Gefeliciteerd
Het eerste nestje van de aga's van Mees zijn net op kamers gegaan (of gaan dat zeer binnenkort). Hij heeft vast wel tips voor je, maar kadoes zegt het al heel goed. Als jij zorgt voor voldoende voer (en eivoer, ze hebben nu echt wat extra's nodig) zorgen de ouders zelf verder wel voor de jongen. Zitten ze in een broedkastje? En zorgt het mannetje goed voor de pop? Dan komt het vast goed. Succes en hou ons op de hoogte hè!
Vandaag het DERDE eitje uitgekomen!!
Het mannetje eet heel de dag door . als ie zn krop vol heeft gaat ie naar het nestkastje en als ie het vrouwetje hoort piepen.. gaat ie naar binnen!! Wie voert de jongen?
Gaat het mannetje eerst het vrouwetje voeren en daarna de jongen... of voert het mannetje meteen de jongen??
ik hou jullie op de hoogte als het 4 tevens het laatste eitje uit is..
Wat leuk he! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof t helemaal goedkomt
Zaterdag 29 April 2006 8:01 pm
Patricia Kamikaze piloot
Ik heb ergens gelezen dat agaatjes vaak allebei hun jongen voeren. Ik ben benieuwd of je dit nog zelf te zien krijgt. Wat leuk dat het zo goed gaat. Zo te horen zijn het goede ouders
wat spannend seg!!!!! over het gedrag tijdens een nest, weet ik eigenlijk niets, je zou het eens aan Mees moeten vragen, die heeft onlangs ook een nest gehad.
maar ik weet zeker dat er hier nog anderen zijn die er wel wat over weten!!!
enne, Fotootjes he!!!!
ja hoor is normaal dat het vrouwtje zelf ook gaat eten.
het mannetjes kan het niet allemaal alleen af om de jongen en zijn vrouw te voeren.
dus dat gaan ze nu zelf doen.
wat leuk zeg vier kleine aga's.
Dinsdag 2 Mei 2006 1:03 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 20 November 2008 6:25 pm