De advertentie van de Huisdiersuper

Jullie papegaaien, stil of niet tijdens badderen/douchen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Jullie papegaaien, stil of niet tijdens badderen/douchen?  Reageer met quote  

Zijn jullie vogels stil tijdens het douchen of maken ze geluidjes? (Of misschien wel een heleboel kabaal? Laughing )

Hier zijn ze allemaal muisstil tijdens hun bad, alleen Wheezy en Scuttle maken geluid als ze in bad gaan of douchen. Wheezy maakt 'Ooooh-oooh' geluidjes terwijl hij in z'n badje gaat liggen met z'n vleugeltjes wijd. (Al dan niet op z'n zij)
Scuttle maakt allemaal geluidjes (fluiten, 'zingen' etc) terwijl hij wild met zijn vleugels wappert.
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 8:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

coco gaat heel zielig zitten kijken maar gompie vind het geweldig en gaat lekker zitten fladderen en geluidjes maken
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 9:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee,hier zijn ze over het algemeen wel stil.
Behalve Jip & Sam,want die worden echt agressief als ze zich aan het douchen zijn..
Moet nu wel lachen,Coco is zich toevallig nu aan het wassen en Kluk zit in de andere kooi zijn bewegingen na aan het doen.
Volgens mij is Kluk echt homo en wordt het dus denk ik niet veel met Pipo. Sad
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 9:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Herman kan er lekker bij "schreeuwen". Maar soms doet hij het ook heel stilletjes. Dan hoor je enkel het klapperen van de vleugels en overal het water spatten.
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 10:13 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Danny
Volgens mij is Kluk echt homo en wordt het dus denk ik niet veel met Pipo. Sad

Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 10:14 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Cleo zit muisstil met de ogen dicht en hals uitgestrekt naar de straal, Taco is ook stil..
Als Cleo zelf een bad neemt, wil ze wel eens lekker herrie maken... Laughing
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 11:40 am
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hier zijn ze allemaal stil tijdens het bedderen/douhen Wink
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 12:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Mijn vader doet Emma altijd dus dat weet ik niet. Als ze in bad is geweest en lekker in de handdoek bij mijn vader zit en ze mij ziet zegt ze wel altijd Oh oooh Laughing Rolling Eyes

Bob schreeuwt als hij eronder weg moet, en fluit fiet fieuw als hij eronder staat Very Happy Echt een badeend dus Laughing
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 2:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze zijn hier ook allemaal stil tijdens het douchen
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:15 pm
Angela1980
Net uit het ei

Reageer met quote  

terra zit in elkaar gedoken te bleren want die heeft een hekel aan douchen en coco maakt kreun geluiden en schudt heel veel met zijn staart en gooit steeds z`n vleugels wijd om zoveel mogelijk water op te vangen
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Angela1980
terra zit in elkaar gedoken te bleren want die heeft een hekel aan douchen en coco maakt kreun geluiden en schudt heel veel met zijn staart en gooit steeds z`n vleugels wijd om zoveel mogelijk water op te vangen

Whooooops, tja da's wat minder. Misschien went ze er nog aan? Smile
Kreungeluiden? Vindt Coco het zo ontzettend fijn? Cool
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ziya
Ze zijn hier ook allemaal stil tijdens het douchen

Ahhh stille kippetjes dus. Ze zien er ook erg stil uit op je foto's.
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by MarloesGetkate
Mijn vader doet Emma altijd dus dat weet ik niet. Als ze in bad is geweest en lekker in de handdoek bij mijn vader zit en ze mij ziet zegt ze wel altijd Oh oooh Laughing Rolling Eyes

Bob schreeuwt als hij eronder weg moet, en fluit fiet fieuw als hij eronder staat Very Happy Echt een badeend dus Laughing

Ahhh wat leuk Marloes, dat Bob fluit als hij onder de douche staat. Very Happy Alleen wat minder dat hij tekeer gaat als hij eronder vandaan moet. Misschien toch maar wat langer laten douchen? Laughing
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:57 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Cleo zit muisstil met de ogen dicht en hals uitgestrekt naar de straal, Taco is ook stil..
Als Cleo zelf een bad neemt, wil ze wel eens lekker herrie maken... Laughing

Ohhh dan maakt ze ineens wel herrie? Grappig om te horen dat bb'tjes nog wel geluid kunnen maken bij het badderen. Very Happy Iago is namelijk helemaal stil.

Flitje was trouwens ook een stille genieter. Rent Taco ook keihard onder de straal om waterdruppeltjes op te vangen?
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:58 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Herman kan er lekker bij "schreeuwen". Maar soms doet hij het ook heel stilletjes. Dan hoor je enkel het klapperen van de vleugels en overal het water spatten.

Wat leuk zeg, ook zo'n lekkere uitbundige badderaar! Mag Iago ook wel doen. Laughing
Bericht Dinsdag 29 Mei 2007 7:59 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 1:30 pm
  Berichten van afgelopen: