De advertentie van de Huisdiersuper

Verhuizing Buitenland

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Gaat er geen spaanse maatschappij zoals iberia of Iberworld? vraag eens op het reisbureau, probeer het anders eens vanuit duitsland. Dusseldorf of Keulen. zelfs Munster kun je proberen.
Bericht Dinsdag 29 Januari 2008 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Misschien wel heel erg om, maar vanuit Praag kunnen wij er voor zorgen dat je ze met het vliegtuig mee kunt nemen. Mijn man werkt hier voor de tsjechische maatschappij. dan zouden jullie eventueel met de trein naar Praag moeten komen of met de bus. dit als alternatief. wekelijks vliegen zij naar LPA. is maar een suggestie.
Playa del Ingles is erg vol met toeristen, maar wel leuk dat jullie daar een huis hebben gevonden.
wanneer gaan jullie daar beginnen? een heel avontuur. Heel veel succes natuurlijk.
mocht je mij prive willen mailen omdat je meer vragen hebt of zo, dan kan Sue je mijn mailadres geven.
Bericht Dinsdag 29 Januari 2008 9:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Alisha
Eitje

Reageer met quote  

Swanny bedankt voor je tips, daar gaan we zeker iets mee doen, komt nog bij dat die adressen hier in de buurt zijn.

reuze bedankt, voor je tips Swanny Wink

quote:
Originally posted by swanny
Je gezondheids verklaring is 10 dagen geldig. Als je vogel niet geringd is zou ik hem van tevoren laten chippen. Een vogel kan alleen benedendeks meevliegen als dat klimaat control heeft zal ik maar zeggen en dat is niet altijd.
Bij Cites controleren of je Cites papieren moet hebben, dat weet ik zo niet, maar dan zal je chipnummer erop vermeld moeten zijn. Het is een heel gedoe om vogels te exporteren en je kunt het het beste overlaten aan de professionals.

Akls ik je een goede tip mag geven, maar alles kost geld natuurlijk.

Neem contact op met Hedwig v d Horst in Veldhoven over het evt. chippen en gezondheidsverklaring.
Neem contact op met het Cites bureau voor eventuele papieren die nodig zijn.
Neem contact op met Toine Verhoeven van het ATC in Tilburg en vraag hem of hij het transport van je vogels wilt regelen. Hij doet maandelijks vogels exporteren naar Tenerife en wil het voor jou misschien ook wel doen.
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 9:20 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Alisha
Eitje

Reageer met quote  

Ik denk trouwens dat we eruit zijn Wink
hebben namelijk deze link gevonden, ( ik weet niet of ik die link mag plaatsen hier, maar is misschien voor anderen ook wel handig ) http://www.animalstofly.com/ en deze schijnen dus ook papegaaien te vervoeren.

mag ik iedereen reuze bedanken voor de reakties en zeker ook voor de tips, ik zal wel laten weten hoe het afgelopen is.

groetjesss Wink
alisha
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 9:25 am
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

dit klinkt heel goed. succes en we horen het wel van jullie.
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 10:35 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Succes en we denken aan jullie. Veilige reis. Veertje
Bericht Woensdag 30 Januari 2008 10:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat fijn dat ze daar waarschijnlijk papegaaien vervoeren! Een hele fijne en veilige reis gewenst..
Leuk dat je laat weten hoe het afgelopen is! Very Happy
Bericht Donderdag 31 Januari 2008 9:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
swanny
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Veel succes en goede vlucht. Laat inderdaad eens horen hoe die mensen het regelen, of je tevreden bent.
Bericht Vrijdag 1 Februari 2008 9:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 12:38 pm
  Berichten van afgelopen: