Te lang niet meer geweest

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Voordat je het weet vliegt bij je op de bank wanneer je chips ofzo aan het eten bent. De lekkerbek Laughing
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Esjo,

Hij vloog vandaag inderdaad naar de bank toe om cornflakes te pakken. Maar hij bedacht zich weer halverwege en vloog terug.

Hij is vandaag trouwens al weer een paar keer op z'n kooi geweest. Hij maakt er echt een uitje van: via het ene deurtje naar buiten, wat klimmen, rondhupsen bovenop en via de andere deur weer naar binnen. Smile
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 1:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hij maakt goeie vorderingen. Zijn vertrouwen wordt met de dag groter zo te horen. Nog even en hij komt lollig bij je zitten uit zichzelf. Veertje
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 2:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dat gaat helemaal goed komen. Ach ja, als de bank niet naar Solace komt, dan moet Solace wel naar de bank Laughing
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 6:01 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Yup.

Overigens maakte hij vanavond weer zijn "rondje over de kooi". Opeens hoor ik hem helemaal blij tjirpen. Wat denk je? Hij had de stapel trosgierst naast de kooi gezien Laughing. Grappig is dat hij instictief toch de kooi wilt vasthouden, draaide zich in de meest vreemde bochten om bij de trosgierst te komen en met z'n pootjes de kooi te blijven vasthouden. Loslaten lijkt toch een grote stap voor hem te zijn. Uiteindelijk deed hij het wel, kon net niet bij de trosgierst terwijl hij aan de kooi hing. Ik heb hem als aanmoediging voor z'n durf even laten snacken en daarna toch maar teruggeleid, anders wordt hij wel erg verwend (er ligt daar een stapel van zo'n 20 stengels, heb recent een nieuw pak gekocht Smile).
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 8:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha wat had ik dat graag willen zien. Die Solace, volgens mij vielen die oogjes van 'm er bijna uit. Laughing (Als hij erop was gevallen wat 'ie in heaven geweest)
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 8:57 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Was echt erg grappig. Ik wist dat hij rond z'n kooi aan het klimmen was, maar keek verder niet naar hem. En opeens hoor ik z'n "yeay happyyyyy" geluidje, dat hij ook altijd maakt als hij een snoepje (of stukje trosgierst) krijgt. Dus ik kijk waarom hij zo blij is, zit hij op de hoek van de kooi helemaal naar de trosgierst te reiken. Laughing. Enthousiast dat hij was, volgens mij is het voor Sol de vondst van de eeuw.

Ik ben benieuwd of hij het morgen weer vergeten is, of meteen terug naar de trosgierst racet als ik de kooi openmaak. Ik hoop eigenlijk dat hij het vergeet, anders moet ik de trosgierst verplaatsten en het ligt nu net zo handig in de buurt. Smile
Bericht Dinsdag 17 Juni 2008 9:09 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Whahaha hij was door de mand gevallen, zijn yeah yeah geluidjes hadden 'm verraden! Twisted Evil

Ik denk dat hij nog best weet waar die trosgierst lag hoor. Je moet Sol niet onderschatten! Nee! Nee!
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 10:15 am
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Yup. Na wat rondscharrelen en verwarring over de vogel in de reflectie van de schilderijlijst (Laughing) ging Sol recht op de trosgierst af. Tijd om er een nieuw plekje voor te zoeken.
Bericht Woensdag 18 Juni 2008 11:14 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 11 Oktober 2008 9:56 pm
  Berichten van afgelopen: