|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahaha Sweety toch wel schattig hoor en voor jullie een geruststellend idee tenslotte!
Ik maak me ook geen zorgen, ik denk dat het co-ouderschap wordt want er is maar één gaaitje te "verdelen"
Ik snap overigens heel goed dat de mensen dit goed geregeld willen hebben. Met de verzorging die ze van de fluffiers krijgen zullen ze als het goed is een mooie leeftijd bereiken en dan is het wel zo prettig om te weten dat er lieve mensen zijn waar ze in geval van nood bij terecht kunnen. |
Donderdag 26 Oktober 2006 2:54 pm |
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
mocht mij iets gebeuren heb ik voor twee zeker een plekkie.
coco gaat naar marleen en balou gaat terug naar sweety(hahahahah als ze wil hahahahahah)
alleen nog even een plekkie zoeken voor mijn kleine lieve catootje.
als we uit elkaar gaan gaan de gaaien met mij mee( onee hahahaha die blijven hier en ik ook hahahahahah )(ik moet nog een plekkie voor gerard vinden whahahahahahhaha) |
Donderdag 26 Oktober 2006 7:30 pm |
|
|
sweety67
Ervaren vlieger
|
haha die gerard mag hij de honden hebben
en catootje mag wel met balou mee komen hoor
gr sweety |
Donderdag 26 Oktober 2006 7:51 pm |
|
|
|
|
millie
Kamikaze piloot
nou nu weer vrolijke praat  |
Donderdag 26 Oktober 2006 8:45 pm |
|
|
Liz
Vlieger
Mijn hondje zou zonder meer naar mijn ouders gaan, want daar vindt ze het super leuk en ik weet dat mijn ouders er goed voor zullen zorgen.
Mijn vogeltjes zou ik waarschijnlijk iemand voor zoeken hier op het forum (Danny, kijk Linda eens lief aan ^^). Mijn familie heeft geen verstand van vogels en vindt dr ook niet veel aan, dus daar zouden ze nooit genoeg aandacht krijgen. Mocht niemand hier mijn vogeltjes willen, dan zet ik ze waarschijnlijk bij iemand in een grote volière, omdat ze toch niet tam zijn.
Als er wat met mijn ouders gebeurt, dan zal ik zo goed mogelijk voor hun dieren proberen te zorgen. Het paard wordt het moeilijkst, maar ik vind dr wel wat op, desnoods eet ik zelf niks meer, als mn dieren maar eten hebben ^^  |
Vrijdag 27 Oktober 2006 10:20 am |
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Ik heb al afgesproken dat als er iets met mij zou gebeuren waardoor ik niet meer voor de gaaitjes kan zorgen ze naar mijn ouders gaan. Mijn ouders zijn er eigenlijk net zo gek mee als ik ben dus dat zal wel goedkomen.
Ik vind alleen dat mijn vader ze niet op kan voeden dus dan zal ik daar eerst nog even een gesprekje mee moeten voeren (hij kan niet boos op ze worden, dus dan is het: Nee Bob niet doen en zit ie hem ondertussen te kriebelen )
Maar wat de verzorging betreft zijn zij eigenlijk nog voorzichtiger als ik ben, ze vragen ook eerst: Mogen ze wel een stukje van dit of dat? Dus ik heb daar alle vertrouwen in! |
Vrijdag 27 Oktober 2006 11:22 am |
|
|
|
|
Danny
Moderator

quote:
Originally posted by Liz
Mijn vogeltjes zou ik waarschijnlijk iemand voor zoeken hier op het forum (Danny, kijk Linda eens lief aan ^^).
Ik denk dat je het beter andersom kan stellen!!!
Oja, en Murke wil,Linda ook wel!!!  |
Vrijdag 27 Oktober 2006 4:23 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Hahaa Pas maar op Liz...straks komen ze je nog verm rden  |
Vrijdag 27 Oktober 2006 4:26 pm |
|
|
Danny
Moderator

SSSSHHHHTTTTT!!!!
Liz,wanneer kom je nog eens langs??? |
Vrijdag 27 Oktober 2006 4:28 pm |
|
|
|
|
Pluisje
Vlieger
Ja eigenlijk hebben we er wel aan gedacht, mijn dochter is absoluut een tweede moeder voor ze
en soms zelfs de eerste , heel soms dan...
Maar mocht er iets (stel!) met ons alle drie gebeuren heb ik afgesproken met mijn schoonouders dat
ze regelen dat ze naar het NOP gaan.
Maar nu wat Tommy zegt, stel je voor.. je weet niet hoe het leven van je kinder verloopt, een vriend
inderdaad die er niet tegen (vanwege een of een andere reden) kan.
Hmm, het zet me toch aan idee om toch meer kinderen te krijgen, voor mijn gaaitjes dus ha-ha-ha
Kans is dan toch groter dat ze in het gezin blijven  |
Vrijdag 27 Oktober 2006 11:34 pm |
|
|
Bogucci
Vlieger
|
Hele moeilijke vraag.
Ik heb geen kinderen en mijn moeder is al op leeftijd. Ze is een ware dierenvriend, maar niet meer in staat de dieren de juiste aandacht te geven. De gaaitjes kunnen wel een paar dagen naar haar toe, maar niet voor de rest van hun leven. Toch zou ik liever hebben dat ze bij een particulier terecht komen, die verstand heeft van gaaitjes i.p.v. NOP. Het zijn mensen-gaaitjes, daarbij is Pimpel gehandicapt. Ik zou niet een twee drie een oplossing weten. Zou fijn zijn als ze bij iemand van het forum welkom zijn.
Mijn hond is dermate getraumatiseerd dat hij waarschijnlijk niet herplaatsbaar is. In het belang van Bo is de DA de beste oplossing. Jakkes wat een naar idee. Voor de kat geldt hetzelfde, maar niet vanwege zijn karakter maar vanwege zijn leeftijd, het is al een oudje.
Zal nog maar een tijdje op deze aardbol blijven  |
Zaterdag 28 Oktober 2006 6:27 am |
|
|
Jetje
Eitje
Ja hoor het leven op deze aardbol is nog veel te mooi en zeker de moeite waard om van te genieten  |
Zaterdag 28 Oktober 2006 8:39 am |
|
|
|
|
Liz
Vlieger
@ Danny: Als ik dit zo hoor, denk ik dat ik voorlopig niet meer langskom hoor..
En Linda moet eerst eens op Murke komen rijden, voordat ze 'm mag hebben
@ Bogucci: Wat is er dan precies met je hond? Ik neem nl altijd dieren in huis met een sombere toekomst of die een moeilijk verleden hebben gehad. En de titel DA hoop ik in de toekomst ook nog te krijgen^^. Dus je mag altijd alles, iedereen trouwens , naar mij brengen. Maar we gaan er mooi vanuit dat dat nooit nodig zou moeten zijn.
En oude katten vang ik ook op^^. En jonge....maar die zijn om te herplaatsen... |
Zaterdag 28 Oktober 2006 9:38 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: toekomst en je dieren |
|
|
Hmmm ik heb er natuurlijk wel over gedacht wat er zou gebeuren met de gaaitjes.. Helaas heb ik nog geen concrete regeling getroffen. Ik had wel eens gedacht om geld opzij te zetten zodat degene die mijn gaaitjes een huisje biedt, in ieder geval niet opdraait voor de kosten.
Voor Iago (en ik denk ook voor Wheezy?) zouden mijn ouders willen zorgen als ik zou wegvallen. Mijn zusje heeft ook al aangegeven voor Iago te willen zorgen. |
Zaterdag 28 Oktober 2006 9:45 pm |
|
|
Bogucci
Vlieger
|
|
|
|
@ Bogucci: Wat is er dan precies met je hond? Ik neem nl altijd dieren in huis met een sombere toekomst of die een moeilijk verleden hebben gehad. En de titel DA hoop ik in de toekomst ook nog te krijgen^^. Dus je mag altijd alles, iedereen trouwens , naar mij brengen. Maar we gaan er mooi vanuit dat dat nooit nodig zou moeten zijn.
En oude katten vang ik ook op^^. En jonge....maar die zijn om te herplaatsen...[/quote]
Ik heb Bo overgenomen van iemand, die hem wilde laten inslapen. Drie dagen daarvoor woonde Bo nog bij een familie, waar hij ook niet gewenst was. Dat is alles wat ik van Bo's verleden weet. Bo is 2 keer gebeten door een loslopende hond, met alle gevolgen van dien. Aan de riem lopen is onbegonnen werk, iedere grote hond is staatsvijand nummer 1. Wandelen is pure stress i.p.v. ontspanning. Ik heb twee gedragstherapeuten in huis gehad, die niets voor ons konden betekenen. Heb tig boeken gelezen en ben zelf aan de slag gegaan. Twee jaar geleden kwamen we 3 loslopende honden tegen en Bo ging totaal door het lint. Zo erg dat het bloed uit zijn oog sijpelde. Dat was voor mij de druppel, sindsdien wordt er hoogstzelden in de buurt gewandeld. Met de auto naar de heide, de enige plek waar hij los kan en waar genoeg ruimte is om andere honden te ontwijken.
Een aantal jaren geleden is bij Bo nierfalen geconstateerd. Ook zijn lever werkt niet naar behoren. De waardes zijn extreem hoog, ondanks alles loopt hij vrolijk kwispelend door het huis.
Heel veel succes met de studie. |
Zondag 29 Oktober 2006 5:56 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 20 November 2008 6:19 pm
|
|
|
|