Update Titi & Joe

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Update Titi & Joe  Reageer met quote  

Ik heb het ongelooflijk druk de laatste tijd (tentamens, praktijkexamens, nieuw baantje, noem maar op) maar ik wil toch even een update plaatsen over de baby's. Very Happy

Titi is tegenwoordig steeds meer knuffelbaar. Ik durf hem nu te blijven aaien als hij bijt en op een gegeven moment geeft hij het bijten op en gaat zitten genieten van aaien. Hij vindt onder zijn vleugels kroelen ook nog steeds fantastisch.
Hij is weer helemaal op gewicht sinds zijn episode van laatst. Hij krijgt nu wel weer alleen maar zaadjes, dat is wel jammer. Hij eet wel af en toe fruit en gekookt eitje, maar niet zoveel als ik zou willen. We gaan het binnenkort nog eens proberen, als we terug zijn van vakantie (dus ZO binnenkort is het ook niet).
Titi vindt het tegenwoordig ook super om in de buidelzak van mijn lievelingstrui te kruipen en dan daar eens flink te kletsen.

Met Joe gaat ook alles heel goed. Hij eet goed en verkiest sinds kort toch zijn Harissons boven zijn Scenic. Hij leert steeds meer geluidjes en hij is erg slim. Hij kan rood al van geel onderscheiden en kan heel goed pruttelen. Zijn intelligentie toont hij ook door Titi's geluidjes na te doen. Maar, Titi krijgt geen aandacht als hij gilt, alleen als hij lieve geluidjes maakt. Joe kan daarom ook alle lieve geluidjes tot in het kleinste detail nadoen, maar gillen doet hij niet.
Verder zeggen we vaak 'stap op' tegen Titi, omdat hij het zo lief nadoet. Nu doet Joe dus eerst onze 'stap op' en daarna die van Titi! Klein genie.

Met mijn vriend en mij gaat het ook goed, trouwens. We zijn gek op de vogels en op elkaar. Helaas hebben we het allebei druk, met de laatste dingen voordat de zomervakantie begint (en we allebei gaan werken haha).
Dat was geloof ik wel alles wat er aan de hand was.

Groetjes van Maggie, Titi en Joe.
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 7:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Update Titi & Joe  Reageer met quote  

Jeetje, dat klinkt erg druk, Titi's mama. Heb je nog wel tijd voor jezelf? Laughing

Probeer te stoppen met aaien voordat hij gaat bijten. Geeft hij signalen af dat hij gaat bijten? Of hapt hij ineens?
Ik hoop dat het binnenkort gaat lukken om hem over te zetten. Het zal niet meevallen met zo'n eigenwijs aga'tje. Laughing

Wat schattig dat Joe alleen Titi's lieve geluidjes nadoet zeg. Hartje Slim van hem, want zo windt hij jullie om z'n pootjes. (Als hij dat al niet met andere dingen doet)

Hopelijk hebben jij & je vriend binnenkort wat meer tijd. Mr. Green
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 10:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 10:40 am
  Berichten van afgelopen: