De advertentie van de Huisdiersuper

gaatje in de snavel grijze roodstaart

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Heheh dat in ieder geval, gezien zijn kale plek Razz

Maar oooh he, ik ben echt he-le-maal verliefd op de Inka Hartje

Ik heb nog een discussie gevoerd met iemand op een amerikaanse site; die vroeg hoe ze waren, omdat ze verliefd was op de Inka (goh), maar de meningen nogal verschilden en mensen zeiden dat ze onafhankelijker en minder knuffelig waren dan andere Kaketoes, en dus van mindere 'pet quality' Rolling Eyes. Toen heb ik maar eens een beschouwing gemaakt over hoe veel problemen er ontstaan juist door die afhankelijkheid van Kaketoes, waarmee de Inka dus juist een betere pet quality zou hebben Laughing. Ik ben benieuwd ... ik vind hem in ieder geval vreselijk aanhankelijk, maar ben ook ontzettend blij dat hij tevreden genoeg is om vaak genoeg gewoon zijn eigen plan te trekken. We zijn hier allemaal nogal individualistisch ingesteld Laughing zou geen vogel 24/7 achter mij aan hebben zitten.

Hoe gaat het trouwens met Zaaz; je had toendertijd op BP geschreven dat hij af en toe plukt, is dat nog zo ?
Bericht Zondag 20 Januari 2008 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja dat doet hij nog steeds.. Ik heb het eigenlijk opgegeven dat hij ooit nog zal stoppen. En zo is 'ie ook lief.. Very Happy Het is mijn kleine zorgenkindje. (Alweer bijna 8 jaar oud.. Het gaat wel erg snel!)

Dat knuffelige is natuurlijk hartstikke leuk maar.. Vind ook dat je daarmee een héle grote fout kan maken. (Denk dat jij dat ook onderkent aan je reactie te zien??)
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, moet je mij vertellen Shocked Aswan is net 5 geworden. Hemel, wat gaat de tijd hard. Het is net gisteren toen ik haar mee naar huis nam met <4 maandjes.

En absoluut ! Ik ben helemaal voor zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Maar ja, wat dat betreft heb ik het wel makkelijker, want mijn eerste was een grijze, en hoewel die extreem knuffelig is, kan nog steeds geen match zijn voor die ongelofelijke manier van de Kaketoes. En Edels zijn ook niet zo'n knuffelbeertjes, niet op die manier. Dus voor mij is waarschijnlijk iedere Kaketoe ongelofelijk aanhankelijk. Ik ben juist heel heel blij dat hij net zoals Aswan meestal gewoon zijn plan trekt en lekker zijn papegaaiendingen doet, en af en toe een knuffel komt halen.

(Moet wel zeggen dat dat vaker is dan de grijze, heh)
Bericht Zondag 20 Januari 2008 8:28 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha ja ze kunnen af en toe afschuwelijk om knuffels bedelen. Ik moet zeggen dat ik met Misty af en toe een lamme arm had. Had echt zoiets van: Heb je nu nog niet genoeg? Ik ben benieuwd hoe een echte kaketoe (je snapt wel wat ik bedoel) voor jou zou zijn. Laughing
Eventjes dit: Volgens mij zou een kraagje prima in jouw familie passen. Ook niet zo knuffelig. Mr. Green

Woont Aswan ook alweer zo lang bij je? Shocked Voor je het weet woont Tas ook alweer een jaar bij je, let maar op!
(Iago woont hier al bijna 9 jaar! Shocked )
Bericht Maandag 21 Januari 2008 10:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, hij is wel verschrikkelijk. Je komt met je vingertopje bij hem in de buurt en hij is al helemaal uitge-floof-ed en die oogjes, net of hij in trance is. En je hebt nog helemaal nix gedaan.

Ik denk dat hier heel veel zou passen, we zijn nogal versatiel Laughing en ik kan zo maar weinig soorten aanwijzen die mij minder aanspreken.

En wat dat betreft is voor mij de absolute fascinatie nog steeds het Grijsje Smile ik ben heeelemaal weg van die gesprekken, en van hun humor.

Aswan is van 02/01/03, en we hebben haar ergens begin Mei opgehaald, dus bijna 5 jaar.

Ik vind het wel grappig hoe die hele generatie nu veroudert. Toen ik een forum begonnen was, waren we er met een heleboel mensen die met die jonkies van een paar maandjes zaten ... en nu kom ik dezelfde mensen op de fora tegen, en al die jonkies zijn ouder, en heb je weer een nieuwe generatie ... (9 jaar, dat kan ik me niet eens voorstellen. Vraag me af waar ik ben, als Swaantje 9 is Smile)
Bericht Maandag 21 Januari 2008 10:26 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jaaaa! En dan beginnen ze zichzelf ook nog eens te kriebelen zo van 'hier graag' (helemaal opgebold) Ik probeer daar altijd nee tegen te zeggen maar het valt niet mee. Dan laat ik 'm maar weer iets doen en dan beloon ik 'm door hem uitgebreid te knuffelen. Whahaha!

Leuk is dat he, als je mensen tegenkomt die al langer vogeltjes hebben. Al vind ik het ook altijd schitterend als mensen net hun eerste gaaitje hebben. Die vragen, die ik eerst ook had.. Cool
Pluis, die hier ook af en toe rondhangt is ook zo iemand. Aphyn van haar is meen ik ook bijna 8 jaar oud. (Ken je Aphyna? Een witkuif)
Je bent trouwens bij die 9 jaar voordat je het weet hoor.. Laughing
Bericht Maandag 21 Januari 2008 11:44 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 21 November 2008 11:32 am
  Berichten van afgelopen: