De advertentie van de Huisdiersuper

Je vogel op de tocht

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tommy en ik zijn het helemaal eens....zullen wij eens een discussie starten Laughing Laughing zonder modder, zoals het hoort?? Moeten we natuurlijk wel een onderwerp vinden waarover we het totaal niet eens zijn???
Jij nog een idee? Laughing

even off topic: Op mn werk krijg ik vaak met klanten te maken met een bepaalde klacht over iets wat ze hebben gekocht...meestal is dat geen probleem en ben ik het met ze eens en krijgen ze dus hun geld terug...
Soms echter vind ik hun klacht niet terecht en dan beginnen vaak de problemen....ze komen niet met argumenten, maar proberen me te beledigen en worden boos....dat helpt uiteraard voor geen meter Laughing ....Ik heb het idee dat dat meestal komt omdat die mensen eigenlijk zelf weten dat ze fout zitten, maar dat niet willen toegeven en het dus afreageren op mij....Te trots, en naar mijn inziens een beetje zielig... Wink
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 11:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Als je een onderwerp weet dan gil je maar! Twisted Evil

Jammer he Laura? Dat mensen dan zo gaan doen Confused Klanten kunnen er soms idd helemaal wat van...dat weet ik nog van toen ik in een kleding winkel werkte en waar soms de ( grote) kleding maat ontkend en bediscuzeurd werd Laughing

Zelf kan ik soms van dat soort onmacht reacties echt balen...want ik hoor graag andere ideeen over dingen, hoe overtuigd ik ook lijk te zijn...ben dan ook best teleurgesteld als er helemaal niet echt een helder idee achter zit. Razz Opzich is dat natuurlijk niet zo erg...maar zeg dan gewoon dat je t niet precies weet, maar dat je ook nog niet overtuigd bent van t tegendeel inplaats van t af te reageren Rolling Eyes

Ik denk idd dat dat een soort trots is? of bij sommigen ook onmacht of de woorden niet kunnen vinden? Niet iedereen heeft natuurlijk de woorden klaar staan om iets te verdedigen..dat vergeet ik soms wel eens Embarassed
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 12:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

discussies vind ik vaak leerzaam je leert vaak van een andere mening
alleen wat vaak gebeurt is dat mensen dan iets niet begrijpen of zich aangevallen voelen terwijl dit niet zo is bedoelt en dan met modder beginne te smijten dat vind ik vaak zo jammer ik heb ook weleens dat ik iets niet begrijp hoe het bedoelt wordt maar dan vraag ik het gewoon nog een keer en dan blijkt al gauw dat er een goede bedoeling achter zit
en de een heeft zon mening en ander weer een andere en dat is juist goed vind ik anders worden we al gauw kudde dieren en zo leer je ook nog eens wat daarvoor zijn e hier perslot van rekening Wink
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 12:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
OmaLisa
Vlieger

Reageer met quote  

Nou, ik ben gek op discussie's heel leerzaam hoor Wink

Maar diegene die zich hier zo druk maakte, ben ik op een andere forum tegengekomen, daar heeft zij zich beklaagt dat ze hier niet werd begrepen.
Ze heeft geen namen van dit forum genoemd, (wel netjes) daar heeft ze een medestander gevonden Wink
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 12:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou ja, mss vind ze daar haar draai Very Happy
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 12:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik hoop het voor haar!! Wink
Bericht Vrijdag 8 Juni 2007 9:03 am
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

goh goh.. ook nog ff mij belachelijk maken...

ik krijg verschillende emails van mensen dat WAT ik over moderators zei wat hun dachtenb... lag t tog nie alleen aan mij ???
dus ECHT NIET Wink
Bericht Zondag 10 Juni 2007 8:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

en ja heb idd een ander forum... iemand die t zelfde als mij de vraag beantwoorde op oma lisa
dus heb wel ff verteld van... goh echtwaar ? en word ik belachelijk gemaakt op een ander forum ? vreemd he ? Wink
Bericht Zondag 10 Juni 2007 8:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm volgens mij maken mensen je echt niet belachelijk Ilona. Ze vinden het alleen jammer dat je niet gewoon mee kon discussiëren.. Rolling Eyes

En als er mensen zijn die hetzelfde denken zou ik het graag willen horen. Niet alleen van jou. Wink
Vind het dan jammer dat het allemaal stiekem moet.
Bericht Zondag 10 Juni 2007 9:52 pm
OmaLisa
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb het nog eens allemaal overgelezen, maar ik kan nergens vinden waar jij belachelijk wordt gemaakt.

Op papier komen dingen heel anders over dan ze werkelijk worden bedoelt Wink
Bericht Maandag 11 Juni 2007 9:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&gompie
discussies vind ik vaak leerzaam je leert vaak van een andere mening
alleen wat vaak gebeurt is dat mensen dan iets niet begrijpen of zich aangevallen voelen terwijl dit niet zo is bedoelt en dan met modder beginne te smijten dat vind ik vaak zo jammer ik heb ook weleens dat ik iets niet begrijp hoe het bedoelt wordt maar dan vraag ik het gewoon nog een keer en dan blijkt al gauw dat er een goede bedoeling achter zit
en de een heeft zon mening en ander weer een andere en dat is juist goed vind ik anders worden we al gauw kudde dieren en zo leer je ook nog eens wat daarvoor zijn e hier perslot van rekening Wink

Je leert er soms wel wat van,
Maar idd van discussies krijg je soms ook ruzies..
Ik ben niet iemand die atlijd gelijk wil hebben, maar daarom wil ik ook niet altijd een discussie beginnen Wink
Maar meestal gaat dat dan over auto's of scooters Cool
Bericht Maandag 11 Juni 2007 5:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 10:42 am
  Berichten van afgelopen: