De advertentie van de Huisdiersuper

Je vogel op de tocht

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ik denk dat een beetje tocht geen kwaad kan, tenminste als de vogel goed in de veren zit.
bij kaalgeplukte en jonge vogels is het beter om tocht te vermijden
overal waar TE voor staat is niet goed.
ook niet : TE lang in de tocht staan of TE veel fruit.
Bericht Maandag 4 Juni 2007 8:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
OmaLisa
Vlieger

Reageer met quote  

Behalve TEvreden en dat is wel weer goed Wink
Bericht Maandag 4 Juni 2007 8:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
joze
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing ja oma lisa dat klopt wel Laughing
Bericht Maandag 4 Juni 2007 8:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
OmaLisa
Vlieger

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 4 Juni 2007 9:25 am
ilona_21
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

jammer... dat de Moderaters altijdt zelfde zeggen... de een kruipt de ander nog harder in de kont..
dit is voor mij de aflsuiting van fluffies..

zijn genoeg andere forums waar niet steeds moederaters met hun mening erboven op zitten..

de mensen die ik WEL altijd gewardeerd hebt... heel veel s6 met jullie vogies !!! Wink
Bericht Maandag 4 Juni 2007 5:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Vlieger

Reageer met quote  

Jeetje jij hebt een kort lontje zeg! Shocked
Bericht Maandag 4 Juni 2007 8:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veel mensen waarderen de mening van de moderators juist en hechten waarde aan hun mening, maar het blijft een mening en ieder lid kan ermee doen wat ie wil....En ook wij onderling verschillen wel eens van mening....dat heeft nog nooit problemen opgeleverd...
Ik vind het jammer dat je het forum verlaat om een verschil van mening...

Los daarvan is je taalgebruik in het laatste topic onnodig..
Bericht Maandag 4 Juni 2007 8:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

OmaLisa, dat klopt.. De wetenschap staat gelukkig niet stil. Anders zouden we hier nu nog steeds met een berenvel om zitten en zonder internet hahaha!
Nee maar even zonder dollen: Het is maar goed dat er af en toe nieuwe dingen ontdekt worden. Vaak verbeteringen, soms ook niet..
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Tja, het is jammer dat je alleen maar ziet dat wij het met elkaar eens zijn en het ziet als 'in elkaars kont kruipen', want zoals Laura zegt, wij hebben ook wel eens een meningsverschil maar dat heeft tot nu toe nog nooit problemen opgeleverd.
Bericht Maandag 4 Juni 2007 11:46 pm
OmaLisa
Vlieger

Reageer met quote  

We leven in een vrij land, ieder mag zijn eigen mening geven.

Ik vind helemaal niet dat de moderators die hier aanwezig zijn, altijd elkaar na praten, of dat ze hun mening opdringen.
Ik zie dat juist op andere forums veel meer gebeuren.

Maar als je het niet aan staat, als een ander, een andere mening heb dan jij, dan zul je ook op andere forums, het moeilijk krijgen.

Hopelijk vind je daar wel, wat je zocht Wink
Bericht Dinsdag 5 Juni 2007 3:39 pm
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jammer dat het zo is gegaan Rolling Eyes
Bericht Woensdag 6 Juni 2007 12:03 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Goh..wat een heerlijke discussie en wat een briljante argumenten Confused NOT! Rolling Eyes Discussies en meningen zijn altijd oke..en nee, we hoeven t echt niet eens te zijn aan t eind van t verhaal...sterker nog, ik laat me net als vele anderen hier graag overtuigen van een tegendeel, maar kom dan met argumenten en gooi niet met modder Wink

Ennuhh...NEE de moderators zijn t lang niet overal over eens en hebben allen echt hun eigen manier van omgaan met hun vogels. Soms komt t overeen of overtuigt de 1 de ander van iets...maar lang niet altijd en ook dat is juist leuk en leerzaam Smile
Bericht Woensdag 6 Juni 2007 9:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik hou zelf niet van discussies
Bericht Woensdag 6 Juni 2007 9:31 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoezo niet Ziya?? Daar kun je juist van leren!! Als iemand met goede argumenten komt, kan ik anders gaan denken over bepaalde zaken...

De informatie, verhalen en meningen hebben er voor gezorgd dat de manier waarop ik mn vogels verzorg drastisch is verandert...alleen jammer dat ik het 10 jaar geleden niet wist... Laughing
En ach, ieder blijft zn eigen lijn volgen en dat is prima, zolang je openstaat voor de mening en vooral argumenten van een ander Wink
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 11:31 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Nee Ziya? ook niet als je daardoor verschillende kanten van een verhaal hoort en er achterkomt hoe mensen tegen dingen aan kijken? Mss doel je ook meer op ruzie achtige coflicten dan op discussies?

Ik vind discussies op een leuke manier juist wel leuk en fijn. (en dat mag soms ook best pittig zijn hoor...als t maar met respect voor de ander gebeurt) Soms kun je bv zo stellig overtuigd zijn van iets..en dan toch door goede argumenten tot andere inzichten komen Very Happy Ik vind dat heel leerzaam, want een discussie stelt je eigen overtuiging/mening op de proef en kan hem versterken, maar dus ook veranderen Very Happy En ook van discussies tussen anderen kun je leren...soms zelfs dingen waar je nog nooit over na had gedacht Laughing Ik neem persoonlijk nml ook niet snel iets aan als ik geen overtuigende argumenten hoor Embarassed Laughing
Bericht Donderdag 7 Juni 2007 11:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 11:59 am
  Berichten van afgelopen: