlasting. maar voor Wiske vond ik persoonlijk dat er meer voordelen dan nadelen waren. dus hebben we het maar terug laten doen. ik dacht ook wel, als ik haar eerst terug laat vliegen en dan terug ga wieken gaat ze het zelf mss zielig vinden, daarmee dat ik het zo snel mogelijk terug wou laten doen, zodat ze niet de geneugten van het vliegen 'kent'.
Bericht Vrijdag 24 Maart 2006 11:07 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 12:49 pm
  Berichten van afgelopen: