De advertentie van de Huisdiersuper

Vraagje: zelfstandig eten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Volgens mij is er niets mis mee hoor.. Ik wist niet dat ze die stoffen niet hoeven te vermelden.. Rolling Eyes
De Harrisons wordt wat gemakkelijker geaccepteerd. Van de eco heb je meteen zo'n mega-hoeveelheid in huis. Laughing
Wil je evt wel wat opsturen. Die pellets moet je dan platslaan. Laughing
Bericht Maandag 14 Januari 2008 3:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Liz
Vlieger

Reageer met quote  

Ik vind de eco echt prima. En ik ben blijn dat je dat in zo'n grote verpakkingen kunt kopen, gaat er hier snel genoeg doorheen^^. Hier verkruimelen ze het ook eerst, maar ik laat de kruimels gewoon liggen en die eten ze dan later nog op.
Regelmatig voer ik nog een andere pellet erbij, maar hier verkiezen ze alleen de Dieca boven de EcoBird. De rest blijft altijd lang liggen.
Bericht Maandag 14 Januari 2008 7:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja maar.. Jij hebt ook best veel aga'tjes. En die aga'tjes bij elkaar kunnen flink eten! Laughing Ze eten sowieso veel voor hun grootte!
Bericht Maandag 14 Januari 2008 7:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb de ecobird gewoon besteld, k moet toch wel een beetje snel een keuze maken.. En die is er dan donderdag als ik het goed begrepen heb. Het lijkt me een goede pellet, van het meeste wat ik er over hoor, en wat er op de site staat, maar ja.. das altijd een verkoop praatje natuurlijk. Ik heb een zak besteld van Eco life small (als ik 't goed heb) en dan van 750 gram, dus dat vonnik nog wel meevallen!
Bericht Maandag 14 Januari 2008 9:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Denk dat je het gewoon even zelf moet proberen.. Very Happy Hoop dat ze snel wat willen eten van de Eco. Very Happy
Bericht Maandag 14 Januari 2008 9:08 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik hoop 't ook Smile en jouw pellets zijn waarschijnlijk bijna net zo groot als t hoofd van mijn vogeltjes of niet? Laughing
Bericht Maandag 14 Januari 2008 9:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Linde Laughing zo'n reus is Zazu ook weer niet Razz

We doen hier natuurlijk heel moeilijk over het kiezen van het beste, maar ik denk dat er daar 'aan de top' van de kwaliteit (Harrison's, ZuPreem, en ik zou zeggen Eco en Scenic) feitelijk vrij weinig verschillen zijn en het vooral uitmaakt wat de papegai zelf het lekkerst vindt Smile
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 8:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Okee, dat wordt gewoon een kwestie van proberen dus Smile Ik ben echt erg benieuwd wat ze er van gaan vinden! Ik vind het echt moeilijk om het te kiezen hoor.. maar ja, ik kan wel altijd blijven dubben en niks bestellen, maar daar schieten ze ook niks mee op natuurlijk Wink Ze zijn alle 3 nog niet volgroeid, dus ze kunnen goed voer ook erg goed gebruiken denk ik.. en helemaal Pukkie, met 'r gekke gedrag.. Ik hoop maar zo dat ze geen eitjes gaat leggen..!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 9:32 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Whahaha! Laughing Moet bekennen dat ik toch voor een biologische pellet zou gaan.. Embarassed Maar als ik dat niet zou vinden zouden mijn vogels geen Harrisons krijgen. Laughing
Ik meen dat je ook een eco van kaytee hebt, maar die is hier niet te krijgen!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:02 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Jij komt, Sue, ook op de amerikaanse fora ... je hebt vast ook van Tops en Foundation Formula gehoord, denk ik ? Die zou ik eens willen proberen, schijnen heel goed te zijn, maar bestellen vanuit Amerika is voor mij nog niet echt weggelegd Sad

En als het goed is heeft Cor van Parrotfarm nu een nieuwe pellet; een vogeldierenarts die vroeger met Greg Harrison samenwerkte heeft ze ontwikkeld, alleen zijn er ipv. toevoegingen van de chemische variant van vitaminen - vitaminen en mineralen toegevoegd op natuurlijke basis, uit planten en kruiden en dergelijke. Doet mij denken dat ik weer contact moet opnemen met Cor; hij had ze voor uitproberen en het beviel hem wel, en vanaf januari ofzo zou hij distributeur worden. Moet kijken hoe dat zit Smile
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 12:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Shi.. Ja die ken ik wel, die TOPs.. Die wil ik eigenlijk ook wel eens proberen. Er zit best weinig vet in had ik gezien? De Foundation formula.. Eventjes denken hoor. Volgens mij heb ik daar wel eens wat van gehoord maar het is me niet goed bijgebleven!
Hoe heten die nieuwe pellets, weet je dat nog? Als je een foldertje kan krijgen en dat online kan zetten.. Heel graag!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 7:15 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Maar ecobird is toch ook biologisch? Of had ik dat verkeerd begrepen?
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 10:18 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja volgens mij zijn die ook biologisch.. Al doen ze wel moeilijk over een certificaat? Ik begrijp er het fijne niet van omdat ik niet into the certificaten ben. Very Happy
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 12:02 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Okee, nee ik ook niet zo Razz
Bericht Donderdag 17 Januari 2008 10:31 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 12:30 pm
  Berichten van afgelopen: