Te lang niet meer geweest

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
Whisper
Ervaren vlieger

Te lang niet meer geweest  Reageer met quote  

He allemaal!

Ik ben hier te lang niet meer geweest (druk Embarassed), dus even een update.

Solace is erg blij met z'n nieuwe kooi. Ik ben de foto's kwijt, maar ik zal proberen nieuwe te maken. Sol heeft wel veel praatjes gekregen: hij vecht met de helft van z'n speeltjes en bespringt de andere helft. Kennelijk vindt Sol dat, nu z'n territorium groter is, het tijd is voor nakomelingen. Laughing.

Het enige nadeel is dat ik vroeger z'n kooi gemakkelijk op het tafeltje naast de bank kon zetten zodat Sol echt bij me zat, en dat kan niet meer met de grotere kooi. Ik zet wel het deurtje open, maar hij komt er niet uit (vindt het wel leuk om via de opening naar buiten te kijken).
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Te lang niet meer geweest  Reageer met quote  

Hey Whisper, wat leuk je weer te zien. Mr. Green Die Sol, of bespringen óf vechten met z'n speeltjes. Twee uitersten. Laughing
Als de nieuwigheid van z'n kooi is, zal hij vast en zeker wel weer naar buiten komen, toch? Smile
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hoi Whisper, welkom terug Very Happy

Jammer idd, dat je hem nu niet gemakkelijk naast je kan zetten. Aan de andere kant, hij heeft het duidelijk wel naar zijn zin in de kooi, anders kwam hij wel een keer eruit.
En wie weet wat er in de toekomst nog gebeurd Wink
Bericht Zondag 15 Juni 2008 1:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sol klom net langs de buitenkant van z'n kooi (dat durft hij wel) en viel toen per ongeluk. Hij stapte meteen heel resoluut op de trosgierst af die daar lag, alsof hij wilde zeggen "ik viel niet hoor! ik ging even. . . uh. . . DIT eten. Ha! Ik vallen, nooit!". Laughing Na twee hapjes ging hij toch maar terug naar binnen.
Bericht Zondag 15 Juni 2008 6:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Whisper, welkom terug. Ja, het is ff geleden maar we zijn blij je terug te zien, horen, van je te lezen. (of hoe moet je het zeggen)
Blijkbaar is het met Sol helemaal in orde. Sol zal stap voor stap wel meer vertrouwen krijgen in de "grote buitenwereld" hoor, komt vast in orde, maar op zijn eigen tempo dan. Wink
Bericht Zondag 15 Juni 2008 6:36 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha Sol heeft wel karakter! Veertje Ongelooflijk he, hoe ze hun stuntelpraktijken proberen te verbergen.
Bericht Zondag 15 Juni 2008 8:39 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gezellig, je bent er weer, en direct kunnen we weer gaan genieten van die leuke typische Solace story's Laughing Laughing Laughing Het is wel echt een vogeltje met karakter Laughing

Niet meer zolang wegblijven hoor Very Happy
Bericht Zondag 15 Juni 2008 9:03 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sol heeft inderdaad karakter in overvloed Very Happy.

Hij is gisteravond trouwens OP z'n kooi geklommen, toen voelde hij zich helemaal het haantje. Ik had een speeltje voor hem op de kooi gelegd, dus daar heeft hij toen mee rondgesleept. Op een gegeven moment gooide hij het speeltje van de kooi af en toen was het "Mama, iemand heeft mijn speeltje weggegooid. Ik was het niet! Weeeeeh". Hartje Natuurlijk heb ik het opgeraapt en terug gelegd zodat hij het nog een keer eraf kon smijten Laughing.
Bericht Maandag 16 Juni 2008 8:22 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, zo te horen heeft Sol een nieuw spelletje uitgevonden "mams, apport". Hahahahaha Laughing Laughing
Bericht Maandag 16 Juni 2008 9:09 am
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper
Natuurlijk heb ik het opgeraapt en terug gelegd zodat hij het nog een keer eraf kon smijten Laughing.

Zo'n muts ben ik ook vaak. Stom Stom! Stom! Stom! Stom! Maar ja, ook wel humor
Bericht Maandag 16 Juni 2008 11:41 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhhh en wie zijn wij dan om het niet netjes op te rapen en terug te geven he? Rolling Eyes Laughing
Bericht Maandag 16 Juni 2008 2:43 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Precies. Anders heb je een vogeltje dat de hele tijd zielig over het randje van z'n kooi naar beneden staat te kijken. Dat kunnen we toch niet hebben Laughing
Bericht Maandag 16 Juni 2008 2:58 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dat bedoel ik maar Laughing Laughing
Bericht Maandag 16 Juni 2008 3:35 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hij wordt ook steeds brutaler. Gisteren zat hij weer op z'n kooi en voerde ik hem een cracker. Maar dat ging natuurlijk niet snel genoeg voor hem Rolling Eyes. Hij sprong toen van de kooi richting cracker, maar bedacht halverwege dat ik wel groot ben en vloog terug naar de kooi Laughing.
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 7:47 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ojee, heeft hij zich toch maar bedacht? Smile Het zal vast niet lang meer duren voordat hij zich ook daar over heen heeft gezet.
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 9:49 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 28 Augustus 2008 4:59 pm
  Berichten van afgelopen: