Mooie foto's zeg!
Ik ben superblij dat het zo goed is afgelopen.. Pffft, had er niet aan moeten denken..
Heb je Pilaf getest? (Door hem op het bed te gooien?) Sommige aga'tjes komen nog hartstikke ver, ook nadat er 10 pennen gewiekt zijn!
Zondag 24 September 2006 10:56 am
Patricia Kamikaze piloot
Janina heeft gelijk hoor! Het is helemaal niet nodig en zelfs onverstandig om de voorste drie veren te laten zitten. Ze kunnen dan nog steeds behoorlijk vliegen (nu misschien even niet, maar na een paar dagen als hij zijn gevoel voor evenwicht weer gevonden heeft helpen die drie veren al om hem weer een heel eind te doen komen) en het is ook zeker waar de ze eerder afbreken en dat is pijnlijk. Gewoon ook die veren bijwieken. Succes.
Ik lees dit nu pas, wat moet dit vreselijk voor je zijn geweest. Maar wat een geluk dat je zulke goede hulp kreeg en Pilaf weer lekker thuis is. Ik zou ook zeker de eerste 3 pennen knippen en ook zoals Patricia al zei, eerst oefenen of hij nog hoogte kan maken.
Pfff wat een geluk zeg!
Pilaf lukt het niet meer om hoogte te maken. Hij gaat bijna stijl naar beneden. Ik heb de drie eerste veren nog niet geknipt. Laatst wou ik het trouwens zelf proberen om zijn veertjes te knippen. Ik weet nu namelijk precies wat er geknipt moet worden. Maar het lukt me niet om zijn vleugeltje uit te zwaaien hij wurmd zich steeds uit mijn hand.
Hoe doen jullie dat?
Knippen jullie zelf of laten jullie het doen. En lukt het uberhaubt wel in je eentje of moet het dan met zijn tweeen dat één hem vasthoud en de ander knipt?
Ik heb weer een update in mijn dagboek.
Jammergenoeg nog niet de foto's van het incident van afgelopen donderdag binnen. Daarop nog even wachten.
Maar ik heb wel het eerste deel van mijn stripverhaal met Pilaf in de hoofdrol in mijn dagboek gezet.
Leuk gemaakt!!
Wat een avonturen beleeft die Pilaf toch!!
Maandag 25 September 2006 8:54 pm
Patricia Kamikaze piloot
owww wat knap!!!! Wat kun jij goed tekenen zeg en zulke leuke verhaaltjes verzinnen. Echt knap!
En als we ooit Fluffie-verhalen gaan bundelen hebben we onze illustrator gevonden denk ik
Over het wieken: Ik kan het ook niet alleen. Wij wieken met zijn tweeën. Ik doe wel het meeste werk op de een of andere manier. Zowel vasthouden als knippen maar toch helpt het kleine beetje vasthouden en/of knippen wat Hans verricht