Ik maak me zorgen om Guus, hij drinkt veel (net iets van zeven snavels achter elkaar en dat meerdere keren per dag) en zn poep is ook bijna alleen water. Het komt niet van het badderen. Hij eet wel goed en is ook wel vrolijk maar toch. Cleo drinkt misschien vier snavels water per dag ofzo en heeft mooie poepjes. Guus krijgt trouwens zaad en eet wel wat fruit
Vrijdag 27 Juni 2008 5:08 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: Zorgen om Guus
Hoi Laura.. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Toevallig is Sammie hier, en volgens mij drinkt die ook vrij veel. Ik zal er eens op letten.
Hij poept net als Guus een beetje waterig, maar niet zo heel erg als jij omschrijft?
Ik wilde eerst vragen of hij prettybird kreeg, omdat de vogels van JC ook meer begonnen te drinken met de prettybird.
Mocht je het niet vertrouwen, neem dan even contact op met dierenkliniek centrum oost (Doormalen) want zij kunnen in huis een test uitvoeren waarmee de nierfunctie wordt gecontroleerd!
Ik vind het al een opluchting dat sammie ook vrij veel drinkt. Volgens mn zwager drinkt Guus thuis ook vrij veel. Ik ga toch proberen om m op harrison's over te krijgen. Misschien moeten za maar eens op consult met Guus als ze terug zijn van vakantie
Vrijdag 27 Juni 2008 5:45 pm
Fluffy Sue Site Admin
Even dit: Ik vind Iago ook erg veel drinken. Hij is hier al een keer op nagekeken door Loriaux. Ik meen twee keer. Zijn nierfunctie was perfect.
He bah, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Toch valt me op, dat mijn pyrrhura's ook meer drnken dan Herman dat doet. En dat terwijl de pyrrhura's kleiner zijn.
Zal het misschien met warmte te maken hebben, dat kleine vogeltjes meer moeten drinken om uitdrogen tegen te gaan met warmte. (ik weet niet hoe het weer bij jullie was vandaag, maar hier was het warm )
Vrijdag 27 Juni 2008 6:48 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 7:48 am