De advertentie van de Huisdiersuper

aanschaffen papegaaien: wel of niet?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemene verzorging van papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Je kan het ook in zijn fruit mengen ... (moet dan wel veel minder dan in het water), maar da's natuurlijk geen oplossing voor jouw probleem.

Hier zijn ze braaf, en verrassend genoeg, toch ga ik binnenkort uit mijn vel springen Shocked ze hebben toch echt talent. Ik zeg; een zeeeer leuk speeltje dat muziekje geeft ... (ik wist dat ze leuk waren toen ik ze aanschafte, maar had geen idee dat ze ZO leuk waren !). Als ik vandaag nog EEN KEER hoor dat de toeter van de auto 'toet toet' doet, dan gaat er waarschijnlijk iets gebeuren Shocked Laughing Wink

Aswan doet het, trouwens. Tas is al snel er achter dat het speeltje niet kapot is te krijgen, dus het interesse is weg, maar Aswan zit er braafjes naast, en geheel onschuldig eruitziend steeds maar het knopje indrukken Twisted Evil
Bericht Zondag 13 Januari 2008 2:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Straks kunnen ze je met de dwangbuis komen halen en zeg je zelf niks anders meer dan "toet". Hihihi, lol hebben ze wel ja. Laughing
Bericht Zondag 13 Januari 2008 2:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, nog met dat onschuldig grijs koppie erbij van 'wie, ik ?!?' Rolling Eyes maar dat ken jij vast wel Laughing
Bericht Zondag 13 Januari 2008 2:45 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Als ik boos ben op hem dan noem ik hem puree. Patatje is nog compleet maar puree is al tot moes geklopt. Twisted Evil Twisted Evil

Ohhhh!! Laughing Laughing Nog zo'n lolbroek. Zeg, mijn lachspieren jongens! Laughing Laughing
Vind het echt een goede. Heeft hij nog respect voor je dan?
Bericht Zondag 13 Januari 2008 5:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Arme jij, steeds dat getoettoet horen lijkt me ook niet echt leuk. Laughing Ik zie haar al zitten. Met zo'n droge 'kop' die grijsjes kunnen hebben. Toettoet! *Zet droge toet op* Laughing

Wacht maar tot Tas doorkrijgt dat die speeltjes ECHT WEL te slopen zijn. Zazu sloopt ze nl wel. Sad
Bericht Zondag 13 Januari 2008 5:08 pm
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Hihi, aan een van die muziekspeeltjes heeft hij dat knopje gemold waarmee je het uit kan zetten, dus nu geeft hij, hoe triest Exclamation, geen muziekje meer af Laughing
Bericht Zondag 13 Januari 2008 5:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
quote:
Originally posted by Sarah
Als ik boos ben op hem dan noem ik hem puree. Patatje is nog compleet maar puree is al tot moes geklopt. Twisted Evil Twisted Evil

Ohhhh!! Laughing Laughing Nog zo'n lolbroek. Zeg, mijn lachspieren jongens! Laughing Laughing
Vind het echt een goede. Heeft hij nog respect voor je dan?

Respect weet ik niet maar hij moet wel ophouden met zijn drinken tegen de grond te gooien want anders steek ik hem eens in bad, eens zien wie dan gaat lachen Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Op dit moment heeft hij het even opgegeven. Heb net zijn kooi opnieuw ingericht en hij heeft even geen tijd voor zijn drinkfontein maar ik hou mijn hart vast als hij er weer aan zal beginnen. Rolling Eyes
Bericht Zondag 13 Januari 2008 6:06 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha hij heeft het speeltje dus ook gemold. Laughing Ik dacht al, waar blijft dat inka-snaveltje? Laughing

Sarah: Houdt hij niet van badderen? Laughing Met papegaaien leer je gewoon vanzelf vindingrijk te zijn!
Bericht Zondag 13 Januari 2008 7:58 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hahaha hij heeft het speeltje dus ook gemold. Laughing Ik dacht al, waar blijft dat inka-snaveltje? Laughing

Sarah: Houdt hij niet van badderen? Laughing Met papegaaien leer je gewoon vanzelf vindingrijk te zijn!

Hij geniet er wel van als ik hem natspuit met plantenspuit maar ben hem nu aan het leren dat ik hem meeneem naar de keuken en dan zet ik de kraan heel zachtjes open maar dan gaat hij lopen. Het is een bange luis. Met de plantenspuit doet hij mooi zijn vleugeltjes open en zo en moet ik hem echt helemaal spuiten maar de badkamer of in de keuken, oeioei, dan is hij bangbang. Shocked
Bericht Zondag 13 Januari 2008 8:49 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm als hij het prettig vindt met de plantenspuit zou ik die vooral gebruiken. Leuk hoor dat ze dat fijn vinden. Hier vinden ze de plantenspuit niet super. Laughing
Bericht Maandag 14 Januari 2008 8:16 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou hem nochtans heel graag leren "douchen" of aan de kraan badderen want dan beslist hij veel meer zelf of hij veel spattert of niet en kan hij er ook een spelletje van maken. Kan nog komen natuurlijk want dat is allemaal nog nieuw, je kan natuurlijk niet alles ineens leren. We zullen wel zien, ik vind het precies wel een beetje jacht op hem houden met die spuit, al komt hij tot tegen de spuit om te drinken als hij even een badpauze wil en daarna moet ik verder spuiten. Laughing
Bericht Maandag 14 Januari 2008 8:19 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat leuk dat hij ook graag uit de spuit wil drinken zeg! Very Happy Schitterend! Laughing Filmpje??? Pleaseeee! Hulde! Hulde!
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 6:41 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oké, zal dat eens proberen 1 van de volgende dagen, ik beloof het. Maar dan moet mijn man erbij zijn dus nog eventjes geduld maar het zal er komen. Laughing
Is wel lollig om te zien hoe hij dan met zijn tong bezig is aan die plantenspuit. Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 6:45 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik heb geduld hoor! Maar, dat drinken wil ik gewoon zien. Hier houden ze nl niet zo van de plantenspuit. Ze ondergaan het, maar daar is alles mee gezegd. Laughing
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 11:00 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De eerste paar keer dat hij water uit de spuit voelt komen dan gaat hij lopen in zijn kooi maar dan begint hij het lollig te vinden en doet hij zijn vleugels open en zo. Laughing
Bericht Woensdag 16 Januari 2008 9:10 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 20 November 2008 6:31 pm
  Berichten van afgelopen: