De advertentie van de Huisdiersuper

coco is geariveerd!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Algemeen forum: Alle papegaaien en parkieten

Auteur Onderwerp
hidde0124
Kuikentje

coco is geariveerd!  Reageer met quote  

hallo iedereen,

naar lang heeeeeeel erg lang te hebben gewacht, is die er dan hoor. coco staat met kooi en al bij ons in de kamer. hij is helemaal gek.. hij doet niks anders dan pratenen fluiten. en als ik alleen ben mag ik zijn koppie al kroelen. alleen als mijn zus erbij komt word hij helemaal gek zijn veren gaan omhoog. zijn staart gaat open. en als ik hem dan wil kroelen bijt hij mij:( en als ze er niet bij is ka nik hem rustig kroelen. weet iemand wat dit is? ook knarst hij met zijn snalvel heel vaak, iemand enig idee wat dat betekent?

groeten hidde
Bericht Dinsdag 11 Mei 2010 10:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Vlieger

Reageer met quote  

staart wijd en veren op de kop en vleugels omhoog. de ogen flitsen (pinpointen).

Dat is dus een waarschuwing van een amazone. Je zus triggert iets bij hem.

Kijk is hie zij hem benaderd. Loopt ze recht op hem af?

Omschrijf is de situatie
Bericht Dinsdag 11 Mei 2010 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hidde0124
Kuikentje

Reageer met quote  

hallo,

nee als ze gewooon de woon kamer binnekomt dan word begitn hij dat te doen, en als ze dan naast de kooi gaat zitten doet hij wel gewoon normaal. maar als ze in het begin binnekomt word hij helemaal gek, klimt door de kooi, en doet erg raar. en ik kan hem dan ook niet kroelen want dat bijt hij.

groeten
Bericht Dinsdag 11 Mei 2010 11:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Probeer haar ook erop te wijzen dat ze hem niet recht in de ogen mag kijken, dat kan bedreigend overkomen. Recht op de kooi aflopen is ook bedreigend, ze zou wat ontwijkend kunnen benaderen.

Knarsen met de snavel is een goed teken, een teken dat ze rustig zijn, op hun gemak. Genieten is dat snavelknarsen. Hier doen ze dat uitbundig als ze gaan slapen of een middagdutje doen of gewoon als ze bij ons zitten
Bericht Dinsdag 11 Mei 2010 12:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Coco Feestje
Bericht Woensdag 12 Mei 2010 8:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Het bekende gedrag van een amazone. Spetter doet hetzelfde als mijn schoonzoon binnen komt. Een amazone geeft (ook) met dit gedrag zijn voorkeur aan. Spetter heeft het bij mannen. Gaat ie helemaal uit zijn dak.

Hij is gisteren gesext, dus over 2 weken weet ik welk geslacht Spetter is. Ook Winky is gesext.
Bericht Zaterdag 15 Mei 2010 10:45 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 9 September 2010 11:06 am
  Berichten van afgelopen: