Tijdelijke opvang gezocht! (ongeveer 1 week)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
maartje en nelis
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Ik heb vandaag de uitslag van Titi gekregen, dus Nelis kan ook bij ons, als je dat fijn zou vinden. Smile

Ik zou het erg fijn vinden als Nelis bij jullie mag logeren. En zag ook dat jullie er een grijsje bij krijgen! Wat leuk!!! Nou dan kan titi alvast wennen. Zou jij mij daar anders nog even over willen bellen? Ik wilde je een prive berichtje sturen, maar dat lukt even niet. Dus dan geef ik gewoon zo mijn nr. 0630029274.

Dan hoop ik je snel te spreken. ik ben morgen ochtend weer rond 8/9 uur uit bed, dus je kan gerust in de ochtend bellen.

liefs maartje
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 12:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat leuk Titi's mama, dan kunnen jullie allemaal alvast een beetje wennen en voor jou is het natuurlijk ook een fijne oplossing Maartje.
Maak je wel bergen foto's Titi's mama Laughing
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ok, haat me alsjeblieft niet (haat mijn vriend maar Rolling Eyes ) maar mijn vriend werd vanochtend al overgevend wakker. (Ja, ik lag ernaast. Mad ) Hij is dus helemaal niet lekker en wil eigenlijk liever niet dat Nelis komt. Als hij nergens anders terecht kan mag je hem nog wel brengen, zegt hij. Sorry! Het spijt me echt heel erg. Sad Mij leek en lijkt het erg leuk, maar ja, het is niet mijn huis. Sorry sorry!! Embarassed
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 10:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
maartje en nelis
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik haat je niet hoor Wink Ik moet nu alleen hard opzoek naar een andere oppas.

Beterschap voor je vriend!
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 11:41 am
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ik voel me echt heel erg schuldig weet je dat? Ik hoop echt dat je wat vindt!
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 11:43 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Maartje heb je nu al oppas?? Ik dacht dat het al geregeld was! En ja hoor, het aanbod staat nog steeds, Nelis is hier nog steeds welkom... Vanavond ben ik niet meer online, maar morgen wel weer. Sue heeft denk ik ook mn mobiele nummer nog wel....
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 7:36 pm
maartje en nelis
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Nelis heeft nu een oppas adresje! Heb hem er gister heen gebracht. Bij een heel leuk stel die hem volgens mij helemaal gaan verwennen... Het klikte ook gelijk, want nelis zat al gelijk op de voet zich te wassen. Ik ga vanavond even bellen om te vragen hoe de eerste dag is gegaan.
Bericht Zondag 24 Februari 2008 2:36 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oh wat fijn zeg dat het zo klikte! Very Happy Het zal vast goed gegaan zijn. Cool
Bericht Zondag 24 Februari 2008 11:54 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Bestaan er nou helemaal geen opvangadressen waar je je papegaai veilig onder kan brengen Question
Bericht Maandag 25 Februari 2008 6:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahaha, familie en (fluffies)vrienden....
Ik zou mn vogel nooit bij een opvangtehuis brengen met meerdere vogels oid, ze kunnen nooit weten met welke vogels hun logees in aanraking zijn geweest....
Bericht Maandag 25 Februari 2008 4:02 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Veel mensen hier zullen vrijwel alleen op een vogel passen als 'ie getest is. Very Happy
Bericht Woensdag 12 Maart 2008 9:11 am
djimba
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi Hoi, Ik weet niet of het nog nodig is maar het is altijd handig om een oppasadres te hebben.

Je kunt je vogeltjes naar het NOP in Oerle (veldhoven) brengen. Zij hebben daar een speciale vakantieopvang!!! Het voordeel is dat zij precies weten hoe we met vogels om moeten gaan. En er is altijd een vogelarts in de buurt.
Bericht Maandag 14 Juli 2008 2:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

tja ik zou mijn twee (b)engeltjes daar niet echt kunnen achterlaten.
ik zou een oppas zoeken die weet hoe hij/zij ermee om moet gaan en zeker met joske dus.
en ook, jef en jos krijgen hier veel aandaacht en daar waarschijnlijk wel minder. en zo zijn der nog wel 100 redenen
Bericht Maandag 14 Juli 2008 9:56 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 16 Oktober 2008 4:19 am
  Berichten van afgelopen: