Marloes....ik lees dit nu pas.
Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft
te maken hoor.
Maandag 20 November 2006 2:00 am
Igor Vliegende acrobaat
Wegen na het eten heeft geen zin. De hoeveelheid eten die ze binnenkrijgen wisselt te veel. Als je het gewicht wilt volgen, kun je haar het beste elke morgen voor ze gegeten heeft wegen. Bij voorkeur rond dezelfde tijd.
Ik weeg haar altijd 's avonds. Dus ik kan haar nu wel 's ochtends gaan wegen maar dan schrik ik nog meer. Emma eet pas tegen een uur of 10 en normaal weeg ik haar daarvoor tegen een uur of 8. Gisteren heb ik haar extra vaak gewogen om zeker te zijn dat ze niet nog meer af zou vallen.
Maandag 20 November 2006 5:40 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: Afegevallen :(
Dat is best veel.. Hoewel gewichtsverlies vaak een van de eerste signalen is van ziekte, is er zeker niet altijd reden om je zorgen te maken.
Heeft ze de laatste dagen meer op een klimboom gezeten? Ben je meer met haar bezig geweest?
Toen ik op vakantie was met Zazu was hij best veel afgevallen: 25 gram ofzo. (Juist omdat ik hem telkens bezig hield)
Niets om me zorgen om te maken overigens, zei Hooi..
Ze heeft wel meer op de klimboom gezeten omdat ze net gewiekt is. Nu kan ze niet meer heen en weer vliegen en blijft ze meer op de boom spelen. Ze eet ook gewoon goed en is net zo speels als normaal. Ze ziet er ook goed uit (niet dunner ofzo).
Ik houd het nog eventjes in de gaten natuurlijk, maar ben niet meer zoongerust.
Maandag 20 November 2006 11:49 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ohhh daar kan het goed aan liggen. Denk dat er niets aan de hand is hoor!