|
|
|
Danny
Moderator

ff plastic zak eromheen,of is dat te lastig??  |
Woensdag 30 Mei 2007 6:25 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by evilparrots
loki is absoluut niet stil tijdens het baden, als ze beoven in de douche gaat, gilt ze alles bij elkaar..... springt door de douchebak, schudt met de veren enz...
als ik in de keuken de kraan open doe, wil loki er altijd aan proeven ze begint dan heel zachtjes te piepen...
Hahaha wat een maffe kip zeg! Schitterend!
Ik moet trouwens nog steeds je pellets opsturen.. De envelop ligt er al en de postzegels ook.. Wil telkens wachten tot het eind van de dag omdat de pellets dan niet lang onderweg zijn..  |
Woensdag 30 Mei 2007 9:44 pm |
|
|
evilparrots
Beginnende vlieger
hihi danny, jij bent een lekkere, ikke een boterhamzakkie om die camera gebonden, kip mee naar boven, camera aan, douche aan..... zit die kip de hele tijd naar die camera te kijken...... dus douche uitgezet, wil ik mn filmpie bekijken, zie ik alleen een waas..... geen kip, geen douche. ik balen. opnieuw zonder boterham zak: LOW BATTERIES. grrrrrrrr, ik zoeken naar lader, batties op lader gezet, poging 3. kip uit kooi, camera aan, in de keuken de kraan open gedraaid, wat doet kip: TOTAAL NIET GEINTERESSEERD IN T WATER, nee camara pikken is leuker, dus uit voorzorg camera weggelegd, kip weer naar keuken, en wat doet die gek?: piepen naar de kraan.... grrrrrrrr alsof ze het ruikt....
ik probeer komend weekend met mn vriend wel een filmpje te maken, dan heeft loki het misschien niet zo in de gaten.....
ow ja sue, bijna vergeten, hihi, geeft niet, heeft geen haast, heb eergister een nieuwe zak roudyboush gekocht, die eet ze ook..... |
Donderdag 31 Mei 2007 1:20 pm |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Hahahaha,had je dat niet allemaal op film kunnen vastleggen??  |
Donderdag 31 Mei 2007 1:46 pm |
|
|
lindavg
Kuikentje
Als ik caico beneden laat douchen onder de kraan is dit zonder geluid, behalve beetje grommen als ik de kraan uit wil zetten.
Spattert wel alles nat, kan gelijk me hele keuken dweilen als tie klaar is maar goed.
Als ik hem boven mee naar de douche neem dan begint ie te sja hoe zal ik het noemen soort van zingen, maakt veel kabaal, wil niks van de douche weten.Komen soms geluidjes uit die iknog niet eerder gehoord had van hem.
Misschien doet ie dat omdat het lekker weerkaatst in de badkamer haha.
Vind het altijd wel grappig als we dan boven zijn en hij maakt lekker veel kabaal, normaal doet ie dat niet als hij gewoon beneden is |
Donderdag 31 Mei 2007 2:20 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by lindavg
Als ik caico beneden laat douchen onder de kraan is dit zonder geluid, behalve beetje grommen als ik de kraan uit wil zetten.
Spattert wel alles nat, kan gelijk me hele keuken dweilen als tie klaar is maar goed.
Hahaha de hele keuken krijgt een bad! Vind het wel grappig dat 'ie gaat grommen als je de kraan uit wil zetten. |
Donderdag 31 Mei 2007 8:50 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hahaha! Nou ik geloof dat ik wel een filmpje van jouw pogingen zou willen zien!
Zal snel de pellets sturen hoor.  |
Donderdag 31 Mei 2007 8:52 pm |
|
|
Angela1980
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
quote:
Originally posted by Angela1980
terra zit in elkaar gedoken te bleren want die heeft een hekel aan douchen en coco maakt kreun geluiden en schudt heel veel met zijn staart en gooit steeds z`n vleugels wijd om zoveel mogelijk water op te vangen
Whooooops, tja da's wat minder. Misschien went ze er nog aan?
Kreungeluiden? Vindt Coco het zo ontzettend fijn?
ja coco vind douchen erg fijn hij weet dan ook van geen ophouden drijfnat komt ie er onder vandaan |
Zaterdag 2 Juni 2007 7:59 pm |
|
|
Laura B
Moderator

quote:
quote:
Originally posted by Laura B
Cleo zit muisstil met de ogen dicht en hals uitgestrekt naar de straal, Taco is ook stil..
Als Cleo zelf een bad neemt, wil ze wel eens lekker herrie maken...
Ohhh dan maakt ze ineens wel herrie? Grappig om te horen dat bb'tjes nog wel geluid kunnen maken bij het badderen. Iago is namelijk helemaal stil.
Flitje was trouwens ook een stille genieter. Rent Taco ook keihard onder de straal om waterdruppeltjes op te vangen?
Taco was nog nooit meegeweest onder de douche, die ging altijd zelf of onder de plantenspuit....Dus het was allemaal heel spannend hoor voor haar!! Ze Bleef stil zitten en zat lekker met haar oogjes dicht
Wat grappig dat Flitje zo heen en weer rende om de druppels op te vangen |
Zaterdag 2 Juni 2007 8:39 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ahhh dat komt nog bij Taco? Lief als ze zo met hun oogjes dichtzitten, maar.. Vind je het er niet uitzien alsof ze het maar laten gebeuren? Dat idee had ik bij Flitje.. Maar toen hij telkens terug rende dacht ik: Het zal wel snor zitten. |
Zaterdag 2 Juni 2007 9:40 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
quote:
Originally posted by lindavg
Zeer herkenbaar. Doet Jelle ook als ie in de wasbak in de badkamer zit met de kraan open. Al m'n kleren (die ik altijd netjes klaarleg op de wasmand) kledder nat Hij maakt daar trouwens geen geluid bij.
Als ik zelf aan het douchen ben en Jelle zit er op de stok naast dan praat ie honderduit, maar zodra ik de straal op hem richt is hij stil. Hij zit dan continu naar de straal de 'happen'. Gevolg is dat hij veel te veel water binnen krijgt, wat ie vervolgens dan weer uitspuugt en plast. Ik hoop altijd maar dat dat geen kwaad kan
Hij vindt douchen wel leuk. Als ik zonder hem naar de badkamer ga, weet ie niet hoe snel hij mij achterna moet rennen. Stel je voor dat ik zonder hem ga douchen  |
Zaterdag 2 Juni 2007 10:08 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Leuk al die bad verhalen
Charu baddert meestal onder de kraan in de keuken, zij blijft de douche maar eng vinden wat ik ook probeer maar ze geniet volop van haar bad en maakt af en toe vrolijke piep geluidjes.
Shandor gaat of mee onder de douche of ik besproei hem met de plantenspuit maar bij allebei blijft hij rustig en stil met af en toe wel wapperende vleugels. |
Zaterdag 2 Juni 2007 10:33 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Jaaaa Wil, heb gezien wat Charu doet in de wasbak. Hahaha! Schitterend!
Is Jelle ook zo'n heerlijke badderaar? Kan je daar geen filmpjes van maken? |
Zondag 3 Juni 2007 8:27 pm |
|
|
Bert en Astrid
Vlieger
quote:
Jaaaa Wil, heb gezien wat Charu doet in de wasbak. Hahaha! Schitterend!
Is Jelle ook zo'n heerlijke badderaar? Kan je daar geen filmpjes van maken?
Ik weet nog steeds niet hoe ik een filmpje zo klein kan maken dat ik 'm op fluffies kan plaatsen  |
Zondag 3 Juni 2007 8:31 pm |
|
|
Danny
Moderator

heb je windows movie maker wel al??
Of heb je problemen met het uploaden?? |
Zondag 3 Juni 2007 11:47 pm |
|
|

|
|