|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Volgens mij is er niets mis mee hoor.. Ik wist niet dat ze die stoffen niet hoeven te vermelden..
De Harrisons wordt wat gemakkelijker geaccepteerd. Van de eco heb je meteen zo'n mega-hoeveelheid in huis.
Wil je evt wel wat opsturen. Die pellets moet je dan platslaan.  |
Maandag 14 Januari 2008 3:54 pm |
|
|
Liz
Vlieger
Ik vind de eco echt prima. En ik ben blijn dat je dat in zo'n grote verpakkingen kunt kopen, gaat er hier snel genoeg doorheen^^. Hier verkruimelen ze het ook eerst, maar ik laat de kruimels gewoon liggen en die eten ze dan later nog op.
Regelmatig voer ik nog een andere pellet erbij, maar hier verkiezen ze alleen de Dieca boven de EcoBird. De rest blijft altijd lang liggen. |
Maandag 14 Januari 2008 7:17 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja maar.. Jij hebt ook best veel aga'tjes. En die aga'tjes bij elkaar kunnen flink eten! Ze eten sowieso veel voor hun grootte! |
Maandag 14 Januari 2008 7:50 pm |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
Ik heb de ecobird gewoon besteld, k moet toch wel een beetje snel een keuze maken.. En die is er dan donderdag als ik het goed begrepen heb. Het lijkt me een goede pellet, van het meeste wat ik er over hoor, en wat er op de site staat, maar ja.. das altijd een verkoop praatje natuurlijk. Ik heb een zak besteld van Eco life small (als ik 't goed heb) en dan van 750 gram, dus dat vonnik nog wel meevallen! |
Maandag 14 Januari 2008 9:05 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Denk dat je het gewoon even zelf moet proberen.. Hoop dat ze snel wat willen eten van de Eco.  |
Maandag 14 Januari 2008 9:08 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Ik hoop 't ook en jouw pellets zijn waarschijnlijk bijna net zo groot als t hoofd van mijn vogeltjes of niet?  |
Maandag 14 Januari 2008 9:14 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vlieger
Linde zo'n reus is Zazu ook weer niet
We doen hier natuurlijk heel moeilijk over het kiezen van het beste, maar ik denk dat er daar 'aan de top' van de kwaliteit (Harrison's, ZuPreem, en ik zou zeggen Eco en Scenic) feitelijk vrij weinig verschillen zijn en het vooral uitmaakt wat de papegai zelf het lekkerst vindt  |
Dinsdag 15 Januari 2008 8:47 am |
|
|
Linde
Vlieger
Okee, dat wordt gewoon een kwestie van proberen dus Ik ben echt erg benieuwd wat ze er van gaan vinden! Ik vind het echt moeilijk om het te kiezen hoor.. maar ja, ik kan wel altijd blijven dubben en niks bestellen, maar daar schieten ze ook niks mee op natuurlijk Ze zijn alle 3 nog niet volgroeid, dus ze kunnen goed voer ook erg goed gebruiken denk ik.. en helemaal Pukkie, met 'r gekke gedrag.. Ik hoop maar zo dat ze geen eitjes gaat leggen..! |
Dinsdag 15 Januari 2008 9:32 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Whahaha! Moet bekennen dat ik toch voor een biologische pellet zou gaan.. Maar als ik dat niet zou vinden zouden mijn vogels geen Harrisons krijgen.
Ik meen dat je ook een eco van kaytee hebt, maar die is hier niet te krijgen! |
Dinsdag 15 Januari 2008 12:02 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vlieger
Jij komt, Sue, ook op de amerikaanse fora ... je hebt vast ook van Tops en Foundation Formula gehoord, denk ik ? Die zou ik eens willen proberen, schijnen heel goed te zijn, maar bestellen vanuit Amerika is voor mij nog niet echt weggelegd
En als het goed is heeft Cor van Parrotfarm nu een nieuwe pellet; een vogeldierenarts die vroeger met Greg Harrison samenwerkte heeft ze ontwikkeld, alleen zijn er ipv. toevoegingen van de chemische variant van vitaminen - vitaminen en mineralen toegevoegd op natuurlijke basis, uit planten en kruiden en dergelijke. Doet mij denken dat ik weer contact moet opnemen met Cor; hij had ze voor uitproberen en het beviel hem wel, en vanaf januari ofzo zou hij distributeur worden. Moet kijken hoe dat zit  |
Dinsdag 15 Januari 2008 12:56 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Shi.. Ja die ken ik wel, die TOPs.. Die wil ik eigenlijk ook wel eens proberen. Er zit best weinig vet in had ik gezien? De Foundation formula.. Eventjes denken hoor. Volgens mij heb ik daar wel eens wat van gehoord maar het is me niet goed bijgebleven!
Hoe heten die nieuwe pellets, weet je dat nog? Als je een foldertje kan krijgen en dat online kan zetten.. Heel graag! |
Dinsdag 15 Januari 2008 7:15 pm |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
Maar ecobird is toch ook biologisch? Of had ik dat verkeerd begrepen? |
Woensdag 16 Januari 2008 10:18 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja volgens mij zijn die ook biologisch.. Al doen ze wel moeilijk over een certificaat? Ik begrijp er het fijne niet van omdat ik niet into the certificaten ben.  |
Woensdag 16 Januari 2008 12:02 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Okee, nee ik ook niet zo  |
Donderdag 17 Januari 2008 10:31 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3