|
|
|
Laura B
Moderator

Tommy en ik zijn het helemaal eens....zullen wij eens een discussie starten zonder modder, zoals het hoort?? Moeten we natuurlijk wel een onderwerp vinden waarover we het totaal niet eens zijn???
Jij nog een idee?
even off topic: Op mn werk krijg ik vaak met klanten te maken met een bepaalde klacht over iets wat ze hebben gekocht...meestal is dat geen probleem en ben ik het met ze eens en krijgen ze dus hun geld terug...
Soms echter vind ik hun klacht niet terecht en dan beginnen vaak de problemen....ze komen niet met argumenten, maar proberen me te beledigen en worden boos....dat helpt uiteraard voor geen meter ....Ik heb het idee dat dat meestal komt omdat die mensen eigenlijk zelf weten dat ze fout zitten, maar dat niet willen toegeven en het dus afreageren op mij....Te trots, en naar mijn inziens een beetje zielig...  |
Donderdag 7 Juni 2007 11:55 am |
|
|
Tommy
Moderator

Als je een onderwerp weet dan gil je maar!
Jammer he Laura? Dat mensen dan zo gaan doen Klanten kunnen er soms idd helemaal wat van...dat weet ik nog van toen ik in een kleding winkel werkte en waar soms de ( grote) kleding maat ontkend en bediscuzeurd werd
Zelf kan ik soms van dat soort onmacht reacties echt balen...want ik hoor graag andere ideeen over dingen, hoe overtuigd ik ook lijk te zijn...ben dan ook best teleurgesteld als er helemaal niet echt een helder idee achter zit. Opzich is dat natuurlijk niet zo erg...maar zeg dan gewoon dat je t niet precies weet, maar dat je ook nog niet overtuigd bent van t tegendeel inplaats van t af te reageren
Ik denk idd dat dat een soort trots is? of bij sommigen ook onmacht of de woorden niet kunnen vinden? Niet iedereen heeft natuurlijk de woorden klaar staan om iets te verdedigen..dat vergeet ik soms wel eens  |
Donderdag 7 Juni 2007 12:10 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Moderator

discussies vind ik vaak leerzaam je leert vaak van een andere mening
alleen wat vaak gebeurt is dat mensen dan iets niet begrijpen of zich aangevallen voelen terwijl dit niet zo is bedoelt en dan met modder beginne te smijten dat vind ik vaak zo jammer ik heb ook weleens dat ik iets niet begrijp hoe het bedoelt wordt maar dan vraag ik het gewoon nog een keer en dan blijkt al gauw dat er een goede bedoeling achter zit
en de een heeft zon mening en ander weer een andere en dat is juist goed vind ik anders worden we al gauw kudde dieren en zo leer je ook nog eens wat daarvoor zijn e hier perslot van rekening  |
Donderdag 7 Juni 2007 12:21 pm |
|
|
OmaLisa
Vlieger
|
Nou, ik ben gek op discussie's heel leerzaam hoor
Maar diegene die zich hier zo druk maakte, ben ik op een andere forum tegengekomen, daar heeft zij zich beklaagt dat ze hier niet werd begrepen.
Ze heeft geen namen van dit forum genoemd, (wel netjes) daar heeft ze een medestander gevonden  |
Donderdag 7 Juni 2007 12:34 pm |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

Nou ja, mss vind ze daar haar draai  |
Donderdag 7 Juni 2007 12:44 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik hoop het voor haar!!  |
Vrijdag 8 Juni 2007 9:03 am |
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
goh goh.. ook nog ff mij belachelijk maken...
ik krijg verschillende emails van mensen dat WAT ik over moderators zei wat hun dachtenb... lag t tog nie alleen aan mij ???
dus ECHT NIET  |
Zondag 10 Juni 2007 8:10 pm |
|
|
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
en ja heb idd een ander forum... iemand die t zelfde als mij de vraag beantwoorde op oma lisa
dus heb wel ff verteld van... goh echtwaar ? en word ik belachelijk gemaakt op een ander forum ? vreemd he ?  |
Zondag 10 Juni 2007 8:12 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hmmm volgens mij maken mensen je echt niet belachelijk Ilona. Ze vinden het alleen jammer dat je niet gewoon mee kon discussiëren..
En als er mensen zijn die hetzelfde denken zou ik het graag willen horen. Niet alleen van jou.
Vind het dan jammer dat het allemaal stiekem moet. |
Zondag 10 Juni 2007 9:52 pm |
|
|
|
|
OmaLisa
Vlieger
|
Ik heb het nog eens allemaal overgelezen, maar ik kan nergens vinden waar jij belachelijk wordt gemaakt.
Op papier komen dingen heel anders over dan ze werkelijk worden bedoelt  |
Maandag 11 Juni 2007 9:33 am |
|
|
Ziya
Moderator

quote:
Originally posted by coco&gompie
discussies vind ik vaak leerzaam je leert vaak van een andere mening
alleen wat vaak gebeurt is dat mensen dan iets niet begrijpen of zich aangevallen voelen terwijl dit niet zo is bedoelt en dan met modder beginne te smijten dat vind ik vaak zo jammer ik heb ook weleens dat ik iets niet begrijp hoe het bedoelt wordt maar dan vraag ik het gewoon nog een keer en dan blijkt al gauw dat er een goede bedoeling achter zit
en de een heeft zon mening en ander weer een andere en dat is juist goed vind ik anders worden we al gauw kudde dieren en zo leer je ook nog eens wat daarvoor zijn e hier perslot van rekening
Je leert er soms wel wat van,
Maar idd van discussies krijg je soms ook ruzies..
Ik ben niet iemand die atlijd gelijk wil hebben, maar daarom wil ik ook niet altijd een discussie beginnen
Maar meestal gaat dat dan over auto's of scooters  |
Maandag 11 Juni 2007 5:47 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 21 November 2008 10:42 am
|
|
|
|