Het moet niet gekker worden!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
ellenparrot
Vlieger

Het moet niet gekker worden!  Reageer met quote  

krijg net via YouTube.com een reactie op een filmpje van Mickey. Lees en erger... pffffff Evil or Very Mad (die spoort in ieder geval niet. LOL)

ljbanner (6 minutes ago)
i have a senegal called polly she dances and jabbers away and goes crazy if you wont give her any chips she loves being stroked.
but my tv has just gone and broke so im gonna have to sell her if anyone is interested im asking 175
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Het moet niet gekker worden!  Reageer met quote  

ARGHHHH!!!!! Shocked Is dit een troll ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit echt meent. Embarassed
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 9:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Re: Het moet niet gekker worden!  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
ARGHHHH!!!!! Shocked Is dit een troll ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit echt meent. Embarassed

ja walgelijk he?? oh... mijn tv is kaduuk en ik wil een nieuwe, maar ja... heb geen geld. Dus dan verkoop je toch gewoon je papegaai?? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 9:19 pm
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

da's gewoon triestig ik heb medelijden met de gaai als hij dit echt meent.
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 9:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sommige mensen denken zo. Evil or Very Mad Die mensen verdienen geen huisdieren. Evil or Very Mad
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 9:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

JA hooor dit is echt dom maar ik snap niet helemaal waarom ze dat berichtje bij jou plaatsen? ik neem aan dat deze mensen in het buitenland wonen.

whahhahahahahhahahahah een tv whhahahahahaha, zal dit een serieus berichtje zijn?
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 9:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by millie
JA hooor dit is echt dom maar ik snap niet helemaal waarom ze dat berichtje bij jou plaatsen? ik neem aan dat deze mensen in het buitenland wonen.

whahhahahahahhahahahah een tv whhahahahahaha, zal dit een serieus berichtje zijn?

Ik heb ook geen idee Embarassed ze zag waarschijnlijk gewoon dat filmpje (van mijn leuke bb Nanaaa! ) en vond dat ze daarop moest reageren én maakte dan maar gelijk van de gelegenheid gebruik om zijn/haar bb te verkopen? ik heb het een paar keer gelezen en ik denk echt dat die persoon het serieus meent... ik denk dat ze in usa woont, maar op youtube zitten tot slot mensen all over the world. Na ja. Ik heb er verder niet meer op gereageerd... wel expres laten staan Laughing
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 8:06 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik denk trouwens ook dat het serieus is.

Over laten staan (kun je reacties verwijderen trouwens) ben ik een beetje dubbel. Aan de ene kant wil je zo'n zak toch niet helpen. Aan de andere kant verdient die gaai een beter baasje dan dit. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 1:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper
Ik denk trouwens ook dat het serieus is.

Over laten staan (kun je reacties verwijderen trouwens) ben ik een beetje dubbel. Aan de ene kant wil je zo'n zak toch niet helpen. Aan de andere kant verdient die gaai een beter baasje dan dit. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.

je hebt wel gelijk. Ik denk dat ik het maar weghaal.. dan erbij.. het is vanaf gisterenavond na mijn posting rustig gebleven Wink
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:16 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jezus, ik lees dit nu pas, wat voor een eikel is dit???? Sorry voor mijn woordkeuze maar euh, ik zou zeggen: " Maar goed dat je TV stuk is, heb je nog meer tijd voor je gaaitje." Die verslaving toch altijd. Ik zie nog amper TV sinds we onze Jos hebben. Ik weet niet of het wel echt is wat die zet hoor maar aan de andere kant, je kan tegenwoordig vanalles verwachten. Confused
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:24 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 5:37 am
  Berichten van afgelopen: